Aihe: richlite
1
sakariushönetius
08.10.2015 00:29:50
Arvon muusikko toverit! Voisiko joku ken viisauden omistaa, kertoa minulle/meille, että mikä on suomenkielinen vastine sanalle "Richlite" ? Ja mitä
Materiaalia kso. On..?
KoskPaavo
08.10.2015 23:56:06
No vaikka kirkasvalo.
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
Sax-pappa
09.10.2015 11:06:26
sakariushönetius: Arvon muusikko toverit! Voisiko joku ken viisauden omistaa, kertoa minulle/meille, että mikä on suomenkielinen vastine sanalle "Richlite" ? Ja mitä
Materiaalia kso. On..?

Suomalainen vastine olisi kai muovilaminaatti. Fenolihartsilla kyllästettyä selluloosakuitua. Google auttaa tässäkin paremmin kuin mnet.
KoskPaavo
09.10.2015 15:30:17
Sax-pappa: Suomalainen vastine olisi kai muovilaminaatti. Fenolihartsilla kyllästettyä selluloosakuitua. Google auttaa tässäkin paremmin kuin mnet.

Yritinkin ilman googlea, myöntänet että kysymyskin oli melkoista kryptiikkaa.
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
Sax-pappa
09.10.2015 17:07:02
KoskPaavo: Yritinkin ilman googlea, myöntänet että kysymyskin oli melkoista kryptiikkaa.

Myöntänen kyllä. Mielessäni olen ihmetellyt usein miksi täällä kysellään asioita jotka selviäisi Googlella muutamassa sekunnissa.
Kefiiri
19.10.2015 19:21:14
Kitaransoiton harrastajat lienevät kuulleet Richliten käytöstä ruusupuuta ekologisempana otelautamateriaalina.
En ole musiikin asiantuntija.
Puavali
01.11.2015 15:53:46
Sax-pappa: Suomalainen vastine olisi kai muovilaminaatti. Fenolihartsilla kyllästettyä selluloosakuitua. Google auttaa tässäkin paremmin kuin mnet.

Vai sanotaanko että muovi/selluloosakomposiitti?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)