sakariushönetius 08.10.2015 00:29:50 | |
---|
Arvon muusikko toverit! Voisiko joku ken viisauden omistaa, kertoa minulle/meille, että mikä on suomenkielinen vastine sanalle "Richlite" ? Ja mitä Materiaalia kso. On..? |
KoskPaavo 08.10.2015 23:56:06 | |
---|
No vaikka kirkasvalo. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
Sax-pappa 09.10.2015 11:06:26 | |
---|
sakariushönetius: Arvon muusikko toverit! Voisiko joku ken viisauden omistaa, kertoa minulle/meille, että mikä on suomenkielinen vastine sanalle "Richlite" ? Ja mitä Materiaalia kso. On..? Suomalainen vastine olisi kai muovilaminaatti. Fenolihartsilla kyllästettyä selluloosakuitua. Google auttaa tässäkin paremmin kuin mnet. |
KoskPaavo 09.10.2015 15:30:17 | |
---|
Sax-pappa: Suomalainen vastine olisi kai muovilaminaatti. Fenolihartsilla kyllästettyä selluloosakuitua. Google auttaa tässäkin paremmin kuin mnet. Yritinkin ilman googlea, myöntänet että kysymyskin oli melkoista kryptiikkaa. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
Sax-pappa 09.10.2015 17:07:02 | |
---|
KoskPaavo: Yritinkin ilman googlea, myöntänet että kysymyskin oli melkoista kryptiikkaa. Myöntänen kyllä. Mielessäni olen ihmetellyt usein miksi täällä kysellään asioita jotka selviäisi Googlella muutamassa sekunnissa. |
Kefiiri 19.10.2015 19:21:14 | |
---|
Kitaransoiton harrastajat lienevät kuulleet Richliten käytöstä ruusupuuta ekologisempana otelautamateriaalina. En ole musiikin asiantuntija. |
Puavali 01.11.2015 15:53:46 | |
---|
Sax-pappa: Suomalainen vastine olisi kai muovilaminaatti. Fenolihartsilla kyllästettyä selluloosakuitua. Google auttaa tässäkin paremmin kuin mnet. Vai sanotaanko että muovi/selluloosakomposiitti? |