Aihe: Rhodesit
1
Pianismi
10.01.2003 21:07:18
Mitäs tämmöset vehkeet maksaa, suuri olis houkutus ostaa mutta kun budjetin katto on siinä 0,5E niin eipä paljoo rällästetä...
Tää ois semmosta hevahtavaa jazz-groovea....eli soita vähän saksalaisemmin.
88keys
11.01.2003 15:01:08

Kieltämättä sellainen olisi mukava, mutta ei niitä tahdo mistään löytyä. Hinnat taitaa olla siinä 500€:sta ylöspäin.
jeje
14.01.2003 12:19:31
Mitäs tämmöset vehkeet maksaa, suuri olis houkutus ostaa mutta kun budjetin katto on siinä 0,5E niin eipä paljoo rällästetä...

kyllä niitä sillon tällöin näkee keltaisessa pörssissä, mut aika hyvää hintaa pyytävät. itselläni on rhodes mk2 73 koskettimella, mut vaihtaisin sen mielummin siihen pienenpään malliin, eli 53 koskettimeen.. niitä vaan ei tahdo löytyä, pari olen nähny mutta yllätys yllätys omistajat eivät halunneet luopua niistä.
Riley
03.03.2003 14:34:39

Koska näitä ei ole tehty melkein kahteenkymmeneen vuoteen on hinta aikalailla tuurista kiinni. Jos ostaa joltakulta asianharrastajalta huolletun vehkeen saa joutua maksamaan jotain 1000€. Joku möi vähän aikaa sitten suitcasemallia (alakaappi) 1700 eurolla, mutta se on minun mielestäni jo vähän liikaa. Mutta hyvällä tuurilla voi saada ihan kelpo soittimen puoli-ilmaiseksi. Itse olen ostanut elämäni aikana kaksi pianoa, kummankin n. 400 eurolla.
Dirt keeps the funk
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)