Aihe: Montako tietä?
1
jimijimi
18.07.2003 17:46:30
Kävipä niin harmillisesti, että n. 15v. sitten rakentamani aktiivijakari lopetti pelittämästä. Koska olen vuosien varrella laiskistunut, joskaan en rikastunut, mieleeni tuli jospa vaikka hankkisin edullisen tehdasvalmisteisen tilalle. Behringerin CX-3400 vaikuttaisi olevan minulle sopiva aparaatti. Laitteistossa on 2kpl bassokaappeja, joissa JBL-2226 elementit, joita olen tuuppinut 2X600W päätteellä sekä 2kpl kaappeja joissa 2x JBL:n 12" + 1" elementit, malleja en nyt äkkiseltään muista, oisko tuo driveri 2415 tai 2416 ja näille soppelit päätteet. Kolmitienä homma on toiminut varsin hyvin jakotaajuuksien ollessa 200/1250Hz, subsonic 50Hz. Onko sinulla kokemusta CX-3400:sta, toimiiko ne limitterit? Kuinka paljon voi yliohjata esim. alapäätä? Ilmeisesti yläpäätä ei lainkaan? Ko. suotimellahan homman voi toteuttaa siten että ajaa kolmitienä, niinkuin tähänkin asti (200Hz voi pudottaa alemmaksi, 120 Hz?), tai ajaa 2X12"+ 1" kaappeja kolmitienä ja 2226:ia subulostulosta, ehdotuksia jakotaajuuksista? Musa on 70-luvun diip purplea tms. ja paikasta riippuen PA:sta välillä koko bändi, välillä vain laulut ja basari.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)