masterhat 07.06.2003 18:58:45 | |
---|
Tsekkailin thomannilt sellast settii mis tulis pääte (2*700w 4 ohm, tuskin oikeesti ees lähelle sitä..), kaks kaappii 15"/ torvet . ja sit aattelin behringerin 6-kanavaist mikseriä+speakon/xlr piuhat. vahvistin ois noin 315 ekee (täys susi?), kaapit uskomattoman halvat 95 ekee kipale ja mikseri olis siin huntin pintaan+ verkkolaite 35 ekee, piuhat olis jonkun 50 kybää kajareille (speakon).. Onks mitää saumaa et tollanen setti toimis, kun hinta tuntuu aivan turhan edulliselta.. Kylhän ne thomannit kamat tiedetään, ettei aina seisota aivan lupausten takana.. Toinen kanava tulis laululle ja toinen sit ohjelmoinneille+ muulle modulisointi krääsälle. Älyttömii desibelei ei tarvi lähtä, kun on kyse enemmänkin industrial meiningist, mut toisinaan tulee soiteltua myös rokkii/jotain kamaa.. aattelin myös samaa settiä 120 euroa kalliimmal päätteel, jos ois lupausten mukaan ytyä 2*1200w 4ohmiin.. lähinnä kiinnostaa vahvistimen suorituskyky, et onks kellää tietoa t-ampin ns. "isompien mallien" toimivuudesta.. siinäkin kyl kehutaan hinta/laatu-suhteen olevan kohallaan, mut aina kyl arveluttaa noi thomannin kamat. Siis kenelä tietoa ja kokemusta löytyy, niin valistakaa oppimatonta. Kiitos! |
blackambulance 10.06.2003 11:14:45 (muokattu 11.06.2003 18:43:20) | |
---|
Itse olen järjestänyt pienimuotoiset ulkofestarit ja PA-vahvistimena on toiminut T-amp 2x425W. Hyvin on riittänyt, mutta osaltaan asiaa auttaa erittäin herkät (ja SUURET) Cerwin Vegan PA-kaiuttimet... Vahvistin on myös toiminut moitteetta säässä kuin säässä. Niin ja mikserinä on ollut Behringerin joku (xx2004?), joka on myös toiminut moitteetta lukuunottamatta verkkolaitetta, joka kärähti kerran. Vaihdoin muuntajan suurempaan, eikä sen jälkeen ole ollut ongelmia. |
fox 10.06.2003 12:29:54 | |
---|
Niin itseasiassa ei ole olemassakaan vahvistintehdasta nimeltä T-Amp vaan käsittääkseni kyseiset vahvarit tulee Soltonin tehtaalta ja Toomanni tilaa niitä tuolla nimellä omaan myyntiinsä. Empä usko että niiden kanssa suurempia ongelmia olisi, eihän ne Labbeja ole mutta hei, huomioon täytyy aina ottaa hintapoliittisetkin seikat! Päätevahvistimen konstruktio ei varmaan keskivertopäättäristä noissakaan poikkea ja kaapitkin tosiaan asiaan vaikuttaa. Sekä piuhat. Kysymykseen vastaisin että todennäköisesti ei. ;) |
masterhat 10.06.2003 13:15:21 | |
---|
Monet kiitokset kaikille teille vastanneille. taidanpa siis hommata T-ampin päätteen. Hattu kiittää ja kumartaa! (toki lisääkin viestejä saa laittaa..) |
Pahisguy 10.06.2003 21:32:29 | |
---|
Jonku päätteen hankkiminen taitais olla eesä, ja oon kahtellu nuita vähä sillä silmällä... Juuri tuon hinnan takia. Nykyinen 2x200w toistaa pelkkää laulua ja siltikin piikit vilkkuu melko kirkkaastikkin... Ja kämpän valot himmenee tahtiin! Ei nimittäin aivan paras hyötysuhde tuosa vahvarisa, ottoteho 1kW! "Ihmisten pitäisi olla kiltimpiä toisilleen. Ja kasvattaa pidempi tukka."
Zuge 15 v. Pointsi-lehdessä 1972 |
samuel 23.07.2003 15:15:35 | |
---|
Ite tuli "tietämättä" ostettuu t.ampin TA2400 päätteitä 2 kappaletta. Teholukuihin ei ole luottamista, sillä näissäkin luvattiin 4 ohmiin 2x1200W. Käytännössä laitteessa on päätekivien tehonkesto yhteensä 1200W ja se luvataan ulostuloksi ! No kuitenkin hinta/laatusuhde on kohdallaan, eikä ainankaan mulla ole ollut vielä ongelmia ko päätteiden kanssa. Syötän niillä 2x18" bassokaappeja monona, eli 2 x 2kw menee pöntöille... saddami@hotmail.com |
Dj.Dumbass 24.07.2003 14:32:05 | |
---|
jos vahvistin antaa 4 ohmiin 2*1200w, niin 8 ohmin se ei enää annakaan kuin 2*600w. ja siitä vielä pois thomann-lisä, niin joku 2*400w onko ne 2*18 subbaset 4 vai 8? jos 8 niin veikkaan että ei oikein futaa. kunhan saadaan toinenkin sub valmiiksi, tarkoitus alkaa ajamaan yhtä 18 tuumasta rcfää yamahan p3500 vahvistimella joka potkii monona 8 ohmiin 1000w. muistakaa että vahvistimissa on erilainen ääni! en tiedä miltä t-ampit kuulostaa, mutta luulen että eivät ole kovin hääppöisiä, toisin kuin nuo yamahat. labit ja muut ovat tietysti sitten asia erikseen. Ja anopille Niket...
Teemu Tee 25.07.2003 13:23:15 | |
---|
Itse olen järjestänyt pienimuotoiset ulkofestarit ja PA-vahvistimena on toiminut T-amp 2x425W. Meillä on yläpäitä ajamassa tuollainen TA850, 2x 425w 4ohmiin. Toiminut on moitteetta ja soundi on ihan jees. Kolme unitia ja painoa rutkasti, joten 2 unitiset hakkurilaitteet lyövät siltä osin tuotteen. Kokemukseni mukaan köyhän ei pidä ostaa halpaa, mutta kun joskus kaikki(kajarit, pääte, mikseri yms.) pitää saada kertarysäyksellä, tuote on mielestäni hyvä osanen. Tyhjän saa pyytämättäkin |