VÄKIPÄÄ 22.10.2003 21:54:10 (muokattu 22.10.2003 21:54:43) | |
---|
Käytiin tänää ostamassa PA- kamat sieltä. Hyvä meisinki ja saatiin reilusti alennusta. Valikoimaa oli mistä valita, että suosittelen varsinkin epämiljonääreille PA:n etsijöille! Edit: Rahaa meni silti saatanasti! =X Päähänpotkittujen asialla jo vuodesta 1981! |
Fortune 22.10.2003 21:55:33 (muokattu 22.10.2003 21:56:19) | |
---|
Minäkin suosittelen, muutaman pikkuostoksen olen tehnyt ja palvelu on hyvää myös amatööreille (neuvotaan ja jaksetaan vastata). Ja hinnat ovat kohdillaan ja vaihtokauppojen suhteen suhteellisuudentaju tallella. Hieno juttu. EDIT: Jaa se on muuttanut 3.linjalle? Minkälainen se uusi myymälä oli, parkkitilat ainakin vähenivät? Hiphelihei. |
VÄKIPÄÄ 22.10.2003 22:03:55 | |
---|
Ai katsos! Kyllä me sieltä Vanha talvitie- mestasta käytiin PA hakemassa! Mutta, nyt kun tuli puheeks... Katseltiinkin, että kylläpäs kaapit liikkuu kun kokoajan jotain tavaraa lähti ulos! Nehän muutti... Selkis tämäkin... Päähänpotkittujen asialla jo vuodesta 1981! |
Fortune 22.10.2003 22:04:49 | |
---|
Ai katsos! Kyllä me sieltä Vanha talvitie- mestasta käytiin PA hakemassa! Mutta, nyt kun tuli puheeks... Katseltiinkin, että kylläpäs kaapit liikkuu kun kokoajan jotain tavaraa lähti ulos! Nehän muutti... Selkis tämäkin... Taitaa tuo etusivuilla oleva pvm 4.10. tarkoittaa 4.11. sittenkin. No, kuiteskin. Hiphelihei. |
magic 22.10.2003 22:35:14 | |
---|
Minäkin suosittelen, muutaman pikkuostoksen olen tehnyt ja palvelu on hyvää myös amatööreille (neuvotaan ja jaksetaan vastata). Ja hinnat ovat kohdillaan ja vaihtokauppojen suhteen suhteellisuudentaju tallella. Hieno juttu. Olen aivan samaa mieltä, tässä kaupassa ei ainakaan ole nenä pystyssä yhtään, osaamista ja kokemusta tuntuu kuitenkin olevan muillekin jakaa. |
kivi 23.10.2003 15:29:04 | |
---|
tässä kaupassa ei ainakaan ole nenä pystyssä yhtään osaamista, ja kokemusta tuntuu kuitenkin olevan muillekin jakaa. Hoho! Ei vaan, huumoria pienellä pilkunsiirrolla. Ittekin tykkään käydä Pandan kaupassa aina kun mahdollisuus on. Linjoilla tulee poikettua useammin, että siinä mielessä hyvä idea muuttaa. |
Insomnia_ 23.10.2003 15:31:39 | |
---|
Jeah, ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa ko. liikkeestä. Hyvä meininki! Paskasta ei saa kultaa vaikka olisi Midas... |
sinä 23.10.2003 17:51:32 | |
---|
joo erottuu kyllä edukseen. ostin pientä tavaraa, mutta palvelu oli todella ystävällistä. |
Hotlicks 30.10.2003 10:36:55 | |
---|
Onkos muilla kokemusta kamojen myynnistä ko. liikkeeseen? Myin vanhat romut pois kuukaus takaperin, maksoivat mielestäni ihan ok ja kaiken lisäksi hakivat koko läjän pois. Varmaan olis itse myymällä saanut vähän enemmän, mutta aika paljon helpompaa päästa koko läjästä kerralla eroon, kuin myydä niitä erikseen... |
Fortune 30.10.2003 14:28:09 | |
---|
Onkos muilla kokemusta kamojen myynnistä ko. liikkeeseen? Myin vanhat romut pois kuukaus takaperin, maksoivat mielestäni ihan ok ja kaiken lisäksi hakivat koko läjän pois. Varmaan olis itse myymällä saanut vähän enemmän, mutta aika paljon helpompaa päästa koko läjästä kerralla eroon, kuin myydä niitä erikseen... Ei varsinaisesti, mutta räkkikauppoja tehdessä olisivat ostaneetkin oman räkkini sisään, jos tarve olisi ollut, ilman mitään mutinoita. Onnistui sitten vaihtokaupoin kuitenkin. Asiallisesta tavarasta asiallinen hinta, ehkä yksitellen myymällä saisi enemmän jostakin, mutta usein on pelkkää plussaa, kun saa koko paskan myytyä kerralla kohtuuhintaan eikä tarvitse säätää. Look behind you, a three-necked guitar! |