Aihe: Mikä mun kannettavassa MD-soittimessa on vikana?
1
Ou Zei
13.12.2003 17:22:14

Ei löytyny haulla, joten..
Toivottavasti täältä löytyy tekniikan ihmelapsia :)
Mun kannettavassa MD-soittimessa on seuraavanlainen onkelma: TOC EDIT ei toimi! Eli jos olen nauhottanut sillä jotain ja sammutan tai otan discin pois koneesta (jolloin se kirjoittaa sen TOCin siihen ensin) niin tulee erroria. Kerran on tehnyt niin että koko disketti piti deletoida kun ensin poistin discin kannettavasta (error) ja laitoin sen pöytämalli-MD-soittimeen (jolloin ei voinut tehdä muuta kuin ALL ERASE). Kokeilin myös tällaista: Jos taas ensin nauhotan, poistan kyseisen nauhotuksen (track erase), disketti ulos, jolloin TOC EDIT ERROR, toiseen MD- soittimeen, niin silloin edelliset nauhotukset kyllä säilyvät. Välillä myös temppuilee pelkkä TOC READ, eli kun disketin laittaa koneeseen, mutta aina on toiminut. Tiedän että tulee to-del-la kalliiksi korjata, joten any suggestions?
"Don't do what you think you should do - do what you wanna do" DREAMS (THEY NEVER END)
simiha
14.12.2003 02:40:24
Katopa oisko sivulla http://www.minidisc.org/ jotain vinkkejä. Ite ainakin löysin sieltä konstin MD-dekin korjaamiseen (vastaavanlainen ongelma).

simo
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)