Aihe: TAS-100 saksofoni
1
Lassa
20.07.2004 21:03:48
Ostin Thomannilta TAS-100 alttosaksofonin, koska se oli niin halpa ja se myyjä siellä puhelimessa sanoi että: "tää o hyvä!" Siis en osaa soittaa saksofonia. Olen nyt syksyllä aloittamassa tunnit ja nyt sitten jälkijunassa iski huoli että jos tuo peli onkin ihan surkea. Että onko jollakin parempaa tietoa siitä soiko tuo foni aloittelijalla? Mitä muuta pitäisi nyt sitten hankkia? Jotain rasvaa?? Lehtiä ostin jo, ja tottakai olen sitä soitinta kokeillut kun olen siitä jo monta vuotta haaveillut. Olen kyllä opiskellut musiikkioppilaitoksessa jotain muuta kymmenisen vuotta, että ei nyt voi syyttää edes tietämättömyyttä siitä että ostin pelin ilman asiantuntijan mielipidettä. Olin niin kärsimätön!! Siis: Olenko tehnyt korjaamatonta vahinkoa ja voiko huonoa fonia parantaa esimerkiksi hyvällä suukappaleella?
GisMajAb
21.07.2004 14:24:55
monesta huonosta torvesta voi saada hyvän soundin laittamalla siihen kunnon suukappaleen. itselläni ei ole kokemusta kyseisestä fonista, mutta aika yleispätevä suukappale on meyer. aukko siinä voi olla 6 tai 7. itse olen ainakin ollut erittäin tyytyväinen tuohon merkkiin. monia on kyllä tullut testattua.
auxiliary
20.08.2004 15:28:12
sax on the webistä luin joskus et coltranella oli(si ollut)matkalaukullinen suukappaleita.noh sen oikean löytämiseen voi mennä aikaa mut eipä vielä hätäillä.
tas-100 varmasti toimii,ambitiot kohdalleen vaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)