Aihe: Uusi foni.
1
sax machine
15.10.2004 11:18:27
Olisin uutta altto fonia hankkimassa ja vaihtoehtoina olisi selmer series III ja reference. Poraukseltaan soittimethan ovat täysin erilaisia. Soittimet tulee kuun lopussa testattavaksi. Onko kellään minkään laisia kokemuksia kyseisistä soittimista?
"Hot can be cool and cool can be hot and each can be both but hot or cool, man, jazz is jazz." -Louis Armstrong-
erkkix
16.10.2004 14:23:41
Itse ostin uuden fonin tuossa noin vuosi sitten ja samalla tuli kokeiltua noita selmerin uusia malleja. Ei kovin paljoa kyllä minua vakuuttaneet. Virettä en niistä kunnolla löytänyt ja kappale kohtaiset erot todella suuria... Suosittelisin kokeiltavaksi myös Keilwerthin malleja samassa hintaluokassa kun nuo Selmerit. SX90 on kai jossain 2500 e tienoilla ja vähän parempi tuo SX90R hiotuilla ääniaukoilla oli noin 3000 euroa...
gandar
17.10.2004 12:13:45 (muokattu 18.10.2004 12:06:59)
Itse asiassa jos sitä rahaa on Selmerin uuteen foniin, niin samalla kannattaa kokeilla muutkin "The Big Four":ista; siis myös Keilwerthin, Yamahan ja Yanagisawan paremmat mallit, jos niistä löytyisi enemmän itselleen sopivia pelejä.
Ceci n'est pas une signature
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)