Mulla ei kokemusta Mackien aktiivisista. Olen kuullut kehuja parilta taholta (pitkän linjan tanssimuusikolta sekä eräältä PA taustan omaavalta musiikkikauppiaalta). Niistä vaihtoehtoisista: dB-technologies opera 415 sekä opera 61.18 tuttuja. Niistä saa mun makuun ihan asiallista ääntä, tosin yläkertaa pitää hieman ekvalisoida. Suurimmat puutteet on mekaanisen kestävyyden puolella. 415 volumepotikka on hentoinen tuennaltaan (suosittelen kuljetuslaatikoita 415:lle) sekä 61.18 subbarin "kaiutintolpan rööri" on heikohko (ei ole kunnon terästä kuten vaikkapa HK:n aktiivisissa). Ja onhan ne 61.18 subit aika painavia (54kg). Näillä miinuksilla kai selittyy huokeahko hinta? KV2 audion ES sarjan 1,0 ja 1,5 jonkin verran tuttuja. Saundi on tosi hyvää ja äänenpainetta piisaa. KV2 seteissä on niille kaapeille vartavasten tehty vahvistinyksikkö erillisenä ja siitä on joustavasti kytkimellä valittavissa minkälaista kaiutinjärjestelmää sillä ajaa. Aika kevyitä roudattaviakin ovat. Ainoana miinuksena voisi olla että kaiutinten väliset johdot ei ole ihan perusjohtoja vaan jotain muistaakseni 5- ja 6 napaisia, että semmosia pitää sitten vaan hommata varalle. KV2 taitaa olla melko hinnakas? FBT:n jotain settiä on tullut kerran kokeiltua ja jäi vähän huono maku suuhun, mutta mutta. Tämä on hiukka epävarma mielipide kun on vaan se yksi keikka takana ja silloin teho loppui setistä kesken, eli sekin olisi voinut olla ihan asiallinen setti jos siltä ei olisi pyydetty vähän liikoja. No joka tapauksessa ko. setti oli tilaisuuden tarpeisiin nähden tehoton. Bassari on ny ihan ok. |