Aihe: Tämmönen huilu?
1
skebanki
13.08.2004 17:06:24
Onko kukaan kokeillut/nähnyt tällaista:
http://www.kehitysmaakauppa.org/soittimet.htm(etsi tuolta sitten semmoinen, jossa lukee eurooppalaistyylinen)

Ajattelin, että onko tuo vastaava kuin esim. sellainen irkkuhuilu(tai tinapilliksikö tuota kutsutaan), siis tinwhistle(aka pennywhistle)? Paljonkohan tuo maksaa, kun tuossa ei ollut hintaa?
Cutter
30.08.2004 21:17:35
Toi näyttää sellaselta huilulta, mistä tulee aika utuinen, pehmeä ääni. Ei varmaan tinapilliä muistutakaan. Tinapillissähän on vähän sellanen kiinteämpi. Joku bambuhuilu toi varmaan on. Tai ruokopilli. Mutta mä en kyllä ihan kauheasti näistä tiedä. Veikkasin vaan.
"Avainrengas on kätevä pikku härveli, jonka ansiosta voit hukata kaikki avaimesi kerralla."
simwave
23.09.2004 10:05:01 (muokattu 23.09.2004 10:06:58)
Toi näyttää sellaselta huilulta, mistä tulee aika utuinen, pehmeä ääni. Ei varmaan tinapilliä muistutakaan. Tinapillissähän on vähän sellanen kiinteämpi. Joku bambuhuilu toi varmaan on. Tai ruokopilli. Mutta mä en kyllä ihan kauheasti näistä tiedä. Veikkasin vaan.

Joo, varmaa joku bambuhuilu, tuskin tinapilli:) Tuolla oli muitakin mielenkiintoisia huiluja, mitenköhän niitä soitetaan, näyttävät mageilta:)
Zarmo
26.09.2004 13:59:14

CM01E2191 Bambuhuilu
pituus 26 cm
Materiaali: Polttokuvioitu bambu

Miul on tommonen. Puhkutaan kuin poikkihuiluun.
Liian vanha noireksi, liian nuori mumoksi, taidan olla keKSi-ikäinen. Ostakaa miun kiipparikonpo, että saan rahaa muihin kamoihin
simwave
27.09.2004 17:49:02 (muokattu 28.09.2004 10:23:03)
CM01E2191 Bambuhuilu
pituus 26 cm
Materiaali: Polttokuvioitu bambu

Miul on tommonen. Puhkutaan kuin poikkihuiluun.

Mitäs maksoi, jos muistat? Onko soittaminen vaikeaa?
Zarmo
29.09.2004 20:24:13

Mitäs maksoi, jos muistat? Onko soittaminen vaikeaa?

Alle kympin. Aluks oli tosi vaikee saada ääntä. Vaatii tarkan puhalluksen. En oo juurikaan reenannut, mut luulisin et kyllä sillä jotain oppii siinä missä vaikka nokkahuilulla. Puhaltaminen oon vaan selvästi vaikeampaa ja ilmaa tarttee enempi. En mie huiluista mitään kyllä tiedä...
Vilhelmus: "Sie oot Zarmo hämärä."
Ostakaa miun kiipparikonpo, että saan rahaa muihin kamoihin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)