Paroni 11.04.2003 20:34:49 | |
---|
Onko kenelläkään kokemuksia/tietoa kyseisestä laitteesta (tai peaveystä merkkinä yleensä)? Kaikki informaatio tulee tarpeeseen. Sehän on siis mikserivahvistin, jossa on sisäinen efektilaite. Tehoa löytyy 2x210W (4 ohm), joten riittääkö se hyvin treenikämppälauluihin ja keyboardiin? Mikään ison luokan keikkakonehan toi ei ilmeisesti ole, mutta saisikohan pikkubaarikeikalla edes laulut sen läpi kuuluville? |
Pallisti 11.04.2003 23:36:33 | |
---|
En ole tota testaillut, mutta Peaveyssä on hinta -laatusuhde kohdallaan. Kyseistä merkkiä on mielestäni ihan turhaan dissattu niin hanakasti. |
magic 11.04.2003 23:43:24 | |
---|
Tehoa löytyy 2x210W (4 ohm), joten riittääkö se hyvin treenikämppälauluihin ja keyboardiin? Mikään ison luokan keikkakonehan toi ei ilmeisesti ole, mutta saisikohan pikkubaarikeikalla edes laulut sen läpi kuuluville? Käytimme monta vuotta FBT:n vastavaa 2*200W 10-kanavaista mikserivahvistinta, ja hyvin riitti baari-, hää- ja bile-keikoilla. Suurin puute (kunnes hankittiin toinen pääte) oli monitori-vahvistimen puuttuminen. FBT:n läpi ajettiin 4 laulumikkiä, 2 kitaraa ja syntsa. |
Paroni 12.04.2003 12:39:44 | |
---|
Eli siis Peaveyn pitäisi olla mainettaan hiukan parempa merkki. Ajattelin vaan kun esim. Behringereistä joita olen nähnyt/kokeillut ei ole oikein hyvää sanottavaa, koska ne ovat aika helposti rikkimenevää tavaraa. Siitä päästäänki seuraavaan kysymykseen: Mites sitte onko kokemuksia tuollaisista "all-in-one" tyylisistä ratkaisuista? Kestääkö hyvin? Siinä vaiheessahan ongelma tulee kun joku menee rikki, niin periaatteessa koko laite on silloin "käyttökelvoton". Kun tuossa olisi kuitenkin se positiivinen puoli, että saisi varmasti hyvin yhteensopivat mikserin, vahvistimen, efektin ja master -eq:n sopivaan yhteishintaan verraten siihen, että kaikki joutuisi ostamaan erikseen. |
isojussi 12.04.2003 23:49:06 | |
---|
Mulla on oll monta vuotta XR680S ja pirun hyvin on palvellu - ja palvelee. Ei moittimista! Mitä isompi torvi - sitä isompi torvi! |
bubi 04.10.2004 20:12:34 | |
---|
No onko kellekkään tullut kokemusta tästä Peavey XR 800 F- mallista?? |
musamies 05.10.2004 22:19:41 | |
---|
Onko kenelläkään kokemuksia/tietoa kyseisestä laitteesta (tai peaveystä merkkinä yleensä)? Kaikki informaatio tulee tarpeeseen. Mulla on Peavey Hisys-4:set "yläpäinä" ja hyvinhän ne on tähän mennessä soinnut. Ilmeisesti ovat olleet kohtuullisen kestävätkin kun eivät ole menneet edellisellä omistajalla vuokrakäytössä rikki. Jos niissä tulee tulevaisuudessa mieleen jotain parantelemista, niin parantelen niitä tarpeen mukaan komponentteja vaihtamalla. |
Cornflake 10.10.2004 22:40:07 | |
---|
Mulla on torilla myynnissä Peavey XR 600C mikserivahvistin. En suoraan sanoen tiedä mitä eroa noilla on, teholuokkakin on samaa sarjaa. (Jos joku tietää kertokoot) XR 600C on ihan kelpo peli. En ole itse kokeillut peliä minkäänmuotoisella keikalla, mutta treeneissä löyly riitti aina kahden kovaäänisenkin kitaran kanssa. Keikoillakin luulisi laulusta selviävän. Tottakai eroa on selkeästi kun nyt kehissä on monta kertaa enempi löylyä, mutta laululle tuo riitti. Nyt vain lojuu toimettomana kämpillä ja kaupan on. |