nothingnes 13.12.2004 21:00:39 | |
---|
onko kellään noista kokemusta? erityisesti kiinnostaa se 212 fulrange. nois näyttäs olevan p.audion elementit mula on yks kitara kaappi missä on 2 10 tuumasta ja ihan hyvältä soundaa. huominen on aina tulevaisuutta -m.nykänen- |
stagestar 14.12.2004 08:35:52 (muokattu 14.12.2004 17:34:42) | |
---|
Älä tee, tee se itse !!! säästät ainoastaan laadussa. eikös kotelollakin ole joku merkitys saundin suhteen ? |
poppamies 14.12.2004 11:40:18 | |
---|
Kyllä Ljudialtakin saa ihan laadukkaita elementtejä ja jakosuotimia. Paljon laadukkaampia mitä monissa massatuotanto pöntöissä mitä kaupasta ostat. Siis samalla rahalla saa ehdottomasti laadukkaamat kaapit kun tekee itse, verrattuna siihen että ostaa kaupasta. Kannattaa kyllä tehdä itse jos kantti kestää. "G-strings are for strippers" |
nothingnes 14.12.2004 21:36:26 | |
---|
Älä tee, tee se itse !!! säästät ainoastaan laadussa. eikös kotelollakin ole joku merkitys saundin suhteen ? no oon mä joskus koteloita tehny;) riittäisköhän pienelle pändille ekoiks pa-kaapeiks tollaset 212 kokoalue kajarit ja siihen 215 subbarit huominen on aina tulevaisuutta -m.nykänen- |
RN-197 15.12.2004 16:46:05 | |
---|
riittäisköhän pienelle pändille ekoiks pa-kaapeiks tollaset 212 kokoalue kajarit ja siihen 215 subbarit riitää varmasti kokonsa puoleen vähän isommallekkin pändille. En tiedä noiden äänestä mitään, mutta ois varmaan järkevää saada joltain puolueettomalta taholta joku arvio, ennen rakentamis päätöstä. Jos olet noin isoa pa:ta hankkimassa, niin kokonais kustannuksissa ei paljon tunnu vaik ostat pikkasen kalliimmatkin komerot. Vaik olisivatkin kohtuu hyvät, mieti saatko ne myytyy jos haluut joskus vaihtaa tai voiko niitä helposti käyttää monitoreina keikalla jos oman pa:n rakentaminen jää puoli tiehen. Käytettynä liikkuu paljon hyviäkin kaiuttimia. http://soundparkweb.tk/ |