stagestar 15.11.2004 18:45:16 | |
---|
kumpi DBX 266 XL vai Behringer MDX2600 Composer Pro XL ? Onko Dbx 50 € edestä parempi. Joku on sanonut että aika sama meininki ja että samoja komponentteja !?! joku taas ei .. miten on, onko miten?? |
pitk 15.11.2004 19:37:42 | |
---|
kumpi DBX 266 XL vai Behringer MDX2600 Composer Pro XL ? Onko Dbx 50 € edestä parempi. Joku on sanonut että aika sama meininki ja että samoja komponentteja !?! joku taas ei .. miten on, onko miten?? dbx. On 500€ edestä parempi... Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat! |
stagestar 15.11.2004 20:35:55 | |
---|
dbx. On 500€ edestä parempi... ??? siis kun hintaero on noiden välillä 50 €. |
kivi 15.11.2004 20:45:47 | |
---|
??? siis kun hintaero on noiden välillä 50 €. Nii-i. Siks just:-) DBX sanon minäkin. Toimii se Behkukin, mutta eroa on kuin yöllä ja päivällä jo ihan luettavuudessa, käyttövarmuudessa ja järjessä. |
stagestar 16.11.2004 08:45:01 | |
---|
Nii-i. Siks just:-) DBX sanon minäkin. Toimii se Behkukin, mutta eroa on kuin yöllä ja päivällä jo ihan luettavuudessa, käyttövarmuudessa ja järjessä. Tätä juuri hain että onko ero miten suuri. jos se on noin, niin sitten taivun tietenkin DBX:ään. |
pitk 16.11.2004 10:29:20 | |
---|
Nii-i. Siks just:-) DBX sanon minäkin. Toimii se Behkukin, mutta eroa on kuin yöllä ja päivällä jo ihan luettavuudessa, käyttövarmuudessa ja järjessä. Unohdit mainita soundin ;-) Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat! |
kivi 16.11.2004 10:50:56 (muokattu 16.11.2004 11:00:17) | |
---|
Unohdit mainita soundin ;-) Itse asiassa molemmista saa ihan hyvää soundia. Toisessa vaan ne nuppien numerot auttaa sen löytämiseen, toisessa pitää vähän arpoa, kun ei säätimet eikä edes mittarit kerro siitä, mitä tapahtuu. Kyllä, molemmat on tuttuja. Mitenkähän mä tän selittäisin... DBX on hyvä Behringer on riittävän hyvä Peruskompuroita molemmat. Omiaan, kun tarvii saada tasoja kuriin tai gatea peliin. Mutta DBX:ssä jotenkin tuntuu ihan eri tavalla, että nappia vääntämällä asioita myös tapahtuu, ja että kun käännetään takaisinpäin, ollaan siinä missä ennenkin. Behku jää vähän hämäräksi. En mä nyt sitten osannut selittää. :-) |
Locrian 16.11.2004 11:14:33 (muokattu 16.11.2004 11:15:12) | |
---|
Treeniksellä oli joskus kolme behkua päällekkäin ja todella jäi vähän hämäräksi keskinäisessä vertailussa.Sitten se kohina.Sitä on kyllä enemmän kuin DBX:ssä.Muutenkin vähän, miten sen nyt sanois värittävä.Mä en vaan tykkää pelaa tommosilla. -"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmore |
LHU 16.11.2004 11:37:51 (muokattu 16.11.2004 11:38:11) | |
---|
Mitenkähän mä tän selittäisin... DBX on hyvä Behringer on riittävän hyvä Noi Behringerit on omien kokemusteni perusteella melkoisia yksilöitä. Jos on kaksi samanlaista konetta päällekkäin niiden keskinäinen ero voi olla aikamoinen, tai sitten ei. Koskaan ei tiedä. Niinkuin yksikin ultra-curve missä ei saanu limitteriä pois päältä. Ja sittenhän niissä on haittana tuo jo aiemminkin mainittu kohina. Siksi(kin) mieluummin noista kahdesta se dbx. Toi laadun vaihtelevuus on ainakin itselläni se syy miksi en niitä mielelläni räkkiin halua, vaikka toisaalta oon mä rundannut bändin kanssa ja koko etupää oli behringeriä, mikseriä myöten. Okei, työvalo tais olla Lival mutta kuitenkin. Ja niin tuli nekin keikat tehtyä. Ei ne vuodet, vaan kilometrit... |
samuel 21.12.2004 11:08:30 | |
---|
kumpi DBX 266 XL vai Behringer MDX2600 Composer Pro XL ? Onko Dbx 50 € edestä parempi. Joku on sanonut että aika sama meininki ja että samoja komponentteja !?! joku taas ei .. miten on, onko miten?? Kannattaisin yleistä mielipidettä että vaikka karvahattu dbx mutta silti parempi kuin behringer. Tosin onhan se rahapussin paksuudesta hyvin pitkälti kiinni, itelläni vielä toivomisen varaa sen suhteen... |
musamies 22.12.2004 00:46:28 | |
---|
Kannattaisin yleistä mielipidettä että vaikka karvahattu dbx mutta silti parempi kuin behringer. Tosin onhan se rahapussin paksuudesta hyvin pitkälti kiinni, itelläni vielä toivomisen varaa sen suhteen... Tuosta tulee mieleen autot... Itse olen suosinut autoissa laadukkaina pitämiäni merkkejä seurauksena, että autot ovat olleet aika vanhoja ja paljon remontintarvetta. Olen kuitenkin tyytyväinen valitsemaani tiehen... Näkisin asian myös niin päin, että jos musiikkilaitteisiin on käytössä tietty määrä rahaa, niin toisaalta sillä voi saada uuden "halpamerkin" laitteen kun taas laatumerkin voi joutua ostamaan käytettynä. Omassa laitteistossa sekä laadukkaassa maineessa olevia merkkejä, että myös vähemmän laadukkaassa maineessa olevia. Aktiivijakosuodin on kotitekoinen ja kaverin kanssa vieläpä muuteltiin sitä. Se miltä kuulostaa, on kiinni taidoista, olosuhteista ja siitä ovatko laitteet tarpeeksi hyviä. Muuten hyväkään laitteisto ei pääse oikeuksiinsa ja yksikin kriittinen osatekijä on liian huono. Mulla ollut jonkin aika Behringerin mikseri ja se on ajanut asiansa täysin riittävällä tavalla. |