Aihe: pa-kamat
1
sinful_88
16.05.2005 08:47:05 (muokattu 16.05.2005 10:12:51)
Cornflake
16.05.2005 23:10:46
Todennäköisesti kummankaan kanssa ei pitkälle pötkitä. Tuo mikserivaffari antaa 2x150W@8Ohm, nuo ovat molemmat 8ohmin pönttöjä... 2x150W ei ole paljoa...

Okei, tämähän on offtopicia. Mutta silti. Tahtoo sanoa että toivottavasti et meinaa tuota kovaäänisen pumpun "PA"-kamoiksi.
Lick my lovepump! Redbound
musamies
17.05.2005 20:02:40
Mun mielestä ainakin vähänkin vaativammalta käyttäjältä on ämyreiden ja kaappejen osto ilman kokeilua ja kuuntelua ongelmallista. Jotain yleisiä reunaehtoja voi päätellä valmistajan julkaisemista spekseistä, siitä tiedosta mitä komponentteja on käytetty ja minkä kokoinen ja tyyppinen kotelo.

Itse sain ihmeteltäväksi hieman omituisen näköiset Yamaha merrkiset kaiuttimet sillä silmällä saako niistä tehtyä jotenkuten asiansa ajavia monitoreja. Ihmettely on edennyt niin, että koekuuntelin kaiuttimet tavanomaisella musiikilla, purin toisen ja tarkistin minkälaisista osista se on tehty.

Tuo mikserivahvistin voi olla hintaansa nähden ihan fiksu jos ei tarvi paljon ääntä.
_Mazi_
30.05.2005 19:20:15
Vaikee sanoa, noi Communityn kaapit näyttäis olevan vähän lujarakenteisemman näköset. Myös painossa oli eroa eli 27kg - 22 kg (Comm... painavammat). Myös noissa Communityissa oli sekä speakonit että jakit kun HK Audiossa vain speakoni. Merkeistä en sano muuta kun sen, että joskus oon kuullu HK:ta kehuttavan.
poppamies
30.05.2005 22:18:23

HK'n kaappeja olen käyttänyt ja hyväksi havainnut (katso omakuva). Tuota mallia voipi sitten myöhemmiin käyttää monitorina hyvällä mestyksellä.
Mahdollisesti myytävänä EBS MultiComp jos hyvin sattuu
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)