J. Cool 14.10.2005 00:19:22 | |
---|
haussa järkihintaiset, hyvät, mahd eristävät kuulokkeet (mallia kätevä liikenteessä) varsinkin pyörällä ajaessa kaikennäköset härpäkkeet suhisee ikävästi. suositellaanko muita kuin kosseja. hinta mielellään kurissa shure E5 erikseen. kossin napit maksaa tietääkseni 25e, samammoinen setti joulukuusipäistä. onko muita ehdokkaita? Hyvi ruuvaa! |
aimotuska 14.10.2005 08:54:31 (muokattu 14.10.2005 08:57:23) | |
---|
Tuli tuossa joku aika sitten HifiStudion mainosläpyskä, jossa vouhotettiin sellasilla -- yllätys yllätys -- KOSSin napeilla, jotka toimittaa myös korvatulpan virkaa. Ei vaan muista millään hintaa sille, mut oli se useampia kymppejä. Onhan niitä peltoreita sitten olemassa, mutta liikenteessä voi olla vähän huvittavan näköistä kun siellä painaa Mikki Hiiren korvat päässä. EDIT: Tämmöset käynnistystulpat: http://www.koss.com/koss/kossweb.nsf/p?openform&pc^eb^SPARKPLUG Vai näitäkö just meinasit? I cna tpye 300 wrods a mniute. |
kivi 15.10.2005 18:48:00 | |
---|
haussa järkihintaiset, hyvät, mahd eristävät kuulokkeet (mallia kätevä liikenteessä) Miten sä kuulet muun liikenteen, jos sulla on eristävät kuulokkeet? Liikenteessä liikkuminen tapahtuu kumminkin pitkälle kuuloaistin varassa. Mä en uskaltaisi kävellä kadulla edes avoimet kuulokkeet päässä, saati että lähtisin autoliikenteen sekaan pyörällä. |
Apricot 16.10.2005 01:38:49 | |
---|
On tullut hankittua nuo Kossin Sparkplugit, hinta oli 29 e. Soundiero verrattuna perinteisiin perus- walkmaneihin on dramaattinen, vaikka mistään hifistelystä on turha puhua. Nappi on samanlainen kuin korvamonitorin nappi, ja paketissa tulee mukana yhdet ylimääräiset vaahtokumit. Bassoa on erittäin tanakasti ja syvällisesti, ja impedanssi 16 ohmia eli volaa lähtee. Diskantti ei ole kuitenkaan erityisen kirkas. Mutta kyllä kadulla kävellessä bassolinjat kuuluu. Periaatteessa hankin nuo meluisia bussimatkoja varten, kun esim. moottorin ääni haittaa kuuntelua, mutta enpä ole nappeja vielä siinä käytössä ehtinyt testata. Käyttö vaatii totuttelua, nimittäin mitenkään erityisen mukavilta nuo Kossit eivät tunnu ainakaan omissa korvavärkeissäni. No problemo! |
kivi 16.10.2005 10:40:10 | |
---|
Käyttö vaatii totuttelua, nimittäin mitenkään erityisen mukavilta nuo Kossit eivät tunnu ainakaan omissa korvavärkeissäni. Miksaajakaveri havaitsi riemuissaan, että nuo Sparkplugit nappasivat kiinni hänen muotoonvalettuihin korvatulppiinsa filtterin tilalle. Itse en ole kokeillut, mutta hyvältä vaikuttaisi, jos noin olisi. |
Apricot 16.10.2005 11:18:49 | |
---|
Miksaajakaveri havaitsi riemuissaan, että nuo Sparkplugit nappasivat kiinni hänen muotoonvalettuihin korvatulppiinsa filtterin tilalle. Itse en ole kokeillut, mutta hyvältä vaikuttaisi, jos noin olisi. Kyllähän ne varmaan käyvät, jos tulppa on sitä mallia joka on suunniteltu korvamonitorikäyttöön. Mutta ei ainakaan käy mun Elacineihin. Kosseissa on sellainen ohut piikkimallinen putki mistä ääni tulee, kuten Sennheiserin IEM -napeissa. No problemo! |
duane 16.10.2005 14:58:47 | |
---|
dfloreno: "kun musasta poistetaan rytmi, melodia ja harmonia, niin mielestäni jäljelle ei jää kuin rock-lehdistö" |
dewil 19.10.2005 16:23:47 | |
---|
Noi mun gradon-60 luurit rupes vaikuttaan huvittavan kookkailta sen jälkeen, kun hommasin ittellein ipod minin. Pitkään pähkäiltyäni päädyin sitten hommaamaan verkkokaupasta sennheiserin PX 100 luurit. 40€. Ai saatana. Nää on jossain suhteessa jopa paremmat ku noi mun gradot! Tymäkkää ja tarkkaa soundia, ei todellakaan hierrä tai paina, edes lasien kanssa, eikä suhise liikoja kovassakaan tuulessa. Bonarina noi menee vielä tosi pieneen tilaan. Suosittelen varauksetta. Tosta saa parinkympin lisä investoinnilla suljetun mallin kaa, jos tarpeen. (Ne ei kuulemma oo vaan ni hyvät.) www.headphone.com/products/headphones/earpad/sennheiser-px-100.phpDon´t Clone The Beat. Own The Beat. |
aimotuska 19.10.2005 16:42:23 | |
---|
Näyttää senkkujen taajuusvaste olevan melkoista vuoristorataa kahden kilon jälkeen...? I cna tpye 300 wrods a mniute. |