Aihe: kokemuksia alto miksereistä
1
Kelju-k
24.01.2006 14:37:09
Elikkäs onko tietoa ja kokemuksia alto merkkisistä miksereistä?Toinen kysymys koskee Nady spa merkkisiä vahvistimia,onko hyvä ja riittääkö 2*750w kuinka pitkälle noin niinko treeni/keikka käytössä??
Lennu
24.01.2006 16:50:11

Meillä on Alton L20. Lähtösoundin on parempi olla hyvä, koska se EQ-sektio on aika tunnoton. Saa joko huonoa tai sitten tosi tumppua aikaan. Mutta jos siihen ei paljon tarvii koskea, niin menettelee. Meillä vilkkuu signaalivalot ku joulukuusessa, vaikka kyseiseen kanavaan ei möykkää tekisikään. Eli vähän liian herkästi vilkuttaa. AUX4 on varattu pelkästään laitteen omia muovisia efektejä varten, jotka kyllä paremman puutteessa menettelee, joku perusdelay. AUX 1 ja 2 saa muistaakseni pre-faderina, eli soveltuvat monitorikäyttöön. AUX 3 oli muistaakseni aina post? Korjatkaa jos olen väärässä *hymiö* Ryhmiin voi reitittää tiätty kanavat ja sitten AUX:it, jos vaikka tahtoo efektit ryhmäliukujen taakse. Mustanaamio oli muistaakseni joko päällä tai sitten ei, eli kanavakohtaista/ kanavalohkokohtaista valintaa ei ole.

Ja ei, ei kannata yrittää saada kaikkea dynamiikkaa ulos, menee rumasti murolle. Kaikenkaikkiaan aika suuri pettymys, tai sitten mä en vaan osaa. Roberto on sen nähnyt, voit jatkaa haukkumista tästä ;)

Mutta siis, kyllähän sillä vetää. Kun ei ite tarvii edes koskea.
pitk
24.01.2006 17:10:15

Elikkäs onko tietoa ja kokemuksia alto merkkisistä miksereistä?Toinen kysymys koskee Nady spa merkkisiä vahvistimia,onko hyvä ja riittääkö 2*750w kuinka pitkälle noin niinko treeni/keikka käytössä??

Vedin viime viikonloppuna moisella kapistuksella. Suht uus peli, yksi aux-lähtö pätki ja aika tunnoton muovivärkki. En ostaisi.
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
temppari
24.01.2006 17:24:16
Jep. Mulla on Lennun kanssa yhtenevät kokemukset noista miksereistä. Mulla tosin tuosta L16 mallista. Ostin aikoinaan heräteostona luettuani riffin jutun L12 mallista.
Laite oli kyllä pettymys.
Mun käytössä yks hyvä kanava voittaa tusinan huonoja :)
Mulla toi on kyllä toiminut, mut on ollu käyttökin vähäistä.
Sen nelosauxin saa ulos, kun ei käytä sisäistä efektiä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)