Aihe: Pa -laitteiston vuokraus
1
Bailey
03.04.2006 10:23:40

Bändillämme olisi tiedossa tuossa reilun kuukauden päästä keikka johon tarvitsemme Pa-laitteistoa vuokralle. Tapahtuma on todennäköisesti ulkona ja yleisöä 70-100. Pa:n kautta tulisi toistettavaksi ainakin laulut ja basari. Monitoreja ja mikkejä löytyy omasta takaa.

Kysyisinkin paljon n. karkeasti tuollaseen tapahtumaan laitteiston vuokraus maksaisi(roudaus, miksaus, asennukset jne.)? Eli periaatteessa itse ei tarvitsisi juurikaan osallistua äänentoisto asioihin.
"Me osataan ne jutut kyllä joista mutsi varoittaa" -Tehosekoitin-
Dj.Dumbass
03.04.2006 18:25:19
Itse varmaan kolmella huntilla tulisin tekemään... jos siis ei tarvii mitään valojuttuja kötystellä.
Koha ei nyt vaan sattuis Juhaa leukaan...!
miffe
03.04.2006 20:24:42
Kysyisinkin paljon n. karkeasti tuollaseen tapahtumaan laitteiston vuokraus maksaisi(roudaus, miksaus, asennukset jne.)? Eli periaatteessa itse ei tarvitsisi juurikaan osallistua äänentoisto asioihin.

Riippuu kilometreistä, työtuntien määrästä, tarvittavasta äänenpaineesta/-laadusta, majoituksesta jne.. Jos työ sitä hardrockia vedätte, niin kutakuinkin 600e (sis. alv. 22%) kohtuullisella kilometrimäärällä (alle 100km). Jos tietty itte olisitte roudauskunnossa molempiin suuntiin, voisi hinnasta nykäistä parisen sataa pois (säästää roudarin palkan).

Ja tolla rahalla ei vielä valoja irtoa. Eikä tuo hinta päde Stadin välittömässä läheisyydessä (muuta Provinssiin - säästät rahaa).

miffe
samuel
05.04.2006 08:38:33 (muokattu 05.04.2006 08:39:02)
----poistettu
"it's nice to be important, but it's more important to be nice..."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)