Aihe: boss br900-cd masterointiongelmia
1
Frusciante
20.05.2006 19:40:32
Noin kuukauden olen kyseisen laitteen omistanut ja oppinut jopa jonkin verran käyttämään. Ainakin sen verran että olen saanut täysiä biisejä äänitettyä. Nyt kun niitä pitäisi saada koneelta ulos, niin masteroinnin kanssa on ongelmia. Olen käyttänyt ehkä noin 10 raitaa (kiitos v-tracksien).

Masterointimoodin valinnan jälkeen pitäisi valita source (lähde?) josta dataa lähdetään ottamaan. Aloittaessa laite antaa valinnaksi 78V1, jonka uskon tarkoittavan 7/8 masterointiraitaa. Pitäisikö tätä saada jotenkin muutettua, sillä 7/8 raitahan on vielä tässä vaiheessa tyhjä. Miten se siis voisi olla lähde?

Seuraavassa kohdassa valitaankin sitten recording destination, eli käsittääkseni se minne valittu data lopulta päätyy. Myös tässä kohde on 78V1, joka ainakin minulle tuntuu huomattavasti loogisemmalta.

Näiden vaiheiden jälkeen tarjotaan itse masteringh tool kitiä, jolle en ole toistaiseksi tehnyt mitään. Onko täällä vielä jotain säädettävää?

Jos joku omistaa samaisen/saman tyylisen laitteen niin otan mielelläni vinkkejä vastaan. Ohjekirja kun tuntuu tässä(kin) olevan hieman hankalasti avautuva.
hallelujah' rock' n rollah!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)