Kertokaa mitä mieltä ihmiset olette kyseisestä soittimesta? Mitä ongelmia kyseisessä laitteessa lienee, vai onko niitä? Miten laitteesta saa tietokoneeseen yhteyden, ja minkä tasoista ääntä laitteeseen saa tallennettua? Riittääkö demon tekemiseen? Tuottaako muistikorttien käyttöongelmia, tai vaikuttaako tallennusääneen? Onko laite helppokäyttöinen? Muuta tietoa? Itse olen tallenninta hankkimassa ja täytyisi saada tietoon. Kiitos! ps. jos olet tallentinta myymässä, niin voi laittaa tarjouksia! (ihan mikä vain edullinen 8-raitainen!) |
Myisin muuten omani sulle, mutta se alkaa olla jo niin kehnossa kunnossa että tuskinpa siitä mitään iloa olisi. Ollut pitkään monenlaisessa menossa mukana. Ihan pätevä demolaite. Äänenlaatu on 44,1kHz/16bit eli käytännössä CD-laatua. Jos käyttää esim. ZIP-levyjä, laite vähän pakkaa sitä ääntä tilan säästämiseksi. Ihan ok soundi kuitenkin. Optiset S/PDIF ja ADAT -liitännät on ihan plussaa. Mikserissä on kuusi kanavaa plugeilla ja kaksi XLR-liittimillä, mikkietusilla ja inserteillä. Auxit on toteutettu tosi ärsyttävästi yhdellä kaksipuolisella potikalla. Ei siis voi lähettää samasta kanavasta samaan aikaan molempiin. Tuohan äänittää vaan kaksi raitaa kerrallaan, omilla A/D-muuntimilla. Jos mukaan hommaa ADATtia tai S/PDIFiä kääntävän laitteen niin sitten enemmän. Kaksi riittää kotijutuissa kyllä mainiosti. Laitteessa on kyllä paljon nappeja ja mahikset tehdä kaikenlaista editointia (cut&paste yms.) ja punch-in -äänittämistä. Ihan ok peruslaite. Itse tekisin samoin, kuin eräs kehotti mua tekemään ostaessani itse tuota laitetta, eli ostaa tietokoneen. Ainakin demokäytössä tietokoneesta on vaan niin paljon enemmän hyötyä. Ja etenkin sen jälkeen, kun kaksi muunninta ja kahdeksan raitaa ei enää riitä. "I could catch a monkey - if I was starving I could. Id make poison darts out of the poison off deadly frogs. One milligram of that poison can kill a monkey. Or a man. Prick yourself, youll be dead within a day. Or longer. Different frogs, different time |