Valli 12.05.2006 12:49:52 | |
---|
Mulla on laulussa käytössä pikkuinen välimikseri mikin ja PA:n välissä. Ulostulo on plugi, harmikseni tässä ei ole XLR-ulostuloa. Onko sillä kuitenkaan mitään käytännön eroa, kun ulostulosta vetää piuhan PA-mikserin laulukanavaan (muu kuin että pitää käyttää plugi-xlr-piuhaa)? |
Roberto 12.05.2006 13:25:12 | |
---|
Se on balansoimaton veto eli häiriöalttiimipi ja semmosta.. miks et vetäis sitä mikkiä suoraan pa-mikseriin? |
aimotuska 12.05.2006 13:28:22 | |
---|
Se on balansoimaton veto eli häiriöalttiimipi ja semmosta.. miks et vetäis sitä mikkiä suoraan pa-mikseriin? Voihan se ulostulo olla siinä kyseisessä miksuttimessa balansoitu siitä huolimatta. Lähteekö kama stereoplugilla vai monoplugilla ja saako siitä vehkeestä yleensäkin balansoitua tavaraa ulos? I cna tpye 300 wrods a mnutei. |
Valli 12.05.2006 13:31:36 | |
---|
miks et vetäis sitä mikkiä suoraan pa-mikseriin? Tarviin sitä mikseriä erinäisiin asioihin siinä välissä, mulla on pari mikkiä. erilaiset saundit jne jne. asioihin joita on mahdotonta toteuttaa livenä ilman pientä omaa tiskiä. Onko balansoimaton kriittisesti huonompi? vehjehän tulee pa:n laulukanavaan livenä. |
Valli 12.05.2006 13:35:28 | |
---|
Voihan se ulostulo olla siinä kyseisessä miksuttimessa balansoitu siitä huolimatta. Lähteekö kama stereoplugilla vai monoplugilla ja saako siitä vehkeestä yleensäkin balansoitua tavaraa ulos? 2 monoplugia ulos (L ja R), stereo siis. Toosa on Alto S6. En ole saanut mistään toistaiseksi selville, onko se balansoitu ulostulo, ei oo manuaalia. I'll google some more. |
Valli 12.05.2006 13:39:12 | |
---|
Balansoimaton on ulostulo. |
PL 12.05.2006 13:58:41 (muokattu 12.05.2006 13:59:58) | |
---|
ainakin jos kytket pitkään kaukokaapeliin kannattaa laittaa DI-boksit väliin. Muutama metri menee hyvillä piuhoilla että heilahtaa balansoimattomanakin. Joutuu ehkä PA-mikserissä vetämään linjasisäänmenoon ei mikki sellaiseen. |
Roberto 12.05.2006 18:37:12 | |
---|
Tarviin sitä mikseriä erinäisiin asioihin siinä välissä, mulla on pari mikkiä. erilaiset saundit jne jne. asioihin joita on mahdotonta toteuttaa livenä ilman pientä omaa tiskiä. Eiks pa-mikseriin mahdu kahta mikkiä? Henk.koht en kyl ikuna kankeis mitään Altoa laulukanavaan puhisemaan. |
Valli 12.05.2006 19:13:20 | |
---|
Eiks pa-mikseriin mahdu kahta mikkiä? Mahtuu. Henk.koht en kyl ikuna kankeis mitään Altoa laulukanavaan puhisemaan. Selvä. Mun orkesterilla ei tule tuskin koskaan olemaan livemiksaajaa. Tarvitsen mikserin, jotta saan erilaisia mikkejä siihen (2 tai useampia, vähän erikoisempia viritelmiä) ja miksattua niiden signaalit efektitoosaan mikserin auxin kautta. Mun pitää myös pystyä säätelemään efektejä reaaliajassa livenä. Henk.koht en ole huomannut Alton huonontavan mikkisignaalin laatua. Etuaste jopa ehkä hieman kirkastaa sitä. Kyselin ravintola Torven miksaajalta, onko pikkumikseri mikin ja kaukokaapelin välissä murheenkryyni. Mulle vakuuteltiin ettei. Tosin, ehkäpä hankin pian mikserin jossa on useampi kanava ja ulostulokin balansoitu ihan varmuuden vuoksi. Eipä nämä kalliita toosia ole. |
DVD 13.05.2006 19:36:51 | |
---|
Eiks pa-mikseriin mahdu kahta mikkiä? Henk.koht en kyl ikuna kankeis mitään Altoa laulukanavaan puhisemaan. Mulla on tämä Alton 20 kanavainen keikkakäytössä. Ihan kelvollinen peli siihen hintaan. Miksereitä on ollut 4-5 kapl eikä tämä oikeastaan häviä kenellekään http://www.webtorget.no/view_product.php?product=t_alto_L-20 |
musamies 14.05.2006 00:49:28 | |
---|
Mun mielestä niitä häiriöitä kannattaa ruveta murehtimaan siinä vaiheessa jos niitä oikeasti tulee. Meikäläinen miksailee ihan mielellään Behringerillä ja vaikka olisi mikä supermikseri sen lisäksi, niin mun koskettimet menee sen kautta ja saa luvan mennä vastaisuudessakin ainakin toistaiseksi. |
Lennu 15.05.2006 19:45:02 (muokattu 15.05.2006 19:45:22) | |
---|
Mulla on tämä Alton 20 kanavainen keikkakäytössä. Ihan kelvollinen peli siihen hintaan. Miksereitä on ollut 4-5 kapl eikä tämä oikeastaan häviä kenellekään Joo, niin meilläkin on. Roberto on myöskin nähnyt moisen. Kierrätyskamaa. |