Aihe: AKG:n mikki Shuren taskulähettimeen 1 | |
---|---|
![]() 05.05.2006 14:30:23 | |
Moro! Sharing is caring, eiks vaan. Tappelin itse asian kanssa ja sain hyvät ohjeet, jotka kirjoittelin hassunhauskaan muotoon. Tässä tulee: Näin liität AKG:n pääpantamikrofonin Shuren taskulähettimeen Tarvikkeet: -vastus 4,7 kOhm (hyvin pieni fyysiseltä kooltaan) -4 pinninen uros mini xlr -liitin (TQG) Homma: -Irrota mikrofonista 3-pinninen liitin ja heitä sillä vesilintua -Juota uusi 4-pinninen liitin tilalle (4-pinni jää tyhjäksi) -Jatka kolvailemalla 4,7 kilo-ohmin vastus pinnien 2 ja 3 väliin -Yritä saada sisuskalut mahtumaan liitimen sisälle -Keep on rock'n'roll! Pinnien järjestys: 1 on maa 2 biasjännite 3 audiosignaali Pätee siis ainakin AKG:n 420-mikille ja Shuren SLX-sarjan taskulähettimelle. Muista en ota vastuuta. T: Antti Rinne | |
![]() 09.05.2006 11:22:55 | |
Minkä takia siis vielä kaikki tämä? Ihan ku UHF- sarjassa toimis ihan tosta vaan, kun on oikea liitin, tai sit mä en oo vaan tutkinu ja sinne on piilotettu asioita. Ja kyseessä siis 420 ja A- ja D- sarjan beltpäkkei mitä on tullu käytettyä. Moro! Sharing is caring, eiks vaan. Tappelin itse asian kanssa ja sain hyvät ohjeet, jotka kirjoittelin hassunhauskaan muotoon. Tässä tulee: Näin liität AKG:n pääpantamikrofonin Shuren taskulähettimeen Tarvikkeet: -vastus 4,7 kOhm (hyvin pieni fyysiseltä kooltaan) -4 pinninen uros mini xlr -liitin (TQG) Homma: -Irrota mikrofonista 3-pinninen liitin ja heitä sillä vesilintua -Juota uusi 4-pinninen liitin tilalle (4-pinni jää tyhjäksi) -Jatka kolvailemalla 4,7 kilo-ohmin vastus pinnien 2 ja 3 väliin -Yritä saada sisuskalut mahtumaan liitimen sisälle -Keep on rock'n'roll! Pinnien järjestys: 1 on maa 2 biasjännite 3 audiosignaali Pätee siis ainakin AKG:n 420-mikille ja Shuren SLX-sarjan taskulähettimelle. Muista en ota vastuuta. T: Antti Rinne On guuluu... | |
![]() 10.05.2006 21:18:19 | |
Minkä takia siis vielä kaikki tämä? Ihan ku UHF- sarjassa toimis ihan tosta vaan, kun on oikea liitin, tai sit mä en oo vaan tutkinu ja sinne on piilotettu asioita. Ja kyseessä siis 420 ja A- ja D- sarjan beltpäkkei mitä on tullu käytettyä. ?que? I cna tpye 300 wrods a mnutei. | |
![]() 10.05.2006 21:42:25 | |
Moro! Sharing is caring, eiks vaan. Tappelin itse asian kanssa ja sain hyvät ohjeet, jotka kirjoittelin hassunhauskaan muotoon. Tässä tulee: Näin liität AKG:n pääpantamikrofonin Shuren taskulähettimeen Tarvikkeet: -vastus 4,7 kOhm (hyvin pieni fyysiseltä kooltaan) -4 pinninen uros mini xlr -liitin (TQG) Homma: -Irrota mikrofonista 3-pinninen liitin ja heitä sillä vesilintua -Juota uusi 4-pinninen liitin tilalle (4-pinni jää tyhjäksi) -Jatka kolvailemalla 4,7 kilo-ohmin vastus pinnien 2 ja 3 väliin -Yritä saada sisuskalut mahtumaan liitimen sisälle -Keep on rock'n'roll! Pinnien järjestys: 1 on maa 2 biasjännite 3 audiosignaali Pätee siis ainakin AKG:n 420-mikille ja Shuren SLX-sarjan taskulähettimelle. Muista en ota vastuuta. T: Antti Rinne Moro! Nyt kun tuon homman oikeasti tein, niin muutama lisäohje: -Suojajohdin ja sininen kolvataan liittimen 1-napaan. -Punainen johdin kolvataan 3-napaan. -2- ja 3-napojen välille tulee 4,7 kilo-ohmin vastus -4-napa jää tyhjäksi T: Antti Rinne | |
![]() 16.05.2006 13:41:08 | |
?que? No ihan ei ollu ehkä selkein vastaus, mutta kyse siis AKG:n 420 ja Shuren UHF sarjan A ja D- sarjan koneista. Ei siis MKII eikä uusi UHF-R. Vai vielä epäselvää? On guuluu... | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)