Aihe: Harman Pro Audio Road Show
1
Reddie
25.04.2006 20:26:59
http://www.studiotec.fi/koti/roadshow.php

Onkos ketään Mnettiläisiä tulossa huomenna tonne Espooseen?
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
Adam & Santtu
The Vairus
miffe
26.04.2006 22:28:24
http://www.studiotec.fi/koti/roadshow.php

Onkos ketään Mnettiläisiä tulossa huomenna tonne Espooseen?

Tuo sivu valehtelee päin naamaa. En siis viitsi mennä mihinkään noista tilaisuuksista (ihan kuin yrittäjällä aikaa tai rahaakaan riittäs tollaseen pelleilyyn).

Niin!

miffe
pitk
27.04.2006 14:28:12

Tuo sivu valehtelee päin naamaa.

Mitäs se nyt niin valehtelee? Kauppiaan homma on myydä tavaroita. Osallistumispakkoa ei ole. Sitäpaitsi olen lukevinani pientä sarkasmia ilmoituksessa.
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
PL
27.04.2006 14:52:11
Tainnut jäädä T-paita saamatta. :)
miffe
27.04.2006 21:54:51
Tainnut jäädä T-paita saamatta. :)

Itseasiassa haukuin kerran julkisella foorumilla Vertecin täysin maanrakoon ja lahjana siitä mulla roikkuu henkarissa mainospaita. Se hyödyllisempi ja enemmän käyttöä saanut värkki onkin sit kahdella AAA-paristolla toimiva Maglite, joka kulkee keikoilla mukana.

Ja noi sit tullu Harmanilta vaan jenkkiläiseltä PA-firmalta, jolla sitä JBL:n romua riittää (hirviä läjä HLA-lootia).

miffe
miffe
27.04.2006 21:57:04
Mitäs se nyt niin valehtelee? Kauppiaan homma on myydä tavaroita. Osallistumispakkoa ei ole. Sitäpaitsi olen lukevinani pientä sarkasmia ilmoituksessa.

Jos noi VRX ja SRX olis maailman parhaita, niin kai minäkin niitä olisin ostanut. Muttakun kotimaassa tehdään parempaa edullisemmin, niin vaikea ei ollut valita.

Ja ne sun Martinit soundaa kans kertaluokkaa tai paria paremmilta, eikä tarvi ees kaivella sitä soundia. Sen kun bygää läjän ja panee ceedeen huutamaan.

miffe
santtus
28.04.2006 11:34:27
Se on haskaa kun ihmisillä on niin paljon mielipiteitä. Itse olen kuullut VRX läjää, eikä se niin huonolta kuulostanut. Aura audiosta on vaikea sanoa. Jotenkin siitä on aina jäänyt mielikuva, ettei oikein osaa sanoa, onko se hyvä vai huono. Ainakaan Jyväskylän Paviljongin läjä ei Nexon GeoS:lle omasta mielestäni pärjännyt, kun olin Rajattoman kanssa siellä. Heitto ei ainakaan yläkatsomoihin riittänyt ja setti oli kuitenkin käsittääkseni paikan päälle suunniteltu. Korjatkaa jos olen väärässä.

Martineista vielä. En pidä niitä missään nimessä maailman helpoimpina kaiuttimina. Itse olen muutaman kerran W8 kanssa joutunut sille epäedullisiin paikkoihin (klubit), enkä ole ollut ollenkaan tyytyväinen viritystuloksiini. Mutta kun olen ollut muutaman kerran paikalla, kun paljon Martineilla töitä tehnyt kaveri on setin virittänyt, on se aina kuulostanut todella hyvältä. Viime kesän Yanon klubikeikka Pitkän setillä, herra itse etupäävahtina, oli kyllä erittäin miellyttävä. Kiitoksia vielä...
pitk
28.04.2006 12:05:10

Martineista vielä. En pidä niitä missään nimessä maailman helpoimpina kaiuttimina. Itse olen muutaman kerran W8 kanssa joutunut sille epäedullisiin paikkoihin (klubit), enkä ole ollut ollenkaan tyytyväinen viritystuloksiini.

Tässä päästään taas siihen, että kääkätin pitäisi valita oikein. Klubissa W3 toimii pääsääntöisesti aina. W8 on ison PA:n kaappi ja niitä pitäisi pääasiassa olla paljon (vähintään 4 yläkertaa / puoli), että homma alkaa toimimaan. Ja mieluummin ripustettuna. Pienemmälläkin pystyy työskentelemään, mutta isoon PA:han se siitä huolimatta kuuluu. Ja silloin oikein asetettuna myös toimii.
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
stagestar
28.04.2006 20:41:28
Jos noi VRX ja SRX olis maailman parhaita, niin kai minäkin niitä olisin ostanut. Muttakun kotimaassa tehdään parempaa edullisemmin, niin vaikea ei ollut valita.

Ja ne sun Martinit soundaa kans kertaluokkaa tai paria paremmilta, eikä tarvi ees kaivella sitä soundia. Sen kun bygää läjän ja panee ceedeen huutamaan.

miffe

Voi voi!
rok rok !!!
santtus
29.04.2006 16:16:15
Juurikin niin. Ja lennätetyt W8 järjestelmät ovatkin kyllä aina kuulostaneet hyviltä. Ehkä vielä joskus pääsee Tampereen W8 setillä kokeilemaan, miltä se suurempi setti tuntuu.

Se homma tässä maassa usein mättääkin, että joutuu töihin laitteilla, jotka tilaisuuteen eivät sovi, koska joku on keikan myynyt ja varastossa on jäljellä vain keikkaan sopimatomia kamoja.
Roberto
29.04.2006 16:54:20

Se homma tässä maassa usein mättääkin, että joutuu töihin laitteilla, jotka tilaisuuteen eivät sovi, koska joku on keikan myynyt ja varastossa on jäljellä vain budjettiin sopimatomia kamoja.
miffe
30.04.2006 11:12:35
Voi voi!

Ei nyt asiat noin pahasti ole. Joensuussa männä perjantaina vedetiin Carcosan (http://www.carcosaband.com/) kanssa Joensuussa Teatteri-Klubilla ja ihan hyvin toimi 722F+728 puolellaan lähikenttämonitoreina. Miksaustiski oli näet vajaa kolme metriä PA:sta, eikä sitä ny ihan kylmiltään ajettu.

Jengiä keikalla oli niin paljon, että en edes kehdannut ajaa lähinnä mua olevaa (oletettavasti ranskalaista) opiskelijatyttöä istumasta pois miksaustiskin päältä. Mihin se siitä olis edes päässy? No enivei, kaapelit painoivat toisiaan wordclockin antava letku (ei erillinen, vaan ääni kulki samassa) meni poikki. Ja kun kaikki kapineet ovat kiinni toisissaan digitaalisesti ja wordclock-master katoaa, on siinä vitsit vähissä. Olettaenkin, että se kapine on samalla liidilaulun etuaste :) Letku kiinni toiseen etuseen, tiski wordclockin antajaks ja pari naksausta studio managerista ja taas mentiin.

On ne digilaitteet vaan jänniä...

miffe
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)