anzelmosm 26.11.2005 19:23:58 | |
---|
http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/ lollotusta
[14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä
|| Toisilla on iso virtuaalikikkeli, AnzElMoSMilla jättimäinen rumpumuna |
JPQ 26.11.2005 23:34:12 | |
---|
No harley benetonin kitarat ei kuulemma ole kummoisia joten vaikea uskoa että sähköviulutkaan olisivat. |
duane 28.11.2005 17:25:30 | |
---|
Tunnen yhden ammattiviulistin, joka soittaa HB-viululla (tuon S-mallin viulun kaltainen) pubikeikkoja.. Sen viulu on kyllä aika rankasti modattu, mm otelautaa kaventamalla... Mutta soundi on ok... Ja mun paremmalla puoliskolla oli samanmoinen testissä, jäi hankkimatta huonon soittotuntuman takia, hän osti sitten yamahan... enkä muuten ihmettelisi vaikka nuo kaikki linkkien viulut olisi samasta puljusta peräisin... Kyllä köyhän kannattaa ostaa halpaa, sillä halpa tulee kalliiksi ja kallis on aina laadukasta |
Sävis 30.11.2005 10:22:16 | |
---|
Itseäni hieman kyllä epäilyttää viulun tilaaminen netistä. Ei voi nimittäin tietää, että mikä noista viuluista on kenellekin paras. Viulunsoitossa kun asento on jo valmiiksi mahdollisimman epäergonominen, voi väärä soitinvalinta aiheuttaa tosi inhottavia niska-, hartia- ja selkäkipuja. Suosittelisin valitsemaan sellaisen sähköviulun, johon voi itse ostaa olka- ja leukatuen. Eli jos sellaiset viulun mukana tulevat, pitäisi niiden olla sellaiset, että ne saa irti ja itselle sopivammat tilalle. "Sävis on mukava ja haisee valkosipulille." -Tellu
"Sävis on semmoinen kiva pätkä." -Juoppohurtta |
kuriken 02.12.2005 16:55:20 | |
---|
Kannattaa rekisteröityä http://www.fiddleforum.com ja kattella sieltä kaikenlaista infoa. Tuo oli minun pää informaation lähde kun vähän aikaa sitten ostin myös ekan sähköviuluni. Mutta en usko että tuolla budjetilla saa hyvää sähköviulua. |
balzary 14.12.2005 14:36:39 | |
---|
|
Sävis 15.12.2005 14:01:57 | |
---|
"Sävis on mukava ja haisee valkosipulille." -Tellu
Sävis 16.12.2005 10:15:28 | |
---|
duane 16.12.2005 17:13:06 | |
---|
Tässä muuten linkki, jossa englanninkielisetkin linkitykset toimii: http://www.elektrickehousle.cz/en/index.php?a=stranky&s=moje Ja toimitus Suomeen pitäisi onnistua. Viulunrakentaja lupasi ottaa selvää kustannuksista. kiitos linkistä... Postaatko sittedn palstallekin infoa suomeen toimittamisesta, rouva haluaisi viisikielisen... Kyllä köyhän kannattaa ostaa halpaa, sillä halpa tulee kalliiksi ja kallis on aina laadukasta |
balzary 16.12.2005 22:32:31 | |
---|
Postimaksut on tuskin mitään älyttömiä nimim. "basso raskaassa flight casessa Suomeen n. 60 eurolla" |
balzary 16.12.2005 22:54:14 | |
---|
|
Sävis 17.12.2005 11:09:37 | |
---|
kiitos linkistä... Postaatko sittedn palstallekin infoa suomeen toimittamisesta, rouva haluaisi viisikielisen... Joo, laitan infoa sitten. Tomas ei ole vielä vastannut. "Sävis on mukava ja haisee valkosipulille." -Tellu
Ukko 20.12.2005 13:05:29 | |
---|
No harley benetonin kitarat ei kuulemma ole kummoisia joten vaikea uskoa että sähköviulutkaan olisivat. Siis kuulemma. Onko sulla mitään omakohtaisia kokemuksia arvostelujesi perusteeksi ? |
Sävis 22.12.2005 11:11:45 | |
---|
Postimaksut on tuskin mitään älyttömiä nimim. "basso raskaassa flight casessa Suomeen n. 60 eurolla" No niin. Viulun postitus Suomeen 22 euroa. Halpaa ku mikä. Viulu maksetaan kahdessa erässä. Kun Tomas on saanut viulun valmiiksi, maksan puolet ja kun viulu on saapunut minulle, maksan loput. Omasta mielestäni ihan reilua näin. "Sävis on mukava ja haisee valkosipulille." -Tellu
tuju 28.12.2005 15:48:51 | |
---|
Hei Sävis! Tiedätkö yhtään milloin Tomas saa viulun valmiiksi? Kiinnostaa kuulla kaikki, kunhan saat uuden soittimesi, kun tässä nyt itsekin harkitsen häneltä tilaamista. |
Sävis 28.12.2005 16:11:07 | |
---|
Hei Sävis! Tiedätkö yhtään milloin Tomas saa viulun valmiiksi? Kiinnostaa kuulla kaikki, kunhan saat uuden soittimesi, kun tässä nyt itsekin harkitsen häneltä tilaamista. Toimitusaika on noin 6 viikkoa. Joulu ja uusi vuosi varmaan hieman hidastavat omani valmistumista. Uskoisin kuitenkin saavani viuluni viimeistään helmikuun alussa. "Sävis on mukava ja haisee valkosipulille." -Tellu
Sävis 27.02.2006 23:02:59 | |
---|
"Sävis on semmoinen kiva pätkä." -Juoppohurtta
"Sävis on semmonen, jolla on IHQ ruskia tukka." -JCM Musica Nova 2006 |
Sävis 19.03.2006 10:39:01 | |
---|
Nyt mulla on sähköviulu ja onpa muuten tyylikäs sellainen! Ensimmäiset bänditreenit viulun kanssa olivat viime torstaina ja oli kyllä mahtavaa. Hieman vaatii vielä totuttelua, ettei soittoaan kuule enää ollenkaan akustisena korvan vierestä, mutta oli kyllä ihana tunne, kun ei pitänyt taistella kuuluvuuden kanssa. Meidän bändissähän on seitsemän jäsentä ja meteli sen mukainen. Saundikin vaikutti aika hyvältä, heti tuli mieleen viulusaundi Frank Zapan Willie the Pimp -biisissä. Juuri sen kaltaista saundia olen viululleni toivonut, sopivan rouheaa. Ensimmäisen postaukseni tähän ketjuun allekirjoitan vieläkin. Kannattaa siis sähköviulua netistä tilatessaaan varmistaa, että viulun mukana tulevat olka- ja hartiatuet ovat irrotettavissa ja vaihdettavissa uusiin. Minulla on nyt edessä ainakin uuden olkatuen ostaminen, saa nähdä täytyykö leukatukikin vaihtaa. Efekteillä en vielä ruvennut leikkimään, mutta maltan tuskin odottaa. Haluan kuitenkin nyt vielä totutella sähköiseen soittamiseen ilman efektejä, ennen kuin homma karkaa kokonaan käsistä. "Sävis on mukava ja haisee valkosipulille." -Tellu
"Sävis on semmonen, jolla on IHQ ruskia tukka." -JCM |
kuriken 23.03.2006 15:25:22 | |
---|
Onnea uuden soittimen hankinnasta. Kuvista katsoen näyttää etten kovin hyvin löytäisi korkeita asemia kun ei mikään tökkää sivulta tielle mutta miten on? Minullakin on vähän ongelmia noiden olkatukien kanssa. Minulla on normaalia korkeampi kaula, joten akustisellakin viululla minulla on extra korkea olkatuki ja leukatukeakin on nostettu abnormaalin korkealle. Sähköviulu tuntuu sen takia liian matalalta. Pitäisi keksiä jotain miten saan sen korkeammalle. Olet hullu - Eikä kukaan huomaa sitä |
Sävis 24.03.2006 17:25:42 | |
---|
Aika nopeasti olen oppinut löytämään korkeat asemat. Viulun kaulahan on kuitenkin saman mallinen kuin akustisessa, joten voin peukalon "venymisasteesta" päätellä aseman. "Sävis on mukava ja haisee valkosipulille." -Tellu
"Sävis on semmonen, jolla on IHQ ruskia tukka." -JCM |