Aihe: mikä jbl:ääni vaivaa
1
LLLoyd
31.05.2006 18:20:49 (muokattu 31.05.2006 21:36:13)
jbl:n aktiivikaappi meni kertaheitolla mykäksi kesken bänditreenien eikä suostu menemään enää päällekkään. ainoa arvaukseni on että siitä meni sulake.
kuolemaa enteili ilmeisesti koko kaapin vuoden kestäneen eliniän ajoittainen aivan perkeleenmoinen kohtauksenomainen rutina ja poksahtelu. mitään ideaa mistä voi johtua? toinenkin kaappi päästää välillä samanlaiset.

pystyykö sulakkeita näihin itse vaihtamaan ja löytyykö sepon auto ja tarviikkeesta sopivia siihen vai pitääkö suosiolla viedä liikkeeseen.

malli oli 15 g2
Antti1
31.05.2006 20:56:52
Sulakkeet pystyy vaihtamaan kyllä itsekin, ei oo paha homma. Se onkin eri asia, että miten sulakkeeseen pääsee käsiksi. Se sun täytyy selvittää itse, jos ketään muu ei osaa neuvoa.

Mikä kaiutin muuten?
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.
aimotuska
31.05.2006 22:27:37
jbl:n aktiivikaappi meni kertaheitolla mykäksi kesken bänditreenien eikä suostu menemään enää päällekkään. ainoa arvaukseni on että siitä meni sulake.

Voihan se olla, että se on lopulta polttanut sulakkeenkin, mutta ei tuo rätinä ja poksahtelu mistään sulakkeesta alunperin johdu. Siellä on nyt jotain muuta paskana. Joku piuha irti tai etu/pääteaste vetelee viimeisiään.

Hmm.. aika monesti oikosulkuun mennyt päätekivi polttaa sulakkeita aina kun saa virtaa. Ei muuta kuin korjaussedälle hopi hopi.
Dorka mikä dorka. kalamies#50 >-)))>
Roberto
31.05.2006 22:37:24

Junky But Loud
miffe
01.06.2006 00:58:17
Junky But Loud

Just Bad Loudspeakers

miffe
Sami_T
02.06.2006 10:43:15

Sulakkeen pystyy vaihtamaan itse kun avaa kuoret ja vaihtaa, mutta tuo ylimääräinen meteli viittaisi siihen että siellä on jotain muutakin vikaa. Pajalle vaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)