Aihe: Par-kannujen filtterit
1
samuel
18.05.2006 19:48:08 (muokattu 18.05.2006 19:48:50)
Moron kaikille
Kertokaas mielipiteitänne filttereistä, mitä värejä/koodeja itse suositte käyttää. Itse tykästynyt leen 132/106 yhdistelmään. Sit joku perus oranssi ja vihreä lisäksi jos riittävästi kannuja mukana.

Entäs sitten valkoisena ? joku filtteri sillekkin vai ihan paljaaltaan ?
"it's nice to be important, but it's more important to be nice..."
JuhaPK
18.05.2006 22:27:06 (muokattu 18.05.2006 22:28:55)
Kertokaas mielipiteitänne filttereistä, mitä värejä/koodeja itse suositte käyttää.

Henkilökohtaisesti olen tykästynyt seuraavanlaiseen "hevi" kattaukseen :)

Leen kartalta (noin suunilleen noilla sävyillä):

- 119 Dark blue (tummaa sinistä)
- 164 Flame red (tummaa punaista)
- 201 Full C.T. blue (kirkasta kirkasta)

- Blinderit ilman kalvoja
- Liikkuvilla samoja sävyjä mahdollisuuksien mukaan

Muuta ei sitten tarvitakkaan...
samuel
18.05.2006 22:57:52
Muuta ei sitten tarvitakkaan...

No itseasiassa juuri näin olen tsekkin ajatellut. Jos on pienempi paikka niin i tarvi kun kirkasta, punasta, ja sinistä... tosin ei esim 2 par-puomilla paljoo vielä tehdä. Kuitenkin tuo sininen niin "hento" että tarvii melkein 2 että sa saman värimäärän kun mitä punasesta tulee...

Mut jos tietty "talolla" on sähköä niin mikä estää viemästä vähän enemmänkin kamaa mennessään... sillo pääsee sihtaa väreikin paremmin tai sitten todella tykittää noilla mainituilla väreillä !

no kauppaan sitä on suunnattava kuitenkin lisäämään filsuvalikoimia... ei vaan raattis sitä isoo tullaa ostaa ja pienemmät määrät tulee suhteessa aika arvokkaaksi.
"it's nice to be important, but it's more important to be nice..."
aimotuska
18.05.2006 23:19:25
089 Moss Green ja 140 Summer Blue toimii yhteen mukavasti takaa eteen heitettynä. Tyly ja kylmä väritys, jota sitten pehmennellään jollain oranssi/keltainen/amber-hässäkällä. Etupesu yleensä ilman mitään filttereitä, mut jos tuntuu että tulee liian kesäiset olot niin jotain tuolta oranssilta osastolta.
Dorka mikä dorka. kalamies#50 >-)))>
otto_t
19.05.2006 16:19:54
Etuvalona on itselläni yleensä OW tai L202. Mutta mikäli kattaus antaa myöden niin lisäksi yksi pesu edestä L132 jos jotain raskaampaa tavaraa tekee. Saa lavalle todellakin kunnon kalmantunnelmaa. ;) Myös joku perus punainen edestä lattiakannuina kevyesti ajettuna toimii mukavasti rokkipuolella OW:n lisänä.

Oikeastaan, mitään muita kestosuosikkeja ei ole kuin sininen, L079. Sen kanssa sitten tilanteen mukaan esim. L046, L022 tai L106 (tai tummempi) ja kattauseen sopiva vihreä. Nii, ja OW:ta kans, sitä ei ole koskaan liikaa! OW & L200 on myös ihan toimiva yhdistelmä.

Mutta liian usein tulee oltua laiska ja vedettyä perus RGB satsilla, kunhan vaan kolme pesua takaa saa ja kannujen kaverina vähintään neljä liikkuvaa.
E pur, si muove! - Ei perkele, se on muovia!   |   www.clayskin.com
Wescu
24.05.2006 10:11:22
Kuten muutama muukin jo aiemmin kirjoittanut, myös minäkin olen hieman kyllästynyt kantamaan noita isoja puomeja keikoille. Eli jos vaan mahdollista, jotain pienempää ja vähemmän tehosyöppöä tulee keikalle vietyä.

Mutta jos kuitenkin on pakko, niin yleensä mukana seuraavaa:

Etuset joko OW tai kylmä L203/L202 ja lämmin L147

Takaa ja/tai sivulta sinistä L079 tai L119 (yleensä 79, koska hieman vaaleampana kestää palamatta pidempään.) Punainen yleensä L106. Turkoosi L116 toimii myös usein. Lisäksi fiiliksestä riippuen violettia L058, vihreää L139, oranssia L158, valkoista L203 tai jotain vielä eksoottisempaa.
"Kyllä se vielä eilen toimi!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)