wäne 11.06.2006 19:16:54 | |
---|
eli tartteis vinkkiä/kokemuksia raitureista minkälainen kannattais hommata.. Tekeekö alle 500 euron vehkeillä mitään |
PIM 11.06.2006 22:10:38 | |
---|
pitäis saada pikkasen vinkkiä mitä sillä raiturilla pitäis pystyä tekemään niin olis jotain edellytystä lähtee arpomaan onko niistä alle 500:n raitureista siihen. Poika tuli kotiin. Kiitos, KERHO!!!!!! (Mage: Elämme hienoja aikoja!) |
wäne 12.06.2006 15:47:29 | |
---|
Eli tulos pitäs olla yksin kertaisesti mahollisimman hyvä.... Kun on sitte polttavalla asemalla olevia nii onko ne muuten tuossa hinta luokassa vajanaisempia ominaisuuksiltaan kuin kovalevyllä olevat ja mahdollisia merkki suosituksia ois hyvä saada....Sitte soiton kannalta olis hyvä saada purkkiin koko paketti kerralla eri raidoille.... PS. ei ole kokemuksia muusta ku vanhasta kasetti raiturista.... |
aimotuska 12.06.2006 15:57:13 | |
---|
Eli tulos pitäs olla yksin kertaisesti mahollisimman hyvä.... No shit, Sherlock... Sitte soiton kannalta olis hyvä saada purkkiin koko paketti kerralla eri raidoille.... Aaagh... Onko sulla nyt joku 100 hengen patarumpuorkesteri, mies ja harley benttoni vai jotain siltä väliltä? Kerro meille MITÄ aiot sillä tehdä? Kun on kyse raiturista, niin se on jo ihan päivänselvä asia kaikille, että sillä tallennetaan ääntä, joten jatka siitä. Älä panttaa tietoa, ei täällä kukaan tykkää lypsämisestä. Dorka mikä dorka.
kalamies#50 >-)))> |
Klezberg 12.06.2006 16:20:21 (muokattu 12.06.2006 18:03:24) | |
---|
Itse olen miettinyt että olisi tarvetta raiturille, jolla saisi talteen pianon ja laulun tms., siirrettäväksi Cubaseen ja siellä eteenpäin käsiteltäväksi. Neljäkin kanavaa siis riittäisi. Midin tallennus olisi paikallaan (esim. digipiano sisään midinä ja audiona), samoin jonkinlainen rumpukone tahdin antajaksi. EDIT: Rupesinpa googlettamaan löytyisi mitään tuollaista mitä itse kuvasin. Midin tallennusta ei taida löytyä mistään, ja voipi toki olla että cubaselle siirrettäessä midin ja audion synkkaamisessa voisi olla vähän säätämistä. Ja toinen huomio oli että kaikilla halvemmilla, jotka muuten riittäisi, ei saa äänitettyä kuin kaksi raitaa kerralla, siis stereopiano ja laulu ei menisi kerralla. Ukoncete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají |
Ukko 12.06.2006 21:03:48 | |
---|
Sitte soiton kannalta olis hyvä saada purkkiin koko paketti kerralla eri raidoille.... PS. ei ole kokemuksia muusta ku vanhasta kasetti raiturista.... Et pääse raituri kustannuksissa alle 1100 euron. jos 16 raitaa meinaat kerralla saada tallennettua. Ja päälle mikrofonit, johdot ja muu tilpehööri. |
Pieni rumpalipoika 12.06.2006 21:25:43 | |
---|
N. 500e:lla saa käytettynä esim. Fostexin Vf-160:n, joka ottaa kerralla sisään kaheksan raitaa. Hakua käyttämällä löytyy runsaasti infoa kyseisestä värkistä. Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |