Larry 28.09.2006 09:15:12 | |
---|
Löysin kotibermudasta Ibanezin DDL20 Digital Delayn. Sattuuko kenelläkään olemaan mitään infoa mistäpäin webbiä saattais löytää vanhenmmanpuoleiselle efektille esmes käyttäjän manuaalia ? Tai omistatko kenties itse samanlaisen efektin ? Olis kiva kuulla mielipiteitä / hyviä säätövinkkejä Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
kivi 28.09.2006 11:34:01 (muokattu 28.09.2006 11:35:23) | |
---|
Ne säätövinkithän on painettu siihen potikoiden väliin punaisella, eikö niin? Siitä vaan ruuvaamaan, ja hauskaa kaiuttelua. :-) PS. virtalähde on pakollinen. Patterit kestävät noin 5 minuuttia käytössä. |
fox 28.09.2006 14:41:35 | |
---|
Ne säätövinkithän on painettu siihen potikoiden väliin punaisella, eikö niin? Siitä vaan ruuvaamaan, ja hauskaa kaiuttelua. :-) PS. virtalähde on pakollinen. Patterit kestävät noin 5 minuuttia käytössä. Kyä ne 10 minsaa kestää, ja sittenhän se onkin hieno efekti, kun sille tulee oma tahto... ;) Meillä on treeniksellä se hurjempi veli, DML eli Digital Modulation Delay... |
Larry 29.09.2006 08:44:48 | |
---|
Kyä ne 10 minsaa kestää, ja sittenhän se onkin hieno efekti, kun sille tulee oma tahto... ;) Meillä on treeniksellä se hurjempi veli, DML eli Digital Modulation Delay... Juu Kävin virtalähteen eilen hakemassa notta ei tarvii ostaa repullista pattereita. Vinkeillä meinasin vaan sitä että bongasin yhden sivuston missä oli "säätövinkki" jolla sai mageen tuplausäänen. Lukeehan siinä itse efektissä "doubling" mutta muut 3 nappulaa piti kääntää tiettyyn asentoon niin siitä tuli tod makee soundi esim melodisiin filleihin / sooloihin. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
fox 29.09.2006 12:02:36 | |
---|
Juu Kävin virtalähteen eilen hakemassa notta ei tarvii ostaa repullista pattereita. Vinkeillä meinasin vaan sitä että bongasin yhden sivuston missä oli "säätövinkki" jolla sai mageen tuplausäänen. Lukeehan siinä itse efektissä "doubling" mutta muut 3 nappulaa piti kääntää tiettyyn asentoon niin siitä tuli tod makee soundi esim melodisiin filleihin / sooloihin. Kivi (ja meikäläinen) ei olla ihan täysin totuttu tuohon "helppouteen".. Itte se pitää kokeilla! 8) Mistään netistä sellasia, höh.. |