rintapek 26.09.2006 11:12:23 | |
---|
DDX 3216 kaipaisi räkkiä. Samaan lootaan olisi lisäksi tulossa ainakin taukoCd- soitin ja keikkatallennin. Vehje on sen verran suuri, että ei taida sopia T- kaupan mikseriräkkeihin. DDX:n oma case T- kaupasta löytyisi, mutta siinä ei ole muille vermeille tilaa. Teettäminen kustantaisi arvauksena viitisensataa? , mikä on vanerilaatikosta kyllä liikaa. Olisiko tietoa löytyisikö valmiina vähän edullisempaa ? Vai teenkö suosiolla itse? Työkalut löytyy ja ne pysyy käsissä. One kind of music only - the good kind |
Reddie 26.09.2006 13:26:37 | |
---|
|
rintapek 26.09.2006 14:59:38 | |
---|
Epäilemättä löytyy jotain... , mutta Gatorit ovat muovia, joka ei ensisijaisesti kiinnosta. Ajattelin proppailla sinne sähköjä, piuhoja yms ja se muovin työstettävyys tämmöiseen pienimuotoiseen "modaukseen" ei oikein toimi. Mielummin filkkavaneria. Toisekseen, se koko... jos räkin koko on 10U mixermount ja vaikka tarvittavat 6 tai 8 U alapuolella muille, niin kun mikserin syvyys on 57 cm, ( leveys on standardi 19" ja korkeutta noin 14 cm) niin en saa mahtumaan, vai saanko? One kind of music only - the good kind |
BenGlenton 26.09.2006 15:43:21 | |
---|
Kysäise Audiodivarista, löytyisikö heiltä jotain tarpeisiisi sopivaa räkkiä tällä hetkellä. www.audiodivari.comwww.supremecourtband.fi |
rintapek 26.09.2006 16:01:52 | |
---|
Vielä viikko sitten oli. Ehti mennä. One kind of music only - the good kind |
magic 26.09.2006 19:43:41 | |
---|
Vai teenkö suosiolla itse? Työkalut löytyy ja ne pysyy käsissä. Tuollainen on meillä : http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-103463.html Tuossa kuva : http://62.236.100.8/personal/magnus/HPIM1948.jpg Kuten näkyy on etupuolella tilaa 2U, tai itse asiassa 3U mutta alareuna jää reunan taakse joten ainakaan nappuloihin ei pääse käsiksi. Takana on saman verran räkkikiskoa, eli 2-3 U, meillä on siellä liitinrimat XLRille RME:n digiface jossa ADATit.. Jos (ja kun) kerran työkalut pysyvät kädessä, niin tekisin samanlaisen itse, mutta korkeammilla sivuilla eli enemmän tilaa räkkikiskolle. |
rintapek 26.09.2006 20:18:42 (muokattu 26.09.2006 20:25:54) | |
---|
Kuten näkyy on etupuolella tilaa 2U, tai itse asiassa 3U ... Takana on saman verran räkkikiskoa, eli 2-3 U, ... Tuota en tiennyt, että DDX:n "omassa" boxissa on pari Unittia tilaa muille vimpaimille. ( Ne T- kaupan loistavat tuotetiedot...)Periaatteessa voisi piisata, jos keikkatallennin ja taustacd- soitin on yksi ja sama laite. Mielessä kävi kovalevyllinen tallentava DVD. Nyt olisi käytettävissä tavallinen CD ja vanha DAT- nauhuri. ...tekisin samanlaisen itse, mutta korkeammilla sivuilla eli enemmän tilaa räkkikiskolle. Kutakuinkin sellainen on hakusessa. Sain jo pikaviestinä vihjeen(kiitos), että Aura- Audio sellaisen tekisi kohtuullisempaan hintaan, kuin arvaamani viitisensataa. Toinen vaihtoehto olisi tilata tuommoinen ja "jatkaa" sitä alaspäin proppaamalla muutaman unitin räkki kannestaan pohjalevyyn kiinni ??? Löytäisi vain samaa levynpaksuutta olevan ( ...taas ne loistavat tuotetiedot...), ettei sivuille jää pykälää. Kustannukset jäisi toimituskuluineen alle kolmensadan. On siinäkin kyllä vanerinpaloilla neliöhintaa... EDIT: Mitenkäs tuossa kansi? Suunnitelmissa olisi hankkia pari kaukokaapelia stageboxilla. Ei muuten, mutta siivoaisimme keskilattian johdoista ja lyhentäisimme muita piuhoja. Eli mahtuuko liittimet paikalleen, vaikka kannen sulkee? Vai pitääkö repiä irti? Eli kaukokaapeleita ei tarvitsisi irrottaa, ne vain käärittäisiin johdonpitimiin räkin taakse ja boxeille sinne pikku laatikot? :EDIT One kind of music only - the good kind |
magic 27.09.2006 23:11:22 | |
---|
Tuota en tiennyt, että DDX:n "omassa" boxissa on pari Unittia tilaa muille vimpaimille. Itse asiassa kun tarkemmin muistelen niin kyseessä on tämä, taitaa olla hiukan korkampi kuin tuo DDX:lle tarkoitettu: http://www.thomann.de/thoiw3_thon_mischpultcase_mx3242x_prodinfo.html Mitenkäs tuossa kansi? Suunnitelmissa olisi hankkia pari kaukokaapelia stageboxilla. Ei muuten, mutta siivoaisimme keskilattian johdoista ja lyhentäisimme muita piuhoja. Eli mahtuuko liittimet paikalleen, vaikka kannen sulkee? Vai pitääkö repiä irti? Eli kaukokaapeleita ei tarvitsisi irrottaa, ne vain käärittäisiin johdonpitimiin räkin taakse ja boxeille sinne pikku laatikot? :EDIT Eipä mahdu kansi kiinni kun liittimet on kiinni, sen verran lähelle tulee, takana olevat, eli masterlähdöt ja auxit mahtuu olemaan kunhan on varovainen. |