Aihe: m 3000 tc electronic
1
theikki
18.09.2006 22:23:15
Kuis toimii livenä,ku pitäs saada suht nopeesti haltuun enkä oo nähny vielä koko härveliä?
miffe
19.09.2006 00:57:51
Kuis toimii livenä,ku pitäs saada suht nopeesti haltuun enkä oo nähny vielä koko härveliä?

Ainakin mulle helpompi ja selkeempi kuin M1 tai mitkään Lexiconin oikeat tekeleet (MPX100 jne. eivät ovat loppupelissä aika leluja). Selkeydessä pärjäävät esim. SPX90/900, mutta ei 990.

Ja sit se wizard (shift+recall) on ihan ehdoton, jos haluaa ettiä nopeesti tarpeeseen sopivaa myrkytystä. Ja verrattuna esim. M1 on tässä etuna se, ettei reititys muutu omia aikojaan presettejä selatessa ja valitessa.

Manuaalin voit ladata vaikka osoitteesta http://www.kolumbus.fi/miffe/pdf/M3000_manual.pdf (tai http://www.tcelectronic.com/media/M3000_US.pdf).
miffe, äänimies
theikki
19.09.2006 15:31:58
Kiitos miffe.Meinaan vaan,et sen käyttö tulee mulle eteen keikalla mihin mulla ei oo aikaa tutustua etukäteen.Recallilla varmaan sit pääsee selaamaan esim.kaikki laiteen omat reverbit..
miffe
19.09.2006 21:09:11
Kiitos miffe.Meinaan vaan,et sen käyttö tulee mulle eteen keikalla mihin mulla ei oo aikaa tutustua etukäteen.Recallilla varmaan sit pääsee selaamaan esim.kaikki laiteen omat reverbit..

Juu, mut se wizard auttaa sua paljon. Sieltä etit käytön (music/post prod.), valihet instrumentin, reverbin koon ja sitten vain valitsemaan tyrkytetystä efektistä.

Ton vehkeen metkut oppii noin puolessa minuutissa koskaan ennen sellaista nähnyt, jos vaan peruskonfigurointi on tehty valmiiks.
miffe, äänimies
Antti-setä
25.09.2006 15:31:30
Ton vehkeen metkut oppii noin puolessa minuutissa koskaan ennen sellaista nähnyt, jos vaan peruskonfigurointi on tehty valmiiks.

m3000:n kanssa uskaltaa lähteä näkemättäkin keikalle.Lisäksi soundit ovat todella hyviä. Laite löytyy ainakin meidänräkistä. katsokaapa www.pst.fi
theikki
25.09.2006 21:34:19 (muokattu 25.09.2006 22:20:59)

m3000:n kanssa uskaltaa lähteä näkemättäkin keikalle.Lisäksi soundit ovat todella hyviä. Laite löytyy ainakin meidänräkistä. katsokaapa www.pst.fi

Kiitos! Teillä näkyy olevan alan kamaa.Onko teille jääny ylim. kompuroita ym.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)