Aihe: Langaton kitaralle?
1
vtiainen
17.09.2006 17:00:48
Oon hankkimassa langatonta tzydeemiä kitaraani kun sotkeudun lavalla aina riehuessani johtoihin (älkää alkako vinoileen) ;) . Osaatteko suositella jotain laitetta erityisesti. Hintana oon miettiny sellasta 150-250e, saako sillä mitään ookoo laitetta?
sit vielä et kannattaako ostaa sellanen ku tulee suoraan kitaraan vai sellanen vyöhön laitettava ja mikä ero niillä on? (oon aika tiedoton noista vielä)

Kiitos etukäteen!
Timi
18.09.2006 17:14:45 (muokattu 18.09.2006 17:15:41)
meidän kitaristimme sai synttärilahjaksi sellaisen vermeen ja ollaan kaikki hiton tyytyväisiä siihen.lähetin on vyössä ja siitä piuha kitaraan.On helppo käydä tsekkaamassa bändin sounditkin vähän kauempaa soiton aikana.Se ollaan huomattu että jos Tapsa soittaa salin toisella puolella niin komppi tulee meille lavalle myöhässä siis epärytmissä.Laite oli thomanin se oliko 105 egee.Lauantain häissä jonkun kamera aiheutti melkoisen surinan tähän langattomaan kesken häävalssin.Aiemmin ei tälläistä pulmaa ole esiintynyt tai oisko jollain ollut joku bluutuutti.
Kylmän viileesti!
Lennu
18.09.2006 19:31:22

Aiemmin ei tälläistä pulmaa ole esiintynyt tai oisko jollain ollut joku bluutuutti.

Hehe, Spinal Tap, anybody?

Mitähän merkkejä suosittelisitte langattomiin. Mäkin oon harkinnut jo pitkään moista. Olis paljon äijempää.
"Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on." "Mä käsitän,mut mä en tiedä sitä että saatko sä niihin ammattitaitoista apua?"
Reddie
18.09.2006 22:08:15
Se ollaan huomattu että jos Tapsa soittaa salin toisella puolella niin komppi tulee meille lavalle myöhässä siis epärytmissä.

:D Tähän tietenkin vois olla syynä se, et äänellä kestää aikaa matkata lavalta Tapsalle, ja Tapsa sitten soittaa tämän musiikin tahdissa. Tää sitten riippuu TÄYSIN siitä että kuinka kaukaata Tapsa on soitellu.
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
Adam & Santtu
The Vairus
Timi
19.09.2006 20:08:05
:D Tähän tietenkin vois olla syynä se, et äänellä kestää aikaa matkata lavalta Tapsalle, ja Tapsa sitten soittaa tämän musiikin tahdissa. Tää sitten riippuu TÄYSIN siitä että kuinka kaukaata Tapsa on soitellu.

Niinpä!Olet aivan oikeassa.Tapsahan soittaa sen mukaan miltä hänelle kuullostaa siellä kaukaa ja ei tietty arvaa ennakoida välimatkan tuomaa viivettä.Mutta kuitenski eikö sitä sitten eroita,tuota rytmillistä eroa vai eikö siihen kiinnitä huomiota?Kun mielessään varmaan ajattelee missä mennään tai sitten ei?
Kylmän viileesti!
Timi
19.09.2006 20:21:36
Hehe, Spinal Tap, anybody?

Mitähän merkkejä suosittelisitte langattomiin. Mäkin oon harkinnut jo pitkään moista. Olis paljon äijempää.

Onhan noita vermeitä hiton paljon kalliimpiakin ja vissiin saa silloin jotain erikoista suorituskykyäkinTapsa sanoi että joitakin taajuuksia leikkaa tai jotenkin sorsii mutta normaalilla keikalla sillä ei oo mitään merkitystä.Tuskin kukaan kaipaa keikalla jotain hifi tsydeemiä,vaikka meillä on helvetin hyvät soundit.Me, kanssa soittajat ei olla huomattu mitään muuta erikoista kuin että Tapsa laukkaa ympäri soittopaikkaa ja ilmestyy milloin minkäkin tolpan tai seinän takaa.Jengi katsoo ihmeissään kun kulkee tanssijoiden joukossa.Suosittelen Lämpimästi.Eikä oo kallis!Kaikki tykkää.
Kylmän viileesti!
miffe
19.09.2006 21:13:38
Me, kanssa soittajat ei olla huomattu mitään muuta erikoista kuin että Tapsa laukkaa ympäri soittopaikkaa ja ilmestyy milloin minkäkin tolpan tai seinän takaa.Jengi katsoo ihmeissään kun kulkee tanssijoiden joukossa.Suosittelen Lämpimästi.Eikä oo kallis!Kaikki tykkää.

Tapsa? Kateissa? Kuulostaa just ihan siltä bändiltä, joka piti levynjulkkarikeikan ravintola Rockissa (Lahti) joskus viime toukokuussa. :)
miffe, äänimies
Lennu
19.09.2006 21:24:10

Onhan noita vermeitä hiton paljon kalliimpiakin ja vissiin saa silloin jotain erikoista suorituskykyäkinTapsa sanoi että joitakin taajuuksia leikkaa tai jotenkin sorsii mutta normaalilla keikalla sillä ei oo mitään merkitystä.Tuskin kukaan kaipaa keikalla jotain hifi tsydeemiä,vaikka meillä on helvetin hyvät soundit.Me, kanssa soittajat ei olla huomattu mitään muuta erikoista kuin että Tapsa laukkaa ympäri soittopaikkaa ja ilmestyy milloin minkäkin tolpan tai seinän takaa.Jengi katsoo ihmeissään kun kulkee tanssijoiden joukossa.Suosittelen Lämpimästi.Eikä oo kallis!Kaikki tykkää.

Kaveri kävi omilla langattomillaan kerran keikalla tilaamassa tiskiltä lonkeron ja soitti I Will Surviven soolon sieltä. "kerrankin jengi väistää, kun menee tiskille".
"Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on." "Mä käsitän,mut mä en tiedä sitä että saatko sä niihin ammattitaitoista apua?"
Marzi
21.09.2006 01:26:07

Samsonin Airlinea on tullut käytettyä paljon. Mut hintaisekseen hyvä vehje. Ei syö soundia, ainakaan niin paljon, että mun touhussa haittaisi(lue: liikaa säröä) mut ei se myöskään kohise. Se ehkä kompressoi aavistuksen, muttei oo haitannut mua. Kantaa tarpeeksi isollekin lavalle, eikä oo pätkinyt.

Muuten ei oo ollut ongelmia, paitsi sen kitaraan työnnettävän lähettimen kanssa kannattaa olla tarkkana. Se ei ole ydinsodankestävää lähelläkään.
Pidän ääntä, näyn kauas, olen.
Timi
24.09.2006 15:20:58
Tapsa? Kateissa? Kuulostaa just ihan siltä bändiltä, joka piti levynjulkkarikeikan ravintola Rockissa (Lahti) joskus viime toukokuussa. :)

Heh!Oishan se aika säväyttävää luistaa levykokkareilta mutta ei me olla se bändi.Ei ole ole omaa levyä vaikka usein onkin kysytty jostain kumman syystä.
Kylmän viileesti!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)