Aihe: Kaiutintelineiden kallistuspalat??
1
Synth
13.09.2006 12:02:45
Elikkä Proelin lyhytjalkaiset kaiutinständit ovat ostoslistalla, vaan tarve olisi myös siihen että kaapit suunnattaisiin hiukan alaviistoon. König & Meyeriltä löytyi kallistuspalat mutta eivät ilmeisesti sovi proeliin. Ständien olisi pakko olla proelin lyhytjalkaiset koska muunlaiset jalat eivät mahdu pieneen kämppääni :P

Jotenka kysymys kuuluu että onko Proelilla olemassa kallistuspaloja kaiutintelinevalikoimaansa?
Emmätiiä mä oon vaa töissä täälä...
aimotuska
13.09.2006 12:27:30
Ständien olisi pakko olla proelin lyhytjalkaiset koska muunlaiset jalat eivät mahdu pieneen kämppääni :P

Hmm... mulla on vähän semmonen fiilis että sen kokosessa kämpässä ei tilttauksellakaan oo minkään maailman merkitystä.
Dorka mikä dorka. kalamies#50 >-)))>
Synth
14.09.2006 15:32:18
Hmm... mulla on vähän semmonen fiilis että sen kokosessa kämpässä ei tilttauksellakaan oo minkään maailman merkitystä.

Tällä PA-setillä tarvii olla aika tarkka suuntaus... ja isommatkin jalat kyllä mahtuu kämppääni mutta pitäisi minimoida tuo kompuroimisen riski :)
Antti1
14.09.2006 15:37:21
pitäisi minimoida tuo kompuroimisen riski :)

Pistä se kaappiin, niin ei dynamiikka lyttäänny!!! Keh keh.
Kiinnostaako kitaristin ura keikkailevassa bändissä? Ota yhteyttä pikimmiten!
Synth
14.09.2006 21:18:46
Pistä se kaappiin, niin ei dynamiikka lyttäänny!!! Keh keh.

MAHTAVA IDEA!!!!

Miksen samantien pistäisi itseäni kaappiin ja antasi kaiuttimien soida kämpässä rauhassa... eikä kukaan ole kompuroimassa silloin!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)