Aihe: Muistikortti BOSS Br-900CD digiraituriin?
1
barokkimessias
11.11.2006 23:41:35 (muokattu 11.11.2006 23:50:20)
Tuli hankittua tuollainen pieni inspiraatioiden tallentaja. Varmaan ok laite kun oppii ensin käyttämään ja kun saa ostettua isomman muistikortin. (Vakiona 128 MB).

Eli, katselin tuossa laitteen korttivaatimuksia ja sain selville, että:
"BR-900CD uses 32MB to 1GB CompactFlash cards with a 3.3V power supply. CompactFlash Type II cards are not compatible..It is recommended to use CompactFlash from the following manufacturers: DELKIN DEVICES: eFILM 7 eFilmPRO Series.

Eli kun en ole kovinkaan tietoinen noista korteista niin toimisikohan seuraava kortti tuossa masiinassa kun sen saisi suht halvallakin?
Kingston 1024MB (1GB) Compact Flash (CF) -muistikortti. (29.90 €) LÖytyy verkkokauppa.comista (http://www.verkkokauppa.com) tunnuksella 13692
Kun ei kerrota mitään sen enempää onko tuo edes tyypin I kortti. Ilmeisesti on kun sitä ei erikseen mainita? Uskaltaisiko tilata?

Tämä olisi toinen vaihtoehto, joka varmaankin kävisi, mutta ainakin kalliimpi:
Sandisk Picture Card 1GB Type I Compact Flash storage muistikortti. Tämä on standardi 50-pinnisellä liittimellä varustettu muistikortti, joka sopii lähes kaikkiin CompactFlash-muistia käyttäviin laitteisiin (esim. Canon PowerShot S45/A40/G3 ja Ixus V3/330)100% yhteensopiva.38.90 €

Olisiko jotain paikkaa netissä, josta saisi tilattua kätevästi ja edullisesti I tyypin CompactFlash muistikortin?
Ugh, olen puhunut!
Mase
12.11.2006 14:36:34
Kyllä tuo verkkokaupan Kingston pitäisi sulla siihen sopia, ainakin se on type 1... Eronahan noissa type 1:ssä ja 2:ssa on paksuus: type1 3.3mm, type2 5mm. Tuolta lisää infoa: http://www.compactflash.org/faqs/faq.htm Mulla on omassa digiräpsyssä Sandiskin extreme III 2GB ja sekin näyttäisi olevan type1. Sulle kelpaa varmaan suurin osa markkinoilla olevista korteista, mikäli tuossa sun vehkeessä ei ole mitään kokorajoitusta(muistin määrä) kortin koolle. Sandiskin standardisarjaa saa/löytää varmaankin halvalla käytettynä, kun porukka on vaihtanut kameroihinsa ultra- tai extreme-sarjan kortteja.
Ostetaan dynaaminen mikki(SM58, e845...), tarjoa!
barokkimessias
12.11.2006 21:21:34
Kiitos paljon Mase infosta ja hyvästä linnkisivusta! Nyt olen taas tuon asian osalta hieman viisaampi. Tuo mun Bossin systeemi ei taida tunnistaa 1G isompia kortteja (kun on kerran mainittu tuo 32MB - 1G) - harmi vaan, mutta eiköhän tuolla gigasellakin tule hyvin toimeen. Nyt ei sitten muuta kuin Kingstonia kehiin...
Ugh, olen puhunut!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)