theikki 14.10.2006 12:59:22 | |
---|
Minä taas tässä ihmettelen lexin mpx 200.sta.Oisko kellään kokemusta/vinkkejä.Tuntuu näin aluksi hankalalta? |
aimotuska 14.10.2006 13:25:53 (muokattu 14.10.2006 13:26:00) | |
---|
Minä taas tässä ihmettelen lexin mpx 200.sta.Oisko kellään kokemusta/vinkkejä. Ainakin jostain kandee pistää semmonen asetus päälle, että vehje ei päästä lävitseen yhtään dry-signaalia, niin ei tartte aina arpoa presettikohtaisesti että mitenkähän asia tällä kertaa olis. Etsi manuskasta miten tuo tehdään. Tuntuu näin aluksi hankalalta? Meillä on moinen ollut jo monta vuotta ja edelleen se tuntuu hankalalta. Mieluummin käytän alesiksen midiverbiä ja equtan sitä rankalla kädellä tiskistä kuin lähden arpomaan tolla MPX:llä yhtään mitään. Jos on erityisen paljon aikaa niin sitten otan ehkä luuria korvaan ja lähden seikkailemaan. Dorka mikä dorka.
kalamies#50 >-)))> |
theikki 15.10.2006 18:07:13 | |
---|
lävitsAinakin jostain kandee pistää semmonen asetus päälle, että vehje ei päästä een yhtään dry-signaalia, niin ei tartte aina arpoa presettikohtaisesti että mitenkähän asia tällä kertaa olis. Etsi manuskasta miten tuo tehdään.
Meillä on moinen ollut jo monta vuotta ja edelleen se tuntuu hankalalta. Mieluummin käytän alesiksen midiverbiä ja equtan sitä rankalla kädellä tiskistä kuin lähden arpomaan tolla MPX:llä yhtään mitään. Jos on erityisen paljon aikaa niin sitten otan ehkä luuria korvaan ja lähden seikkailemaan. Nyt mä en ymmärtäny.. |
Antti1 15.10.2006 18:58:08 | |
---|
Nyt mä en ymmärtäny.. Etsi manuaalista kohta, jossa neuvotaan miten saadaan efektoidun ja efektoimattoman signaalin suhteeksi 100% efektoitu, eli 100% wet, eli 0% dry. Sen jälkeen lätkit tämän asetuksen laitteeseen vakioasetukseksi päälle ja törkkäät mikseriin kiinni. Auxien yms. käyttö lienee tuttua? Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun. |
theikki 15.10.2006 22:46:18 | |
---|
Etsi manuaalista kohta, jossa neuvotaan miten saadaan efektoidun ja efektoimattoman signaalin suhteeksi 100% efektoitu, eli 100% wet, eli 0% dry. Sen jälkeen lätkit tämän asetuksen laitteeseen vakioasetukseksi päälle ja törkkäät mikseriin kiinni. Auxien yms. käyttö lienee tuttua? Joo kyl mä ton ymmärsin ja auxista lähtö/paluu kanavaan,mut nyt on ongelmana kohta mistä saan pelkän efektin paluuseen koska nyt kun lisään kaikua kanavasta(liuku)niin tulee hirvee vääristymä,ihan ku joku olis väärässä vaiheessa tai joku ihme kollotus siihen tulee.Ymmärsitte varmaan kysymyksen? |
aimotuska 16.10.2006 00:15:07 | |
---|
Joo kyl mä ton ymmärsin ja auxista lähtö/paluu kanavaan,mut nyt on ongelmana kohta mistä saan pelkän efektin paluuseen koska nyt kun lisään kaikua kanavasta(liuku)niin tulee hirvee vääristymä,ihan ku joku olis väärässä vaiheessa tai joku ihme kollotus siihen tulee.Ymmärsitte varmaan kysymyksen? Senhän mä just sulle sanoin, että kato manuskasta miten saa kuivan (=dry, efektoimaton jne.) signaalin läpisyötön kokonaan pois päältä. Sivu 3-1: http://www.lexiconpro.com/Product_Downloads/MPX200_Manual_English.pdf Dorka mikä dorka.
kalamies#50 >-)))> |
kivi 16.10.2006 11:22:38 | |
---|
Joo kyl mä ton ymmärsin ja auxista lähtö/paluu kanavaan,mut nyt on ongelmana kohta mistä saan pelkän efektin paluuseen koska nyt kun lisään kaikua kanavasta(liuku)niin tulee hirvee vääristymä,ihan ku joku olis väärässä vaiheessa tai joku ihme kollotus siihen tulee.Ymmärsitte varmaan kysymyksen? Ja siihen vastattiin jo ihan ekassa vastauksessa, eli ennen kuin olit kysynytkään. Dry: efektoimaton signaali Wet: efekti |
theikki 16.10.2006 16:40:52 | |
---|
Ja siihen vastattiin jo ihan ekassa vastauksessa, eli ennen kuin olit kysynytkään. Dry: efektoimaton signaali Wet: efekti Jep,Kiitos.Homma on kunnossa. |