Aihe: Lab. Gruppen pääte
1
p130
10.11.2004 13:11:46

Olisi tarjolla Lab. Gruppen SS1000B 2x500W pääte, hintaa 150€. Ilmeisesti kannattaa ottaa talteen?

Löytyykö keneltäkään kokemuksia tuosta tai muista SSXXXB -Labeista. Google ei osaa kertoa aiheesta oikeastaan mitään muuta, kuin että joku vuokraa tuollaista 420 skr/viikko!

Kuulemma Eppu Normaalin käytössä aiemmin ollut, sen jälkeen 10+ vuotta elokuvateatterissa. Eli periaatteessa 25 kiloa suomirokin historiaa..
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
stagestar
10.11.2004 22:07:35
jos et osta, niin anna tiedot niin minä ostan
p130
11.11.2004 10:43:19

jos et osta, niin anna tiedot niin minä ostan

Selvä, minä ostan!
simiha
12.11.2004 14:28:42
Meiltä varastettiin / huijattiin tollanen pääte viitisen vuotta sitten. Siihen asti se oli ihan hyvä.. Toi hinta on kyllä niin pieni, että saattais olla vaikka sama pääte kyseessä?! Varmaan ei, mutta saako kysyä, missä päin myyjä asustelee?
LHU
12.11.2004 15:16:16
Meiltä varastettiin / huijattiin tollanen pääte viitisen vuotta sitten. Varmaan ei, mutta saako kysyä, missä päin myyjä asustelee?

Kai sulla on sarjanro tallessa?
Ei ne vuodet, vaan kilometrit...
p130
12.11.2004 17:28:59

Meiltä varastettiin / huijattiin tollanen pääte viitisen vuotta sitten. Siihen asti se oli ihan hyvä.. Toi hinta on kyllä niin pieni, että saattais olla vaikka sama pääte kyseessä?! Varmaan ei, mutta saako kysyä, missä päin myyjä asustelee?

Se on ollut tosiaankin reilusti yli 5 vuotta elokuvateatterissa Raahessa. Sitä ennen kai Tampereella... Eppuhistorian pitäisi olla totta. Sieltä tuli kaksi näitä myyntiin, toisen sain "varattua" itselleni. Jos sinulla sattuu olemaan sarjanumero, niin pistä tänne tai pikaviestillä. Tarkistetaan nyt varmuuden vuoksi!
musamies
12.11.2004 22:09:08
Mitenhän muuten kannattaa suhtautua laitteiden lähettelyyn muusikoiden.net:in torin suhteen?

Monelta ongelmatilanteelta välttyy jos ostaja tulee paikanpäälle kokeilemaan miellyttääkö ostettava verme.

Lähettelyssä voi tilanne olla ongelmallinen sekä ostajan, että myyjän näkökulmasta.
simiha
16.11.2004 21:50:23
Kai sulla on sarjanro tallessa?

Luulin että on, mutta näköjään niihin aikoihin ei vakuutuslappuihin kirjoteltu sarjanumeroita. Tyhmää.

No, päätteen historian perusteella ei oo kyse samasta kappaleesta. Hyvä pääte oli tosiaan, maksettiin siitä vuonna -94 3000 mk ja oli kyllä vähintään hintansa veroinen! Nyt onkin sitten käytössä uudempi Labin pääte.
pieterska
13.12.2006 13:09:10

Paljos kannattaa maksaa Lab Gruppen SS300:sta? 200e liikaa?
kivi
13.12.2006 22:23:46
Paljos kannattaa maksaa Lab Gruppen SS300:sta? 200e liikaa?

Riippuu ihan siitä, mihin ajattelit tarvita. Subbariin? Kotistereoihin? Monitorille? Väärästä tai turhasta laitteesta ei kannata maksaa mitään, vaikka kuinka halvalla saisi.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)