Aihe: Huuliharpun aloitteet
1
Seek And Destroy
15.12.2006 09:04:21
Kuinka oppia soittamaan huuliharppua, olisiko jotain aloitusmateriaalia ym neuvoja - Kiitos
thekimble
15.12.2006 09:36:27

Kuinka oppia soittamaan huuliharppua, olisiko jotain aloitusmateriaalia ym neuvoja - Kiitos

Ainoo konsti mun mielestä on ihan vaan soitto ja sitä kautta tutustuu harppuun. jollain se vie tunnin toisella vuoden ja aniharvat ei opi koskaan.
Illalla hilpeenä kaljaa, aamulla hilpeenä kaljaa.:sananlasku remix
Roku
15.12.2006 21:06:23

Treenaa ukkonnoa alkaen neljännestä reiästä...
Joskus joutsenet näyttävät kurjilta
Bafusiini
19.12.2006 03:58:31
Jos on mahdollista, mene tunneille. Siellä pääsee hyvin alulle tekniikassa - Ja kun on oppinut perusteet, on helppoa oppia lisää. Itselläni tämä ainakin toimi. Jos tälläistä mahdollisuutta ei ole, niin kirjastoon pikajalkaa. Sieltä löytyy hyllystä monemoista opusta ja usein ne sisältävät vielä tabulatuurit nuottien lisäksi, sekä jonkin sortin CD:een. Et siis tarvitse minkäänlaista musiikillista taustaa päästäksesi alkuun. Soittelun iloa - Ei se huuliharppu ole yhtään sen helpompi soitin tulla mestariksi, kuin mikään muukaan :)
Zarmo
19.12.2006 12:22:58

Itse sain itseäni miellyttäviä tuloksia aikaan sitten, kun aloin vaan vetämään. Aluksi olin pitkään melko turhautunut koko soittimeen ja sitten reenaaminenkin jäi. Sitten jossain vaiheessa tajusin, että hitto, tästähän tää fiilispohjalta. Taso on aika Dylania, mut kelpaa meikäläisen tarkoitukseen, eli vähän väriä kitaranrämpytyksen sekaan. Ja kelpashan nuo levyllekin.
"S'oot Zarmo kohtuulloisen pipi mies musisoimaan. :D" -jannu
Vapinamonologeja
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)