Lexiconista ei tuon mallin osalta kokemuksia, mutta vanhemmista malleista on jäänyt mieleen, että hyviä halleja/plateja niistä saa väännettyä. Käyttölogiikka tosin niissä ei ole ollut erikoisen mieleinen ja mpx-1:n kanssa on tullut ihmeteltyä monesti perusasioiden löytymisen hankaluutta. Kaikki on kuitenkin aina löytynyt, joten varsinaisia probleematilanteita ei ole ollut. Hidasteita lähinnä. TC:n M-onen XL-mallin kanssa on tullut leikittyä myös paljon. Minulle tämä on logiikaltaan iskenyt. Livenäkin on helppo tarvittaessa biisien välissä luoda uusi kaiku, jos edellinen ei toimikkaan. Ehkei tästä nyt tietenkään kaikkea mahdollista löydy, mutta hintaansa nähden helppo, vaivaton, nopea ja hyvä perussoundiltaan tämä vehje on. Tarvittaessa tästä saa myös pikkukeikoille ihan hyvän delay+reverb-laitoksen, jos ei jaksa toista räkkivermettä raahata mukana. Joskus olen myös käyttänyt tätä ryhmän avulla luomaan biisikohtaisia erikoisefektejä (esim. kaikki kielisoittimet + laulu phaserin läpi). Testata varmaan kannattaa kumpikin verme. Itse varmaan valitsisin TC:n, mikäli Lexicon ei ole kovin paljoa parempi. Tämä nyt on taas tosin tottumuksesta kiinni. |
Kiitos.Pystyykö esim.tc.n routettamaan niin et dly/rev.paluut tulis eri kanaviin tiskissä.Siis käyttää lähdöissä kahta auxia? Pystyy reitittämään esim. siten, että syöttää kahdella eri lähdöllä ja palauttaa molemmat monona eri kanaviin. Tai sitten syöttää kahdella eri lähdöllä ja palauttaa molemmat stereona samaan ränniin. Ihan peruskauraa. Ja alkuperäiseen kysymykseen vielä oma mielipide: TC ehdottomasti jo ihan vain sen takia, että se on helppokäyttöisempi. miffe, äänimies |