Aihe: Haitarin viritys
1
aaro
08.02.2007 13:18:46
Terve!

Ostin viime kesänä itselleni venäläisen pianohaitarin. Se on muuten ihan kunnossa, mutta vähän epävireinen ja joiltain äänikerroilta vähän tukkoisen oloinen. Se varmaankin kannattaisi puhdistuttaa ja virityttää, mutta ongelmana on se, että maksoin haitarista vain 40e, joten toimenpide tulisi aika paljon kalliimmaksi..?

Mahtaisiko jossain olla virittäjiä, jotka virittäisivät suht. edullisesti ettei ainakaan paljoa tuota hitaa enempää tarvitsisi maksaa? Vai voisiko joku ammattiopistolainen ottaa homman jonain näyttötyönä?

Itse ei varmaankaan kannata hommaan ryhtyä, vaikkei tuossa hirveästi rahaa kyllä kiinni ole, mutta jos ei kuitenkaan..
risto
10.02.2007 13:44:56

Ikaalisten opistosta voisi kannattaa kysellä. Toisaalta saattaa olla että eivät tee, koska sehän on poissa entisiltä opiskelijoilta, mutta yrittäähän voi aina.
"Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut." Room 8:37
aaro
10.02.2007 19:20:37
Ikaalisten opistosta voisi kannattaa kysellä. Toisaalta saattaa olla että eivät tee, koska sehän on poissa entisiltä opiskelijoilta, mutta yrittäähän voi aina.

Joku sikäläinen opiskelija itseaiassa otti jo yhteyttä ;-D neon aktiivisia ihmisiä..
M.i.k.key
11.02.2007 02:06:41 (muokattu 11.02.2007 02:07:20)
Mulla olis itseasiassa kaksikin kappaletta venäläisiä, toinen ok kunnossa, toinen epiksessä ja palkeet vuotaa, remppa tekisi hyvää.
Toinen taisi maksaa 300mk ja toinen 200e

Oli joskus kolmaskin mutta se paloi, sitä heitettiin kilpaa, se kävi järvessä ja paloi kohta uudestaan...
möllisty
risto
11.02.2007 17:36:17 (muokattu 11.02.2007 17:36:48)

Joku sikäläinen opiskelija itseaiassa otti jo yhteyttä ;-D neon aktiivisia ihmisiä..

No kappas vain:-) Et laittaisi mulle numeroa tai s-postiosoitetta vaikka privana tai tänne palstalle, jos vaikka itsekin tarvitsisin joskus.
"Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut." Room 8:37
aaro
11.02.2007 20:18:18
No kappas vain:-) Et laittaisi mulle numeroa tai s-postiosoitetta vaikka privana tai tänne palstalle, jos vaikka itsekin tarvitsisin joskus.

Voin laittaakin..

Sen verran korjaan sanomisiani että kuulin juuri että haitarini(tuo mikä on avatarina) onkin itäsaksalainen eikä venäläinen, nooh, ei kai ne paljoa eroa :D
rintapek
13.02.2007 00:17:06

Paapaappa tänne palstalle vaan... kiinnostaa muitakin... tattis ;-)
One kind of music only - the good kind
vapaalehdykkä
13.02.2007 07:34:54

Paapaappa tänne palstalle vaan... kiinnostaa muitakin... tattis ;-)

Voitte käyttää pikaviestejä. Mitä tulee nyt lähiaikojen huoltoihin, niin on aika tiukkaa tämä kevät, kuten jo sanoin aarolle.
Mantu
aaro
13.02.2007 12:35:52
Voitte käyttää pikaviestejä. Mitä tulee nyt lähiaikojen huoltoihin, niin on aika tiukkaa tämä kevät, kuten jo sanoin aarolle.

Niin olisinhan mä voinut suoraan käyttäjätunnuksenkin laittaa... tyhmä minä!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)