stagestar 03.12.2003 16:26:47 | |
---|
Kokemuksia Soundgraft Spirit M8:sta ?? |
onni 11.12.2003 22:01:09 | |
---|
Tein keikan yhden bändin kanssa ja niillä oli M12. Hyvä saundi ja jämäkät nappulat. Liu`ut oli aika herkät. Etuaste tuntui olevan hyvä. |
poppamies 12.12.2003 10:35:28 (muokattu 12.12.2003 10:35:45) | |
---|
No Soundcraft on laatumerkki... "G-strings are for strippers" |
stagestar 16.12.2003 12:41:01 | |
---|
Joo! pari keikkaa nyt tehty ja aika hyvältä vaikuttaa! |
Dj.Dumbass 16.12.2003 17:07:13 | |
---|
mutta ammattimiehet ainakin tuntuvat välttelevän spirit -sarjan tiskejä, näin olen lukenut. Outkast on melkein yhtä hyvä kuin Paisteen 302. |
JuhaPK 16.12.2003 22:52:33 | |
---|
mutta ammattimiehet ainakin tuntuvat välttelevän spirit -sarjan tiskejä, näin olen lukenut. Näinhän tuo hieman tahtoo olla. Mutta ihan asiallisia ne hintaansa nähden ovat. Itse olen joitain keikkoja tehnyt LX7:n kanssa ja ei pahaa sanottavaa löydy. Ei kohise ja on muutenkin ihan hyvä käytettävä. Mutta tämä on vain minun vähäpätöinen mielipide... |
stagestar 17.12.2003 20:11:53 | |
---|
No joo! Mutta luulisin että se paremmin toimii ja siinä todella namikoista jotain tapahtuu kuin tuossa DUMBASSIN Behringerissä. Ainakin mitä itse vertasin, vastaavaan behringeriin niin olihan niillä jotakin eroa. |
stagestar 17.12.2003 20:14:26 | |
---|
Ja näyttää tuo Behringer jyräväävän muutekin tuolla Dumbassin luettelossa. Mutta ei se spiritkään toki PRO sarjaa ole. |
Dj.Dumbass 17.12.2003 20:43:16 | |
---|
No joo! Mutta luulisin että se paremmin toimii ja siinä todella namikoista jotain tapahtuu kuin tuossa DUMBASSIN Behringerissä. Ainakin mitä itse vertasin, vastaavaan behringeriin niin olihan niillä jotakin eroa. No nyt puhuu kova jätkä. voin kertoa että tämä b-ongelma mx2004a on vain treenikäyössä bändillä ja pienillä keikoilla joissa läpi ajetaan vain puhetta, virtualizerin kauhistuksen olen jo myynyt, multicom myynnissä, ja muuta siellä ei nyt toistaiseksi olekaan poistossa. isommilla keikoilla käytän tuota soundtracs topaz32:a. behringeriä puollustaakseni olen havainnut että ultra-curve on ihan pätevä vempain hintaisekseen, composeriakin voi johonkin käyttää eikä mikserin kanssa ole ollut mitään ongelmia; kohiseehan se eikä ole mikään pro mutta mitä sitten, saa se treeniksellä kohistakin. jos haluat välttämättä välttää heti alussa behringerit niin senkus laitat rahaa ihan vitusti kiinni, mutta ei sillä spiritillä mainetta ja kunniaa saa sen enempää kuin behringerilläkään vaikka parempi laite onkin. Outkast on melkein yhtä hyvä kuin Paisteen 302. |
stagestar 19.12.2003 23:32:21 | |
---|
jos haluat välttämättä välttää heti alussa behringerit niin senkus laitat rahaa ihan vitusti kiinni, mutta ei sillä spiritillä mainetta ja kunniaa saa sen enempää kuin behringerilläkään vaikka parempi laite onkin. No äläs noviisi kimmastu! kumpa ei tarvinnut laittaa rahaa vitusti kiinni, sehän se on että miksi ostaa behringeri kun "samalla" rahalla saa paremman. Enkä halua mitenkään kiusata, sillä on itsellänikin ollut B-tuotteita ja on ne pelanneet. Mutta kun itse aloitin tuon Pro - meininkin tuolla aiemmin. |
Dj.Dumbass 22.12.2003 20:48:44 | |
---|
No äläs noviisi kimmastu! kumpa ei tarvinnut laittaa rahaa vitusti kiinni, sehän se on että miksi ostaa behringeri kun "samalla" rahalla saa paremman. Enkä halua mitenkään kiusata, sillä on itsellänikin ollut B-tuotteita ja on ne pelanneet. Mutta kun itse aloitin tuon Pro - meininkin tuolla aiemmin. ihan sama mulle; osta spirit, maalaa vaikka vihreäksi ja heitä suohon, ei kiinnosta. minä vain yritin asiallisesti esittää kantani että ei kannata ostaa sellaisia "keskitason" vermeitä jotka pitää kuitenkin vaihtaa vielä jos meinaa rispectiä saada. mutta jos sulla on varaa vaihtaa vehkeitä sitä mukaa kun päähän tulee uusi pistos niin senkun vaihdat, minulla ei siihen ole varaa ja pärjään paskoilla vehkeillä siihen asti että voin siirtyä kerralla pro -luokkaan. Outkast on melkein yhtä hyvä kuin Paisteen 302. |
Roadari 31.12.2003 13:40:42 | |
---|
Itse olen joitain keikkoja tehnyt LX7:n kanssa ja ei pahaa sanottavaa löydy. Ei kohise ja on muutenkin ihan hyvä käytettävä. Mutta tämä on vain minun vähäpätöinen mielipide... Turhan herkkiä hajoamaan. Ja onhan siinä selkeästi ne halvan elkeet. Kaikin puolin vähän sinnepäin, korjaimet ja muut. Mutta hintalaatusuhteeltaan ihan hyvä. Roadari "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa." |
stagestar 17.11.2004 08:28:45 | |
---|
No nyt värkki on ollut noin vuoden verran käytössä, reilu sata keikkaa takana. Ja edelleen toimii ja olen tyytyväinen. isoin moite on ettei se kunnolla mahtunut minun vanhaan räkkiin. |
stagestar 13.09.2007 18:58:40 | |
---|
Löysimpä vanhan jutun ja ajattelin laittaa laitteesta kommentia jälleen. Mikseri ollut nyt käytössä noin loppuun 4 vuotta ja toimii edelleen kuten uutena, ei missään mutkassa ole ollut mitään ongelmia. Keikkoja takana lähempänä 400. Eli tällä kokemuksella pitäisin luotettavana pelinä. P.s Anteeksi Dumbass kun olen aikoinaan noin suhtautunut kommenttiisi rok rok !!! |
Dj.Dumbass 13.09.2007 20:15:19 (muokattu 13.09.2007 20:17:03) | |
---|
P.s Anteeksi Dumbass kun olen aikoinaan noin suhtautunut kommenttiisi haha, sanon minä ja vedän tätänykyä LX7:lla... On se sen verran hyvä, ettei ole järjestelmän heikoin lenkki. Koha ei nyt vaan sattuis Juhaa leukaan...! |
Antti1 13.09.2007 20:20:19 | |
---|
Täytyypä sanoa, että kyllä nämä M-sarjan vehkeet on ihan hyviä vehkeitä äänenlaadullisesti ja ominaisuuksiltaan tossa hintaluokassa. Ghostin etuset sisällä yms. Piirilevytoteutus vaan hirvittää, saa nähdä meneekö mulla toi 400 keikkaa. :D "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
piivei 30.09.2007 06:43:38 | |
---|
Hyvin on toimineet ainakin meidän spiritit(folioSX12 ja M12). Kunnollinen case ja pieni varovaisuus roudatessa kannattaa tietysti pitää mielessä. M12 on mielestäni hyvä pöytä, neljä vuotta sillä on tehty keikkaa(n. 400) ja säilytys koko ajan autossa, on toiminut silti luotettavasti. Liittimet on metalliset ja muutenkin tuntuma on asiallinen liukujen "liukasta" tuntumaa lukuunottamatta. Soundipuoli on kuitenkin se asia, minkä takia olen halunnut käyttää näitä tiskejä, hyvin toimiva EQ helpottaa häiriötaajuuksien poistamista ja lämminsoundiset etuasteet kuulostavat hyvältä. Näiden kokemusten perusteella hintaansa nähden aivan erinomainen mikseri. |