Quru 16.12.2007 19:18:38 (muokattu 16.12.2007 19:27:25) | |
---|
Mitenkäs nämä looper-pedaalit tykkäävät imeä kitaran sijasta syntikasta ääntä? Olen ajatellut tuollaisen looperin olevan näppärä syntikan kanssa ja Boss RC-2 vaikuttaisi hyvältä mutta olen vähän epävarma mitä nuo tykkäävät jos niihin syötetään muuta kuin kitaran ääntä? Pysyykö ehjänä, onko ulostuleva soundi täyttä schaissea vai mitä? Onko jollakulla kokemusta? EDIT: En siis halua maksaa reilua sataaviittäkymppiä pedaalista ja toteuttaa sen jälkeen tuota allekirjoitustani EDIT2: Syntikastani ei siis löydy vastaavaa toimintoa enkä uutta ole hommaamassa, Juno-D käytössä. Savun hälvettyä tarkastamme äänetoiston liitännät |
jurpontor 17.12.2007 12:35:38 | |
---|
Mitenkäs nämä looper-pedaalit tykkäävät imeä kitaran sijasta syntikasta ääntä? Olen ajatellut tuollaisen looperin olevan näppärä syntikan kanssa ja Boss RC-2 vaikuttaisi hyvältä mutta olen vähän epävarma mitä nuo tykkäävät jos niihin syötetään muuta kuin kitaran ääntä? Pysyykö ehjänä, onko ulostuleva soundi täyttä schaissea vai mitä? Onko jollakulla kokemusta? EDIT: En siis halua maksaa reilua sataaviittäkymppiä pedaalista ja toteuttaa sen jälkeen tuota allekirjoitustani EDIT2: Syntikastani ei siis löydy vastaavaa toimintoa enkä uutta ole hommaamassa, Juno-D käytössä. Ihan hyvin se tulee pelaamaan. Ite käyttelin joskus vastaavaa systeemiä, tosin se loopperi oli joku muu kuin toi mainittu. Ei noita värkkejä saa signaalilla rikki, ellet sitä nyt ihan suoraan PA-vahvistimen kaiutinlähtöön kytke. "Te ette osaa." -- Tattarisuon konttorin katsastusmies |
Quru 17.12.2007 14:19:42 | |
---|
Ihan hyvin se tulee pelaamaan. Ite käyttelin joskus vastaavaa systeemiä, tosin se loopperi oli joku muu kuin toi mainittu. Ei noita värkkejä saa signaalilla rikki, ellet sitä nyt ihan suoraan PA-vahvistimen kaiutinlähtöön kytke. Juu näin arvelinkin. Käynpä tänään varmaan katsomassa Lahdessa noita loopereita, tuohon Bossiin riittäisi juuri ja juuri budjetti mutta jos jotain vähän halvempaa. Savun hälvettyä tarkastamme äänetoiston liitännät |
Quru 17.12.2007 21:21:14 (muokattu 17.12.2007 21:30:01) | |
---|
2x post :( Kävin tosiaan lahdessa musiikkiliikkessä, taikasana Thomann toimi jälleen, lupasivat tilata tuota rc-2:sta ja pistää minulle 150e hintaan. (Thomann Hot Deal 158e.) EDIT: Siis ensin sanoivat että hinta on 220e, "noh, vaikka mielelläni suosisin suomalaista niin kyllä tuo tällä tiukalla budjetilla taitaa kääntyä t-kaupan puoleen kun saisi kimppatilauksen tehtyä kavereitten kanssa..." -> "no älä nyt thomannilta tilaa, jos tulee jotain ongelmia niin se on vaikeaa hoitaa ai ai ai. Sanotaanpas, sinulle ihan erikoistarjous, vain sinulle, 150e." Savun hälvettyä tarkastamme äänetoiston liitännät |
jurpontor 17.12.2007 21:40:20 | |
---|
2x post :( Kävin tosiaan lahdessa musiikkiliikkessä, taikasana Thomann toimi jälleen, lupasivat tilata tuota rc-2:sta ja pistää minulle 150e hintaan. (Thomann Hot Deal 158e.) EDIT: Siis ensin sanoivat että hinta on 220e, "noh, vaikka mielelläni suosisin suomalaista niin kyllä tuo tällä tiukalla budjetilla taitaa kääntyä t-kaupan puoleen kun saisi kimppatilauksen tehtyä kavereitten kanssa..." -> "no älä nyt thomannilta tilaa, jos tulee jotain ongelmia niin se on vaikeaa hoitaa ai ai ai. Sanotaanpas, sinulle ihan erikoistarjous, vain sinulle, 150e." Niin perinteistä :) Ei kait tässä sit muuta voi kuin toivottaa hyviä itsensä kanssa jamitteluhetkiä. "Te ette osaa." -- Tattarisuon konttorin katsastusmies |
Quru 17.12.2007 22:02:42 | |
---|
Juu siis nuo joutuvat tilaamaan sen minulle, joskus joulun jälkeen saan. Mutta kiitoksia jo etukäteen :D Savun hälvettyä tarkastamme äänetoiston liitännät |