Muusikoiden.net
09.12.2016

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 565 66 67 68 69
Catja
02.11.2002 11:18:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mm. näitä meidän basisti on käyttäny:

-Pitää viedä koira lenkille
-Pitää vahtia 12v pikkusiskoa
-Oon rannalla
-Mulla ei oo kyytiä (matkaa 2km bändikämpälle)
-Sori mä nukahdin just treenien ajaks
-Meillä on ruoka, en voi tulla
-Sä et soittanu enää toista kertaa nii mä luulin et treenit peruttiin..
-Pitää ostaa synttärilahja kaverille jonka synttärit oli jo 2kk sitte
-Mulla ei oo kantopussia bassolle
-Lupasin siivota

Ja noi kaikki on ihan tosijuttuja!!

Fortune
02.11.2002 13:17:52

"Olen ajamassa mopolla ongelle, 700 kilometrin päässä treenikseltä".

Unohdimme nimittäin kertoa kitaristille, että on treenit.

haist vittu sit
02.11.2002 14:51:01

"katotaan poikain kanssa leffaa mun koneelta"
"me mennään poikain kanssa mopolla harjavaltaan pizzalle"

näihin selityksiin on menny hermo joskus niinku niin pahasti että :D

RHirvela
02.11.2002 15:09:25

Kaikista eniteen aivoon ottanut selitys on entisen bändin basistilla: "en tiiä, pitää kantaa puita sisälle", jonka jälkeen minä sanoin, että "kanna puut sisään, ei mee ku 5min ja tuut sitte", johon basisti vänkäs jotain "ei voi ku... pitää tehä jotain...emmää vielä tiiä, mutta pitää vaan tehä jotain". KÄSITTÄMÄTÖNTÄ.

Näyttää muuten olevan, että basistit on niitä, jotka "lintsailee" eniten treeneistä. Mystistä...

MrGuitarist
03.11.2002 19:41:08

tuli aivan nostalgiset ajat vuosien takaa mieleen silloisen bändimme rumpalista :)

-pitää odottaa pikkuveli kotiin, koska emme voi aloittaa syömistä ilman sitä (ruoka-aika joka päivä klo 17.00)
-pitää lähteä pikkuveljen kanssa pyöräilemään
-kädet on väsyneet (mistähän?), ei voi soittaa
-telkkarista tulee hyvä ohjelma
-pitää pelata sulkapalloa pikkuveljen kanssa
-pitää hakea pikkuveli sulkapalloharjoituksista
-pikkuveli

oi niitä aikoja..

Juntunen
03.11.2002 19:44:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos on ollut pari vuotta säännöllisesti kahdesti viikossa treenit, niin "en muistanut" on mielestäni muita bändijermuja kohtaan kaikkein veemäisin.

Sillon joutaa jo ukko vaihtoon vähäksi aikaa.

Juntunen
03.11.2002 20:44:53

kaikki nää on ihan ok syitä jos soittokamut on hanurista

Tietysti asiaa voi tältäkin kannalta tarkastella. Mutta toivottavasti tässä tilanteessa tajuaa itse lähteä ennenkun tulee monoa persiille.

kerpuusi
04.11.2002 10:04:28

Meillä ei ole sitä ongelmaa että basisti lintsaisi treeneistä. Treenikämppä kun on sen kotona, n.30 metrin päässä niiden talosta. Rumpalia on tosin joskus odoteltu. Kerran se soitti että lähetään just kitaristin kanssa tulemaan (matkaa 10 km, autolla). Sitten ne tuli kolmen tunnin päästä, rumpali oli käynyt parturissa matkalla!!! Vittu että oli jänskää röhnätä treeniksellä sen aikaa, soitella kasetilta Kyyriaa ja lukea sitä samaa vanhaa Sliziä mikä on ollut siellä jo kai kaksi vuotta...

KB
04.11.2002 15:40:54

Oikeastaan kyse oli tuurarin saamisesta keikalle - pätevä syy varmaan, mutta kuulosti aika kornilta: "En mä voi, meillä on sikoja..."

Oink.Oink.

JR
05.11.2002 00:49:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Emmä ny kerkee ku pitää käydä työkkärissä..."

Jonte
05.11.2002 15:05:49

Kaupungin työntekijöistä kasattu bändi Juankoskella:
Kitaristi kaksi viikkoa kuntoutuksessa.
Ja tämä on tosi.

kusve
06.11.2002 15:44:54

"pitää lukea kokeisiin..."
tuo oli aika yleinen meijän "kosketinsoittajalta". se sano noin vaikka ois ollu kesä... prkleen koulufriikit...

Dumb
06.11.2002 16:39:54

"Mul on krapula" on myös yksi ärsyttävimmistä syistä. Meillä kun on sellainen tilanne, että basisti-laulaja asuu viikot Forssassa (kun opiskelee siellä) ja sunnuntai-iltapäivä on yleensä viikon ainut kunnon treenipäivä, niin vituttaa aika rankasti jo joku peruu treenit tuollaisen asian takia. Ei sillä, ettenkö hyväksyisi toisten dokaamista vaikka en sitä itse harrasta, mutta ärsyttää vain kun tyypit ei osaa olla dokaamatta älyttömästi vaikka tietävät varsin hyvin (yleensä treenit sovitaan jo viikolla), että seuraavana päivänä on treenit.

Catja
06.11.2002 16:59:32

Meidän basisti on joskus pois pelkän vähäisen pääkivun takii..

Mut toisaalta, ainahan saa hyvät naurut ku joku on treeneistä pois tyyliin "meillä on ruoka illalla, ja mun pitää valmistautua siihen henkisesti koko päivä" =D Vai mitä?

Dumb
06.11.2002 22:36:02

me kaikki asutaan treenikämpän kanssa samassa kaupunkissa, mikä ei ilmeisesti ole teidän tilanne..

Myös me asutaan samassa kaupungissa, jossa treenikämppä on eikä kenelläkään ei ole matkaa kotoaan treenikämpälle yli viittä kilometriä (tai oikeastaan neljää), mutta silti tuntuu olevan aika vaikeaa treeneihin saapuminen välillä. Viimeaikoina tilanne on kuitenkin ollut onneksi aika hyvä ja viimeksi treenit on peruuntuneet joskus kesällä. Hatunnoston arvoinen suoritus bänditovereilta.

bassotus
07.11.2002 08:42:35

AKAT !

Yhdyn tuohon. Meillä on onneksi yleisesti hyväksytyksi en-pääse-treeneihin-koska -selitykseksi muodostunut yksinkertainen "Mulla on ei-hyvä", jolla ilmaistaan mikä tahansa force major-syy sen kummempia selittelyjä kaipaamatta. Luotetaan vaan siihen että ihan pienistä ei treenejä skipata. Toimii asiallisten soittajien kesken hyvin.

Mättöpiiska
07.11.2002 16:44:57

Minä itse:

"Mulla on nainen kylässä"

Catja
07.11.2002 21:13:59

Tänää meijän basisti ei tullu treeneihin, koska sillä oli jotkut harkat puol kaheksalta, mut sen piti lähtee jo viimestää puol seittemältä, koska ei osaa kuulemma pyöräillä sateenvarjon kanssa.. Ja pihalla EI satanu..

Jonte
08.11.2002 07:56:26

Kyllä silti on aivan naurettavaa että kun viikolla sopii reeniaikaa niin "Ei voi sillon pitää kun on rapulapäivä".

Tietääkseni krapulan tulemisen voi estääkin?

Aika paljon bändit dokaa porukassa, missä on se hyvä puoli että voidaan yhteisesti sopia krapulapäivistä.

Chemo
12.11.2002 11:32:44

Jos on treenit sovittu johonkin ajankohtaan, niin siitä sitten pidetään kiinni. Se on niin yksinkertaista. Force majeure-tapaukset ymmärtää jokainen: perheenjäsen sairastuu, eikä kukaan muu voi jeesata, tms. Tuommoista tapahtuu kuitenkin oikeasti todella harvoin.

Ihminen tekee sitä mitä haluaa: jos todella haluat soittaa, et varmasti soita krapulaisena sohvalta treeniaikaan ja selittele olevasi kipeä. Ai niin se hauskin? Yksi entinen vokalisti (joka oli melkein Catjan kaima) heitti joskus hilpeästi, kun soitimme jonkun aikaa treenien alkamisen jälkeen, onko hän tulossa:

-Eeei! Mä oon just astumassa veneeseen!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 565 66 67 68 69

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti