Aihe: Yhtyeprojekti Emerald
1 2 3 4 5
Lee
17.04.2005 18:48:51
Jos joku viitsisi kirjoittaa jotain raportintynkää noista lauantaisista treeneistä, jotka missasin, niin kiva. Ehdittekö katsoa uusia biisejä?
Sylph
18.04.2005 22:15:49
Joo no, introttiin pari biisiä Kasperin kanssa muille, ja sitten soiteltiin niitä klassikoita, eli Annie's Songia ja Melodies of Lifea. Ei siis päätetty mitään uusia biisejä, mutta ajateltiin että olis kiva saada järjestettyä esimerkiks vähintään joka viikko yhdet treenit, tai vastaavaa. Ja kuulemma arkipäivät sopii ihmisille paremmin. Mulla on kyllä jokseenkin kiireistä, mutta Kasperi tässä on ennemminkin johtoasemassa (treeniksen avaimet kun omistaa :>), ja jos Kasperi selviytyy treeneihin vaikka kahdella muulla bändiprojektilla on keikat piakkoin, niin enköhän mäkin selviä vaikka mulla on yksi keikka kohtapuoliin :) Vaan miten on? Kasperista se oikeastaan tässä vaiheessa eniten riippuu. Koska ne teidän keikat on?
Dreams are meant to be realised.
kastei
19.04.2005 11:38:22
Toukokuun puolivälin jälkeen pitäis mun muut kiireet olla ohi, ja sitten voisi harkita tuota treenit viikossa-tahtia. Sitä ennenkin kyllä voidaan ihan hyvin pitää ainakin yhdet harjoitukset.
Sylph
24.04.2005 15:29:01
Pidettäiskö tulevalla viikolla, vaikka 28.4. torstaina klo 15:stä eteenpäin?
kastei
25.04.2005 12:13:37
Hmm, en tiedä kun pitäis treenataa LBB:n kanssakin. Ja kun ei oikein olla vielä saatu vielä niit uusia juttuja kuntoonkaan.
Sylph
26.04.2005 00:32:39
Se on kyllä ihan totta... Ehkä on parempi, ettei nyt yritetä väkisin ympätä tälle viikolle ainakaan mitään ylimääräistä.
Sylph
11.05.2005 13:53:22
Väänsin tässä meille jonkinlaiset sivut. Aika yksinkertaiset kyllä, mutta alku sekin... Antakaa palautetta, mitä haluatte lisättävän ja kaikkea.

http://koti.mbnet.fi/sylph/Emerald/
Lee
11.05.2005 19:38:47
Vau! Kiva, että joku jaksaa (ja osaa). Voisihan noita tulevaisuudessa laajentaa varmaan moninkin tavoin, mutta nyt "suuntaa hakiessa" toimivat mielestäni vallan mainiosti (rekrytointikanavanakin).

Treeneistä sananen: muitten aikatauluista en nyt tiedä, mutta mulla alkaa olla elämässäni joku järkevä, säännöllinen rytmi tuossa toukokuun viimeiseltä viikolta / kesäkuun alusta alkaen. Töissä menee päivät, mutta illat ovat kyllä vapaat, joten olisi kiva, jos saatais treenattua useammin!
Sylph
11.05.2005 22:29:49
Meinattiin että pidettäis tossa ensi viikolla jotkut treenit, ilmeisesti jonain arkipäivänä. Ja voitais alkaa tehdä jotain vähän järjestäytyneempää aikatauluakin näille treeneille, esimerkiks kerran viikossa tai vastaavaa. Saa nyt vaan kattoa miten kauan siinä menee kun kerta nettisivujenkin laatiminen vei näin pitkään :P Tuota. Tiistaina klo 14 eteenpäin?
Lee
12.05.2005 09:01:46
Tiistaina klo 14 sopii varsin luultavasti. Ilmoittelen vielä, jostulee esteitä.
Lee
13.05.2005 21:03:06
Jaha, mulle ei taida käydäkään se tiistai, joudunkin tenttiin silloin...
Sylph
15.05.2005 18:45:11
Mjaah... no, pidetään varmaan kuitenki ja toivotaan että jotkut sentään ehtii paikalle. :)
kastei
16.05.2005 16:34:37
Olisko parempi siirtää treenejä illemmalle, jos kaikki ei vielä pääsis tolloin päivällä? Mulle kyllä käy tuokin.
Lee
16.05.2005 20:04:27
Mulla on illalla laulutunti, eli se on mun kannalta vielä hankalampi, valitettavasti. Mutta kunhan koulu vaan loppuu ja työt alkaa (toukokuun lopulla), mulla pitäis illat olla periaatteessa aina vapaat.
Sylph
04.06.2005 00:20:15
Mitenkäs olisi ensi viikolla? Joku arkipäivä, vaikkapa kuuden aikaan? Vai onko teillä meneillään jotain pääsykokeita tai vastaavia?
Lee
06.06.2005 17:49:32 (muokattu 06.06.2005 17:51:12)
Moi!

Sori, en ole huomannut lukea tätä aiemmin... Onko viikonloput mahdottomia ajankohtia? Ne kävis mulle paremmin, tosin onnistuu arki-illatkin. Pääsykokeita ei (onneksi) ole, mutta töitä sitäkin enemmän. Olen tosiaan kotona aikaisintaan viiden jälkeen, joten mun osaltani se klo 18 voi olla hiukan aikaisin. Käviskö puoli seitsemän? Voidaan tietysti tehdä niin, että saavun paikalle hiukan myöhässä. Huomenna ja torstaina en pääse, muuten kaikki päivät käy! (tai ei mielellään kyllä lauantai-iltana...)

Mitä biisejä muuten olette treenanneet?
Sylph
07.06.2005 10:44:01
Onko viikonloput mahdottomia ajankohtia? Ne kävis mulle paremmin, tosin onnistuu arki-illatkin.
Mulla on ainakin viikonlopputöitä. Saan tosin tietää perjantaina tarkemmin työajoistani.

Olen tosiaan kotona aikaisintaan viiden jälkeen, joten mun osaltani se klo 18 voi olla hiukan aikaisin. Käviskö puoli seitsemän? Voidaan tietysti tehdä niin, että saavun paikalle hiukan myöhässä. Huomenna ja torstaina en pääse, muuten kaikki päivät käy! (tai ei mielellään kyllä lauantai-iltana...)
Mulle ei taas keskiviikko ja perjantai käy. :) Voisin tästä soittaa muille jäsenille ja kysyä käykö torstai.

Mitä biisejä muuten olette treenanneet?
Koskas meillä mahtoi viime treenit olla... niitä samoja vanhoja joka tapauksessa. Voisi kyllä opetella jonkun uudenkin kipaleen, pitäisi vaan keksiä joku keino että miten. Korvakuuloon kun ei oikein aina käy luottaminen... tai en tiedä.
Sylph
17.08.2005 14:00:57
Eiköhän pistetä projekti jäihin toistaiseksi, ei tästä näytä mitään tulevan. Kirjoitukset alkaa mulla pian eikä ketään oikein tunnu kiinnostavan. Katsotaan jos joskus jaksaa sitten taas aloittaa...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)