Aihe: Sano positiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi
1 2 3 4 5
drummer89
04.03.2005 20:02:06
rumpali(minä):en rupee kehuu itteäni nyt tässä
1Kitaristi:osaa tehä biisejä hyvin.
2Kitaristi:positiivinen asenne aina.
basisti:oppii biisit heti eikä tarvi pitempää harjotteluu..
Pieni setti päältä kaunis...
out of breath
07.03.2005 11:19:28

..eipä tuu paljoo mielee positiivista..
no ainekii se että hyvää musaa näyttää tekevän!
Only one way to say it, so I'll say it!
maelstrom
11.03.2005 01:07:30
Kitaristi/solisti: Uskomattoman tarmokas ja miehellä on kova halu viedä pumppua eteenpäin. Kynnet verillä promonnut meitä sillä aikaa kun muut ovat ottaneet lungisti.

Toinen kitaristi: soitto on tarkkaa ja asenteellista, näyttää lavalla todella hyvältä. Pojalla on riffintajua.

Rumpali: Mätkii mitä vain ja taitaa soittimensa. Vetää antaumuksella ja tarkasti, ja mikä parasta, haluaisi treenata enemmän kuin mihin meillä on mahdollisuus.
On ässäarpa syntyä Suomeen. IMIK #12
tanjuli
11.03.2005 17:54:04
meidän laulajalla on tosi hyvä saundi ja se on yksinkertaisesti hurmaava. vetää uskottavasti millä kielellä vaan, vaikkei ymmärtäisi sanaakaan.

meidän pilliturvalla (klara/bassoklara) on uskomaton rytmitaju ja käsittämätön saundi, vetää mitä vaan (vaikka trumpettiriffin jos tarttee). lisäksi tekee maailman parhaat laput, koska sillä on kärsivällisyyttä värkätä.

komppikoneisto koostuu sitten meistä aikuisiällä k.o. soittimet aloittaneista.

pianistilla sekä klasaritilut että jatsiharmoniat hallussa, hoitaa homman kotiin jos muut tipahtaa. siihen voi aina luottaa.

rumpali saa saman kompin kuulostamaan eri kompilta biisin mukaan. lisäksi se pystyy laulamaan stemmoja (ei maailman helpoimpia) ja viheltämään sooloja. sellaisella kunnon vislauksella.

mä osaan keikuttaa persettä kun soitan. se on kai ihan jees :D
[i hear voices but at least they're on tune]
srgi
15.03.2005 19:21:56
Antti(kitaristi) - Hauska ja luotettava. Suunnillee sama ajatusmaailma ku mulla, osaa soittaa.

Perttu(kitaristi/laulaja) - Soittaa perkeleen hyvin että on soittanu nii vähä aikaa. Karjuu hienosti.

Olli(kiipoordi) - Todella lahjakas ja seisoo periaatteittensa takana eikä vaihda milipidettä vaikka ois miljoona tyyppiä vastaa.

Paulo(keikkarumpali) - perkeleen hauska ja hyvän tahtone.

Minä(rummut(treeneissä)/basso) - Kuulemma yhtä iso vitsi ku isänsä(tarkotettiin hauska)
Heavy on paskimmillansakkin parasta.
Butcheri
16.03.2005 12:06:32
Mäyrä(kitara) Tekee hyviä riffejä. Hyvä soittamaan. Osaa paljon teoriaa ja neuvoo. Se pukeutuu asiallisesti(repaleiset farkut, tukka sekaisin, paskainen huppari ja haisee: eli todella rok! henkilö)

Henkka(basso) Soittaa mitä käsketään ja oppii biisit nopeasti.

Suokki(rummut) Soittaa hyvin. Pitää kompin vakaana ja sillä on hauskat jutut.

Toni(laulu) Luultavasti ainoa amis, jolla on jonkinlaista laulajan koulutusta. Hieno ääni.

Mie(kitara) En ala itseäni kehumaan
I wanna say: ride the lightning! Pastilli?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)