Aihe: Huonoimmat spiikit?
1 2 3 4 5 6 79 10 11 12 13
Totofan
27.03.2008 21:22:10

Eläkeläiset oli mennyt saksaan keikalle. noh, järkkärit olivat sanoneet ettei saa mainita sanoja homo eikä Hitler. keikan ensimmäiset sanat olivat: "Heil homo-Hitler!"

wanha(ko?)
näin
Bugi
28.03.2008 18:40:30
Eläkeläiset oli mennyt saksaan keikalle. noh, järkkärit olivat sanoneet ettei saa mainita sanoja homo eikä Hitler. keikan ensimmäiset sanat olivat: "Heil homo-Hitler!"

wanha(ko?)

Eikös se mennytkään "heil all you homo hitlers"?
Totofan
30.03.2008 10:39:41

Eikös se mennytkään "heil all you homo hitlers"?

aissaaamari niin menikin.
näin
Diego
01.04.2008 10:40:23
Noh, itse on tullut heitettyä tällaisia silloin kun mikin varressa ollut:

Ennen ekaa biisiä:

"Haluaisin huomauttaa arvoisille yleisön edustajille että lavan edessä on aika paljon tyhjää tilaa. Siirtykääpäs kaikki tänne päin, tai ei tule yhtään biisiä."

Kesken setin:

"Tuolla jossain on sellainen maa kuin Norja."

Seuraavan biisin jälkeen sama spiikki.

Onhan näitä muitakin, mutta en muista tähän hätään.
"Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi
slipkorn
01.04.2008 11:27:39
Kauhein esimerkki tästä on sellanen noin 15-16v jannujen hevipoppoo joka käytti varmaan 10 minuuttia spiikkiin jossa kerrottiin jokaisesta soittajasta tarina joka alkoi ``Kitarassa meillä on XXXXX, se olis MUUTEN ihan hyvä soittamaan MUTTA...`` Ja kun syyt oli vielä luokkaa ``koska sillä on niin paha juurikasvu`` niin ei kamalasti huvittanut.

Mun mielestä tuo on aika nerokasta.
Diego
05.04.2008 16:47:24

Hehe, sama heräsi minulle mieleen.
"Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi
Väsykäsi
07.04.2008 22:02:58
Mikä seuraavaksi soitetaan... taksi?
Liity rautalanka huoneeseen ja tule pälpättämään tästä hienosta musiikista http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=487
Informaatiokameli
08.04.2008 13:56:24 (muokattu 08.04.2008 13:58:22)

Viime keikalla tuli taas suusta tosi tasokasta tavaraa. Oli yhden biisin hempeilykohta menossa ja minä ölisen mikkiin, notta "Noniin. Ottakaahan sitä vierustoveria kädestä kiinni, antakaa pusu poskelle ja kysykää, että irtoisko vähän pillua". Parasta tuossa oli se, että kaksi tyttöä jopa alkoivat suuteloimaan toisiaan. Pillunkinuamiskehoituksen jälkeen heidän ilmeensä oli näkemisen arvoista.

Toinen mainio oli kun kitaristi laittoi ihmiset taputtamaan tahtia ja minä sitten karjaisen jossain välissä kaikkien vielä taputtaessa, että "Hei! Ei tarvi enää taputtaa!".
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Auno
11.04.2008 13:05:22
Kyllä hyvän rock show takaa huonot spiikit, jos ne ei oo välttämättä ihan tosi paskoja.. Oman coverpumppuni kitaristilla on kyllä 2 kuolematonta spikkiä, joiden jälkeen tekisi mieli vajota myötä häpeästä maan alle.

1. "Kiitos kaunis, olette vallan loistavia tänään. seuraavana soitamme loistavan xxx loistavan kappaleen nimeltä xxx"

2. Kunnia on teidän, seuraavana soitamme xxx ja se menee jotakuinkin näin"
Hotlicks
11.04.2008 19:20:26
Martti Servohan on tunnettu spiikeistään. Joskus muinoin Tavastialla kaveri vetäisi jonkinlaisen aasinsillan mikrofonin johdosta ja lavalla esiintyvästä tähdestä ennen "Johtotähti"-kappalettaan. Samaisella keikalla oli pääesiintyjänä M.A. Numminen, joka pelkällä aisallisuudellaan oli aivan raivohauska.

Runputaiteilijoille Nykänen ja Kuoppamäki on joskus tullut hiukan hymyiltyä, kun kaverit könyävät kioskin takaa eturiviin juttelemaan puutaheinää. Viime aikoina tätä ei kyllä juurikaan ole näkynyt.
KYLMÄ KAHVI KAUNISTAA, MUTTA MAHA EI KESTÄ NIIN PALJON KUIN NAAMA VAATIS.
Hard as a rock
12.04.2008 13:42:33

Mun mielestä se oli säälittävää, satutko soittamaan siinä bändissä? :-D
Mmmmmm, doghnuts.
Rumpukapulat
12.04.2008 14:04:55

"Hei, me ollaan Chain Reaction ja soitetaan metallia"
"Noniin, otetaas lakkia pois päästä ja annetaan tukan heilua!"(Spiikkaaja/laulajalla ittellä lippis päässä koko keikan)
jussiohman
25.04.2008 11:57:33
Tässä Reverendin Albertilta ehkä kovin keikanavaus.

http://www.youtube.com/watch?v=4Tmk15pcNpU
rapukävelyä makeen
--Tomppa--
25.04.2008 19:38:47

Saa mittää selvää tuosta örinästä ku tuo vihlova ininäkin on taustalla.
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
Burn
28.04.2008 14:43:14

Oman bändin keikalla laulajamme letkautti:

"Seuraava kappale kertoo tämän maan juurista. Kappaleen nimi on, Juuret Tämän Maan."
Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö...
rice88
11.05.2008 03:14:48

"Seuraava kappale kertoo tämän maan juurista. Kappaleen nimi on, Juuret Tämän Maan."

mahtava .. varmaan itekki saattaisin juurikin tuommosta heittää. :D
Kyllä varmasti löydät kirjotus virheitä .
rintapek
11.05.2008 03:27:06

Mikä tosa on huonoa?
Kappaleen nimen ny ehkä vois jättää sanomati, epäilemättä tulee biisissä ilmi.
Tautologiaksi tota ehkä kutsutaan, mut ei minust kuulu sarjaan "huonot spiikit"
One kind of music only - the good kind
ukko idänmies
12.05.2008 19:14:32
Basisti laski yhdellä keikalla biisin ns. sisään: "Vant, tuut, kintaat ja lapaset". Vrt. One, two jne.
WinterMad
13.05.2008 15:50:02

On kyllä aika saatanan kova keikanavaus, pari pilleriä naamaan ja STRAIGHT FROM FUCKING HELL!
"luulette olevanne hienoja kun kuuntelette paljon eri tyylejä mutta oikeasti paljon kovempi saavutus on jos kuuntelee vaan kokoajan gorgorothia tai eisiidiisiitä" - sub zero OSTAKAA LTD MH-1000, kiitos :)
Krister
14.05.2008 14:32:18

On kyllä aika saatanan kova keikanavaus, pari pilleriä naamaan ja STRAIGHT FROM FUCKING HELL!

Olikohan rauhottavia, Rennietä vai särkytabuja.........
Elä oo tommonen. Pääset hermoistas vähemmälläkin
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)