rintapek 20.12.2010 19:01:39 | |
---|
Bonham: Keskiverto pösilö kaljapäissään huomaa kaikki mokat... eiku Toi eiku saapi kovasti kannatusta meikäläiseltä... jostain syystä. One kind of music only - the good kind |
Smappa 21.12.2010 11:53:46 | |
---|
Mä voisin tähän vielä lisätä, että ne virheet on ainakin mun mielestä yksi livemusiikin hienouksista. Se on kiva kuulla välillä inhimillisiä versioita biiseistä, joista on kuullut vain täydellisyyteen hiotut studiotallenteet. Makuasioista ei saa kiistellä, mutta huonosta mausta saa huomauttaa. |
Karipiirto 22.12.2010 21:32:20 | |
---|
Smappa: Mä voisin tähän vielä lisätä, että ne virheet on ainakin mun mielestä yksi livemusiikin hienouksista. Se on kiva kuulla välillä inhimillisiä versioita biiseistä, joista on kuullut vain täydellisyyteen hiotut studiotallenteet. Lainaan itseäni vuodelta nönnönnöö(emmuista). Eli minusta edelleenkin Dream Theater kuulostaisi paljon paremmalta, jos edes kerran kuuluisi että "Droink...VOI NY JUMALAUTA!!!" :D "Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä. |
rintapek 23.12.2010 11:28:45 | |
---|
Karipiirto: ... kuulostaisi paljon paremmalta, jos edes kerran kuuluisi että "Droink...VOI NY JUMALAUTA!!!" :D Hmmm... miten minust tuntuu, et mun bändi sais sinusta halvalla hyvän fanin... ;-) One kind of music only - the good kind |
Titan 01.01.2011 13:08:57 | |
---|
Smappa: Mä voisin tähän vielä lisätä, että ne virheet on ainakin mun mielestä yksi livemusiikin hienouksista. Se on kiva kuulla välillä inhimillisiä versioita biiseistä, joista on kuullut vain täydellisyyteen hiotut studiotallenteet. -Samaa mieltä. Nykyisin oikeastaan ärsyttää jos bändi kuulostaa livenä samalta kuin levyllä. Livenä pitää mielestäni olla hieman "punkkia", jotta tulee meininkiä. Rammsteinin live-DVD:n paras hetki on se, että on miljoonan euron produktio ja lavalla kuitenkin soitetaan väärin. Se toi mukaan tiettyä "aitoutta". Minua yleensä on ennen keikkaa jännittänyt ihan vitusti, mutta kun lavalle menee ja vetää sen ensimmäisen avosoinnun bassosta niin samantien unohtaa yleisön. Niin se vain menee. "How in the glorious name of Satan did you manage to do that?" - Professor Hubert Farnsworth |