Aihe: Osasi bändissä
1 2 3 4 5
Niq
12.02.2013 11:25:58

teukka: Soitan kitaraa Scarpath:ssa. Perustaja ja viimeinen jäljellä oleva alkuperäinen jäsen.
Nykyisin, sävellän kitarariffit joiden pohjalta ideoidaan porukalla rakenteet. Sanoitukset ovat myös mun heiniä nykyään. Ainakin toistaiseksi.

Oulun Scarpath? Otan takkini....
teukka
12.02.2013 11:59:20 (muokattu 12.02.2013 12:29:43)
Niq: Oulun Scarpath? Otan takkini....

Mielenkiintoista...
Tää on ollut täällä etelässä alusta asti.
Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita?
Synastikki
13.02.2013 11:20:09

Bändi: Fear of Domination
Since: 2012 puolväli
Toimenkuva: koskettimet pääasiassa, lisäksi sinä aikana kun olen bändissä vaikuttanut olen sosialisoinut itselleni taustanauhavastuun ja väliaika/taustamusiikkihäröilyt yms. Lisäksi satunnaisissa biiseissä laulan/huudan/mörisen taustoja.
Eli pähkinänkuoressa nykyään vastaan kaikesta mikä ei tule rummuista, kielisoittimista tai muiden vokalistien mikrofoneista.
Music is an agreeable harmony for the honor of God and the permissible delights of the soul.
p3ltsi
14.02.2013 10:06:56
Huomenta,

Näin aamukupposen äärellä viestisi huomanneena kerron vastaavasti:

Soittan komppikitaraa metallimusiikkia soittavassa bändissä, jossa meitä on viisi henkilöä. Nimeä ei olla bändille vielä kaavailtu, mutta on vahvoja vaihtoehtoja olemassa. Tänä aikana kun olen ollut mukana porukkaa (n.1v6kk), ollaan suht. tasaisesti pidetty reenejä kerran viikossa.. :)
Heiskanen
14.02.2013 14:51:45
Bändi: Croowed
Since: 2005
Toimenkuva: Komppikitara, sanoitus, sävellys bändin kanssa.
Perushommaa bändin pyörittämisen hyväksi.
Negative thinking always works! www.myspace.com/crookedgroove
tamms
16.02.2013 11:49:22 (muokattu 16.02.2013 11:51:34)

Deny the Inconvenient, perustettu 2007, metallia (http://youtube.com/watch?v=Rr6KMEOWvM0)
Soitan kitaraa, laulan, teen kaikki sanoitukset ja olen pääsäveltäjä. Muut jäsenet ovat huippulahjakas rumpalimme ja bändin sielu, basisti, toinen kitaristi sekä synisti/taustavokalisti/yleinen pelle. Treenaamme aina, kun ehdimme, eli aivan liian harvoin: noin kaksi kertaa kuussa.
"Life is a clay urn on the mantle and I am the ashes on the floor"
Shadow Dragon
28.02.2013 09:52:17 (muokattu 28.02.2013 09:52:45)
Soitan tällä hetkellä nimettömässä metallibändissä joka on vielä melko alkuvaiheissa. Sanoitan biisejä laulajan kanssa sekä tähän mennessä olen säveltänyt itse suurimman osan biiseistä. Tietysti myös muut jäsenet antaa biiseihin vielä oman osansa mutta perusrakenteet -ja aihiot on lähinnä omaa käsialaa. Uskon kuitenkin että kunhan saadaan homma kunnolla tulille niin muutkin alkaa suoltaa matskua.
djanni
28.02.2013 10:03:22
Bändi: Räntä http://rantaband.com
Genre: suomenkielinen rokki
Kokoonpano: trio
Perustettu: 2011
Treenit: n. 1-3krt/vko
Roolini bändissä: Laulu, kitara, sävellys, sanoitus, miksaus, äänitys, managerointi, tiedotus, mainostus - no mitä kaikkea muuta siihen nyt kuuluukaan. Basson ja rumpujen soitto ei kuulu mulle.

Pakko myöntää, että välillä ei kyllä jaksais... vois tehdä jotain akustista duo-hommaa jossa kaveri tekisi puolet hommista.
barclay
24.03.2013 21:27:11

Yhdenmiehen bändissäni teen kaiken konerumpuluuppeja lukuunottamatta itse. Mahtaava tehdä semmoista musaa kuin haluaa. Mutta toisaalta soittotaidottomuus ja ns. metsän näkemättömyys puilta tekevät biiseistä yksinkertaisia ja sovituksiltaan toistensa kaltaisia..
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli www.mikseri.net/kostiainenproj
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)