Jesmies 10.04.2008 09:13:39 | |
---|
Aika hieno homma että minulle tuli lasku tapahtumasta vaikka ei edes osallistuttu. Se mikä ei tapa - sattuu vitusti. |
south_of_heaven 10.04.2008 11:16:46 (muokattu 10.04.2008 11:17:35) | |
---|
Aika hieno homma että minulle tuli lasku tapahtumasta vaikka ei edes osallistuttu. Peruitteko keikan ajoissa? Guitars are like assholes; Everybody has one. |
Jesmies 11.04.2008 09:14:16 | |
---|
Peruitteko keikan ajoissa? En tiedä. Aika huonosti inforoitu koko perumishommasta. Sivuilla ainakin pystyi vielä muuttamaan bändin detaileja jne. silloin. Yritin soittaa tuohon numeroon joka ä&v -sivuilla ilmoitetaan, ei vastattu. Lähetin sähköpostia ja ilmoitin, että emme pääse tulemaan, annoin myös puhelinnumeroni, jotta voivat soittaa minulle, jos jotain epäselvää tulee. Ei soittoa tullut eikä mitään muutakaan konfirmointia että edes viesti olisi mennyt perille, laskun kyllä päättivät lähettää. Aika heikkoa, täytyy sanoa. Se mikä ei tapa - sattuu vitusti. |
Simo78 11.04.2008 14:45:27 | |
---|
En tiedä. Aika huonosti inforoitu koko perumishommasta. Sivuilla ainakin pystyi vielä muuttamaan bändin detaileja jne. silloin. Yritin soittaa tuohon numeroon joka ä&v -sivuilla ilmoitetaan, ei vastattu. Lähetin sähköpostia ja ilmoitin, että emme pääse tulemaan, annoin myös puhelinnumeroni, jotta voivat soittaa minulle, jos jotain epäselvää tulee. Ei soittoa tullut eikä mitään muutakaan konfirmointia että edes viesti olisi mennyt perille, laskun kyllä päättivät lähettää. Aika heikkoa, täytyy sanoa. Se on kuule sitä perinteistä kaupungin hommaa, ainakaan itseäni ei jostain kumman syystä ihmetytä--> ai niin mä oon kaupungin hommissa=) |
Jesmies 11.04.2008 16:28:11 | |
---|
Se on kuule sitä perinteistä kaupungin hommaa, ainakaan itseäni ei jostain kumman syystä ihmetytä--> ai niin mä oon kaupungin hommissa=) Sinänsä koomista että minäkin olen, tosin kunnan enkä kaupungin mutta samase :) Se mikä ei tapa - sattuu vitusti. |
Guitaristi 13.04.2008 14:22:06 | |
---|
Replica-nimisessä pumpussa soitin ja jatkoon päästiin eilen Kettutieltä. rrrrrok! Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Alphie 19.04.2008 12:30:45 | |
---|
Nyt sitten odotellaan iltaan asti vielä viimeiset tulokset semifinaaleihin pääsijöistä. Mekin kuulumme vielä näihin odottajiin. |
Nissee 19.04.2008 20:12:23 | |
---|
Oli kyllä rakentavaa palautetta, "soitto oli hyvää, sävellykset oli hyviä mut toi teiän musiikin skene on tukossa." |
Yrms 19.04.2008 20:36:20 | |
---|
Mun mielestä eilen oli ihan hyvää palautetta, parempaa kuin esim Kettutiellä oli... Minkä sille mahtaa jos ei valitettavaa ole, mutta gengren kilpailu on kovaa? www.mikseri.net/blindways |
Nissee 19.04.2008 21:25:35 | |
---|
Kyllä sitä olis silti voinut kommentoida musiikkia/esiintymistä, sitä olis kaivattu |
Yrms 24.04.2008 08:45:59 | |
---|
www.mikseri.net/blindways |
opaa 05.05.2008 11:18:12 (muokattu 05.05.2008 11:20:00) | |
---|
|
Prkl 05.05.2008 16:16:46 | |
---|
Me saatiin miinusta siitä, että laulajan pitäisi olla keskellä. Ollaan trio. Onko kukaan nähnyt trioa, jossa laulaja on keskellä? Kyllä olen nähnyt. http://www.myspace.com/arasaw |
opaa 05.05.2008 21:22:18 (muokattu 05.05.2008 21:37:27) | |
---|
Kyllä olen nähnyt. Oon mäkin itse asiassa yhden, mutta niillä rumpali oli edessä reunassa. Stray Cats siis. Mistähän bändistä sä puhut? Edit: Suht monta kitara-basso-rumpu -trioa nähnyt ja kaikki streikkareita lukuunottamatta olleet kolmiossa. Ei mahdu mun ymmärrykseen, miten mikään muu voisi näyttää hyvältä. Jono? |
Prkl 06.05.2008 09:03:53 | |
---|
Oon mäkin itse asiassa yhden, mutta niillä rumpali oli edessä reunassa. Stray Cats siis. Mistähän bändistä sä puhut? Edit: Suht monta kitara-basso-rumpu -trioa nähnyt ja kaikki streikkareita lukuunottamatta olleet kolmiossa. Ei mahdu mun ymmärrykseen, miten mikään muu voisi näyttää hyvältä. Jono? Yksi parhaita livebändejä mitä olen nähnyt eli Bill Hota & the Pulvers. Kitaristi ja viulisti reunalla ja läskibasson soittaja/laulaja keskellä. Jälkikäteen tuli vasta mieleen että laulaja saattaa tosin olla vähän hankala laittaa keskelle jos bändis on rumpali, ellei se sitten laula, mitä on kans nähty. http://www.myspace.com/arasaw |
opaa 06.05.2008 10:42:42 | |
---|
Jälkikäteen tuli vasta mieleen että laulaja saattaa tosin olla vähän hankala laittaa keskelle jos bändis on rumpali, ellei se sitten laula, mitä on kans nähty. Totta, unohdin mainita aluksi, että mä puhuin lähinnä rumpu-basso-kitara -trioista. Ja tossa meidän vimma tapauksessa kun rummut ovat joka tapauksessa takana niin vähän hankala homma tuo laulaja keskelle. |
M.Paisley 07.05.2008 21:13:40 | |
---|
Me saatiin miinusta siitä, että laulajan pitäisi olla keskellä. Ollaan trio. Onko kukaan nähnyt trioa, jossa laulaja on keskellä? Mutta jatkoon päästiin :) Edit: Vähän mainosta mukaan http://www.youtube.com/profile_videos?user=opaa1 Hyvä tekemisen meininki pojilla. Kingston Wall:kin taipuu mukavasti. Aika ihme nipottamista tollanen sijoittelu. Laittakaa finaaliin sitten vaikka rumpali ihan eteen keskelle tai sitten kääntäkää rumpusetti toisin päin ja kaikki selkä yleisöön päin, eiköhän tuomaritkin tykkää. Ja muistakaa että aikaa on vain 15min (sisältää soittoajan). Circusfolk Making Faces ulkona 13.11, käy kuuntelemassa www.myspace.com/circusfolkband |
Yrms 09.05.2008 08:27:53 | |
---|
Vedettiin Blindwaysin kanssa kyllä paras keikkamme ikinä eilen, harmi ettei finaaliin päästy mutta suht hyvä fiilis jäi kuitenkin, yleisö diggas ainakin. Tuomaristo oli kyllä taas niin hakusessa, sanoivat kaks kolme lausetta joka bändille, tai ainakin meille, Brymirille ja AFD:lle ja menivät suoraan seuraavaan. Tuo jäi kaivelemaan. Oli kiva soitella, ens vuonna taas www.mikseri.net/blindways |
Guitaristi 10.05.2008 15:53:17 | |
---|
Ei menty Replican kanssa finaaleihin taaskaan, aina tuntuu näihin semeihin tyssäävän, aivan sama mikä skaba on kyseessä. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Epik 10.05.2008 23:49:57 | |
---|
"Ja pysytään siksi erossa viinasta, huumeista ja uudemmasta jazzista." |