Sinap 08.02.2007 12:56:02 | |
---|
Juuri sain ML-suojainpalvelusta (entinen Elacinin maahantuoja) viestin, jossa kertoivat, että uusia tulppia hankittaessa koko homma tedään uusiksi eli säästöjä ei synny. ***** mitä kiskontaa. Itse tulpan valuhan siinä on varmaan se halvin vaihe, kun muotti on tehty. "Siinähän se tuubi on." |
Therium 08.02.2007 13:19:55 | |
---|
Kukaan helsingin seudulta halukas kimppatilaukseen? Itse tartteisin tulpat. Tampereelta voisi olla muutama tyyppi tilaamassa. Ainakaan finfonicilla kimppatilauksen ei tarvitse olla yhdeltä paikkakunnalta. Silloin kun omat tulppani tilasin niin samaan kimppatilaukseen taidettiin ottaa valoksia ainakin kolmella paikkakunnalla välillä Vaasa-Helsinki. |
oiva tumpeloinen 08.02.2007 13:22:31 | |
---|
Kukaan helsingin seudulta halukas kimppatilaukseen? Itse tartteisin tulpat. Jos joku lähtee moista organisoimaan, niin kyllä saattaisi tarvetta ollakin. Mahdollisesti täältä päin lähtisi useampikin sälli mukaan..... |
Diego 08.02.2007 17:18:28 | |
---|
Okei, hommataan vielä jengiä, niin saadaan kaikki uudet tulpat. Kokemukset Finfonicin tulpista ilmeisen jees olleet kaikilla? Ota Mobilatia jos närästää |
V Aalto 08.02.2007 23:00:40 (muokattu 08.02.2007 23:01:05) | |
---|
Kukaan helsingin seudulta halukas kimppatilaukseen? Mä olisin! |
Diego 08.02.2007 23:40:53 | |
---|
Kerätään tänne porukkalistaa, ketkä haluu noita tulppia. Minä voin alkaa organisoimaan asiaa, ellei kellään ole mitään henkilökohtaista kaunaa mua vastaan. :) Listataanpa ja päivitellään. Ota Mobilatia jos närästää |
Chaanim 09.02.2007 11:34:31 (muokattu 09.02.2007 14:51:38) | |
---|
Kerätään tänne porukkalistaa, ketkä haluu noita tulppia. Minä voin alkaa organisoimaan asiaa, ellei kellään ole mitään henkilökohtaista kaunaa mua vastaan. :) Listataanpa ja päivitellään. Juuh, eipä täältä Turun suunnalta (ainakaan omasta kaveripiiristä) löydy porukkaa erilliseen kimppatilaukseen, joten voin tulla mukaan, mikäli tällainen laajempi tilaus on mahdollista. Jos valoksia pitää lähteä Helsinkiin tms. tekemään, niin minulle tosin käy vain viikonloput. Edit: Mahtaiskohan tämä saada suuremman lukijakunnan tuolla Yleistä -palstalla? |
S1mppa 12.02.2007 22:31:25 | |
---|
Voisi vaikka ollakin. Kyselen vielä bändikavereilta, jos saataisiin vaadittava määrä porukkaa kasaan. - original S1mppa - |
Diego 13.02.2007 14:39:59 | |
---|
Noniin! Nyt on parit päivät lomailtu. Hinnat olivat seuraavat: Elacin ovh 189?/pari, yli 5 hlöä -> 165?, yli 10 -> 155?. Finfonicin ovh 205 ?/pari, yli 10 tilaajaa -> -20% eli 164?. Näin on asian laita. Miltäs vaikuttaa? Ilmeisesti, mitä vähemmän muottien ottamispaikkoja, niin sitä parempi, ettei aika mene pelkästään matkusteluun. Varmaan pari paikkaa on kuitenkin mahdollista sopia. Ota Mobilatia jos närästää |
oiva tumpeloinen 13.02.2007 14:44:37 | |
---|
Noniin! Nyt on parit päivät lomailtu. Hinnat olivat seuraavat: Elacin ovh 189?/pari, yli 5 hlöä -> 165?, yli 10 -> 155?. Finfonicin ovh 205 ?/pari, yli 10 tilaajaa -> -20% eli 164?. Näin on asian laita. Miltäs vaikuttaa? Ilmeisesti, mitä vähemmän muottien ottamispaikkoja, niin sitä parempi, ettei aika mene pelkästään matkusteluun. Varmaan pari paikkaa on kuitenkin mahdollista sopia. Onko molempien valmistajien tulpilla mahdollisuus järkätä korvamonitorointi? Muuten kai nuo on ihan normihintoja noille. |
balzary 13.02.2007 15:35:57 | |
---|
Mä oisin hyvin todennäköisesti lähdössä mukaan kimppaan, Helsingin seudulla majaillaan. Kadotin tulpat kesällä, kaad dämit. |
Diego 13.02.2007 16:29:38 | |
---|
Onko molempien valmistajien tulpilla mahdollisuus järkätä korvamonitorointi? Muuten kai nuo on ihan normihintoja noille. Kyllä käsitykseni mukaan. Joo, nuo on normihintoja. Ota Mobilatia jos närästää |
S1mppa 15.02.2007 10:48:33 | |
---|
Mukana ollaan. Koska ja missä valut otetaan? - original S1mppa - |
oiva tumpeloinen 16.02.2007 20:00:04 | |
---|
Meitä olisi sitten lähdössä 3-5 hlöä, jos kaikki menee putkeen. |
Diego 17.02.2007 01:34:15 | |
---|
Mukana ollaan. Koska ja missä valut otetaan? Tämä asia on täysin sovittavissa. Jos ei muualta paikkaa heru, niin ainakin mun himassa Espoon keskuksessa voi ottaa? Ota Mobilatia jos närästää |
Guitar Hero 19.02.2007 12:04:22 | |
---|
Meitä olisi sitten lähdössä 3-5 hlöä, jos kaikki menee putkeen. Montas teillä o nyt kasassa? Meillä olis 3 tyypillä mahdollisesti ajankohtaista valettujen hommaaminen. Lappeenrannasta.. |
Sinap 19.02.2007 16:05:58 | |
---|
Lappeenrannasta.. Lappeenrannassa finfoniceja hoiti Lääkärikeskus pilleri vuonna 2003. "Siinähän se tuubi on." |
balzary 19.02.2007 16:29:05 | |
---|
Lappeenrannassa finfoniceja hoiti Lääkärikeskus pilleri vuonna 2003. Kuomedilta kävi myös lääkäri melkein viikottain Lappeenrannassa, jossain keskustan lääkäriasemalla otettiin mulle valut aikoinaan. |
oiva tumpeloinen 19.02.2007 21:49:44 | |
---|
Montas teillä o nyt kasassa? Meillä olis 3 tyypillä mahdollisesti ajankohtaista valettujen hommaaminen. Lappeenrannasta.. Meitä lähtisi nyt sitten se viisi sälliä. Eli mun laskujen mukaan tällä hetkellä mukana olisi: -Pääkaupunkiseutu Minä + 4 muuta sälliä Diego V Aalto S1mppa Balzary (=9 persoonaa) - Lappeenranta Guitarhero +2? (=3 person) - Turku Chaanim (=1 hlö) - Tampere Imper Mejsel Therium ( olisko muita halukkaita siltä suunnalta) (=3 + henkilöä) Tällaisen listan mä sain aikaiseksi. Onkohan joku nyt luopumassa tästä ideasta? Jäikö joku pois listasta? Sitten joku voisi ottaa tämän listan ja kysäistä, että onnistuuko kyseisillä paikkakunnilla valut ja miten tämä "kimppatilaus" luonnistuu näinkin hajanaisella sakilla. Mun mielestä alta kymmenen henkilön tilausta ei kannata alkaa tekemään, mutta tällä hetkellä näyttää, ettei se ole ongelma. |
Diego 19.02.2007 22:50:45 | |
---|
Meitä lähtisi nyt sitten se viisi sälliä. Eli mun laskujen mukaan tällä hetkellä mukana olisi: -Pääkaupunkiseutu Minä + 4 muuta sälliä Diego V Aalto S1mppa Balzary (=9 persoonaa) - Lappeenranta Guitarhero +2? (=3 person) - Turku Chaanim (=1 hlö) - Tampere Imper Mejsel Therium ( olisko muita halukkaita siltä suunnalta) (=3 + henkilöä) Tällaisen listan mä sain aikaiseksi. Onkohan joku nyt luopumassa tästä ideasta? Jäikö joku pois listasta? Sitten joku voisi ottaa tämän listan ja kysäistä, että onnistuuko kyseisillä paikkakunnilla valut ja miten tämä "kimppatilaus" luonnistuu näinkin hajanaisella sakilla. Mun mielestä alta kymmenen henkilön tilausta ei kannata alkaa tekemään, mutta tällä hetkellä näyttää, ettei se ole ongelma. Paljon on porukkaa kertynyt mukaan, hyvä hyvä. :) Toki valujen ottamiseen auttaa paljon, jos ihmisillä olis mahdollisuuksia kokoontua parille paikkakunnalle, niin ei tarvitse valujen ottajankaan matkustella niin paljon? Ota Mobilatia jos närästää |