Aihe: Kymppitonnilla pupilliin??
1 2 3 4
Marzi
22.03.2005 23:14:22

Kuvaukseni omana kuvana on nyt tuo valopiuhahässäkkä jos jotain kiinnostaa.
Pidän ääntä, näyn kauas, olen.
sormunen
23.03.2005 16:12:39
Kuvaukseni omana kuvana on nyt tuo valopiuhahässäkkä jos jotain kiinnostaa.

Kävin kuikkimassa ja nyt ainakin tajusin, miten dmx menee. Itse henkkoht tekisin kuitenkin toisinpäin ja päättäisin ketjun himmentimeen. Jos nimittäin ei ole splitteriä.

Tuossa aiemmin sanoit, ettet oo toistaiseksi tarvinnut terminointia. No, ei sitä tarvitsekaan tarvita kuin kerran ja sen jälkeen sen muistaa. Mulla tämä kerta oli joskus kaauan sitten Kauhajoella. Tosin enhän mä tiedä, mimmosia noi sun moving headisi on, mutta mä ajankin takaa semmosia työrutiineja. Jos ne toimii, niin eihän niitä tiedä koskaan tarvinneensakaan.

Samassa paikassa by the way muutama vuosi aiemmin opittiin myös se, että synissa ja koneissa on oltava ups:it, kun aloitettiin keikka hieman tavallista aiemmin ja oliko se nyt mylly vai meijeri vai mikä lienee jyrähti kesken settiä käyntiin. Järkkärit istu korsi suussa ja totesivat vain, että tais tosiaan tiskosta meteli vaieta. Oli muuten hieno asenne, kun ajattelee, että tuotiin heille sen kesän tili. No, se on Pohjanmaata.
Marzi
28.03.2005 19:26:31

Itse henkkoht tekisin kuitenkin toisinpäin ja päättäisin ketjun himmentimeen.

Himpparista on helppo aloittaa kun se on aina tietyssä kohtaa lavaa ja mun dmx-letku on kelalla. Eli kela himpparin päälle ja siitä sitten eteenpäin. Jotenkin sitämieltää sillai,että kiinteimmästä kamasta eteenpäin. Jotenkin varmempi vetää niin kuin ensin liikkuville tms. Styrkkarinpäällä oleva movari voi kaatua vaikka kuinka varmistaisi ja liinoittaisi, mutta takanurkassa sijaitsevan himpparin päälle harvemmin mikään käy. Sitten kun se movari on eka lenkissä ja se menee paskaksi, niin koko setti on sitten siinä.

Ja muutenkin, mulle noi kannut on ne, jotka pelastaa koko homman jos homma kusee. Liikkuva kama on vähän epävarmempaa, että jos ne kyrvähtää, niin onpahan edes parrit joilla voi vetää loppuun saakka. Ei oo tosin hajonnu kertaakaan korjaamattomasti, varsinkaan keikan aikana. Usein resetointi auttaa jos on joku hämminki. Esim värikiekko saattaa jumittaa kuljetuksen jäljiltä tms.
sormunen
28.03.2005 19:56:54
Himpparista on helppo aloittaa kun se on aina tietyssä kohtaa lavaa ...

Ihan miten vain, mutta aikamoisella riskillä sä musta vedät kun et päätä ketjua mihinkään.
Marzi
30.03.2005 14:13:01

Ihan miten vain, mutta aikamoisella riskillä sä musta vedät kun et päätä ketjua mihinkään.

Tarkoittanet terminaattoria? Vois kai tuollaisen sinne vipaan hediin nakata vaikken sitä oo tarvinnutkaan tähän mennessä. Ei vara venettä kaada, eli pitääpä nakata mukaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)