Aihe: Bändikavereiden ärsyttävät tavat
1 2 3 4 5 68 9 10 11 12
Booligan
18.04.2005 10:00:01

kyllähän noita on

minä: pääasiassa tiluttelen ja soittelen omia lempibiisejä mutta sitten kun pitää vetää omia biisejä kunnolla/kehittää niitä niin sitä myös teen

2. kitaristi: ei suostu opettelemaan rumpalin biisejä, koska ne ovat liian nopeita ja "on noloa kun rumpali tekee biisit" ja suunnittelee jo nyt tekijänoikeusjuttuja vaikka valmiina on tasan 1 biisi.

rumpali: valittaa useimmiten mulle että mun biisit on "baittausta" jos vaikka otan vaikutteita biiseihini lempiartisteiltani tjsp. muuten ihan mukava heppu, korostaa vaan hieman liikaa rumpuja(kun kuunnellaan niillä musiikkia niin kaiuttimista kuuluu tasan rummut, kitarat soi vaan taustalla hieman)

laulaja: SAI POTKUT!

basisti: en tunne tarpeeksi hyvin että voisi sanoa mitään.
Doesn´t matter what you see Or into it what you read You can do it your own way IF IT`S DONE JUST HOW I SAY
Sintti
18.04.2005 12:14:41 (muokattu 18.04.2005 12:17:12)
Basisti / laulaja : Ei ikinä sano juuta eikä jaata mistään asiasta. Alkaa vituttamaan aika usein, kun on vääntänyt jotain biisiä ja yrittää kysyä vähän mielipiteitä. Voisi sitä sanoa edes jotakin.

Kitaristi : Ei myöskään oikein sano mielipiteitään. Nykyisin alkanut parantaa kuitenkin hieman jo ulosantiaan.

Kitaristi (minä!) : Komentelen, neuvon ja kommentoin toisten soittoa ja ominaisuuksia joskus vähän turhankin paljon. Vittuunnun todella helposti juuri tuosta basistin ja toisen kitaristin puhumattomuudesta, enkä itsekkään puhu mitään heille. Soitan vain kitaraa yksinäni enkä kuuntele / huomaa muita mitenkään (vittumaista, tiedän. :).

Rumpali : Vittuuntuu vähän turhan helposti, jos tätä neuvoo / kommentoi hänen soittoaan (kritiikkikin kannattaisi ottaa siltä kannalta, että voi parantaa itseään jotenkin, mutta tietenkin jos on 100% varma itsestään ;). Hieman turhan suppea alue musiikista, jota suostuu soittamaan. Nykyisin kuitenkin alkanut jo laajentua. Ennen ei suostunut esimerkiksi soittamaan Sultans Of Swingia.. Prkl, törkeetä.. ;)

------------------------------------------------------------

Kaikkein vittumaisinta koko bändissä olemieni vuosien aikana kuitenkin on ollut se, kun olimme sopineet nauhoituksista jo etukäteen poikien kanssa. Rumpali ja basisti tiesivät, että heillä tulee olemaan lanit (pelaavat perkele tietokoneilla koko vklopun, tai vielä enemmän(erittäin sairasta hommaa siis)), mutta silti sanoivat että pidetään myös nauhotukset, että varmasti pääsevät myös nauhottamaan.
No, siinä sitten kävin ruuat ostelemassa valmiiksi nauhoitussessioita varten. Sitten toisen kitaristimme kanssa tulimme reenikämpälle joskus 12 maissa päivällä. Siinä odottelimme noin tunnin, kunnes päätimme soittaa että missähän pojat viipyy. Yllätys yllätys, HE EIVÄT SAANEETKAAN KYYTIÄ REENIKÄMPÄLLE, vaikka kuinka oli vielä edellisenä iltana ollut varmaa että saavat. Siinä tunti vielä jaksettiin toisen kitaristin kanssa olla kämpillä, kunnes lähdettiin pois. Ittee vitutti niin paljo, että olin vähällä lopettaa sen porukan kanssa soittamisen siihen. Rumpalin kamat kyllä lenteli melko kivasti ympäri reenikämppää myös.

Nauhoitusten saldo:

- ei yhtään ainutta biisiä nauhalla
- minulle noin 30 euron lovi lompakkoon ruuista
- ankara vitutus

EDIT: Pistin edittiä vähän. Toivottavasti joku ees saa jutusta selvää.

Tästä opimme siis:

- sopikaa kunnolla kaikesta vähän enemmänkin aikaa vievästä hommasta (kuten nauhoituksista) etukäteen, ja onnistumisprosentin täytyy olla vähintään 110
Don't be stoopid now!
Mosse0
18.04.2005 15:23:07
Perkele, nytkin pitäisi laulajan laulaa reeneissä mutta se saatanan paskahomo on naisissa! Perkeleen saatana kun vituttaa.
Maailmassa oli turhan paljon sanoja liikkellä eikä sillä, joka sanoo paljon ole sana hallussaan
zzy
18.04.2005 21:39:00
Hmm..Näitä kun on lukenut niin tulee väksinkin mieleen, että hyvin monella on kauhea kriisi bädin kesken. Itselläni ei ole pahaa sanottavaa yhdestäkään jäsenestä. Asiallisia poikia ovat..

Samaa katselin. Meillä ei muuten mitään henkilöissä vikaa, ainut vain että on niin paljon kaikkea menoa ja yksi jamppa intissä, joten vaikea saada koko kööriä kasaan. Paljon soitellaan rumpalin ja basistin kanssa kolmestaan eikä mitään muuta ongelmaa, kuin että rumpali ei koskaan katso soittaessaan eteensä (meitä kohti) ja sitä on vaikea saada hiljaiseksi kun se ei kuule tai näe :D Pitää vaan paukutella siitä välistä peltiä tms. niin johan saa huomiota :)
unorthodox
19.04.2005 13:06:51 (muokattu 19.04.2005 13:08:34)
RUMPALI/KITARISTI: Ei kovin avoin musiikillisesti; haluaa soittaa covereita vaan omilta lempparibändeiltään. Jonkun verran itsekäs jokapäiväisissä asioissa.

KITARISTI/LAULAJA: Rasittavia vitsejä joskus, ei osaa kertoa juttuja hyvin. Eihän se sen syy ole, mutta muuten hauska juttu pilaantuu kun se yrittää kertoa.

KOSKETINSOITTAJA: Ylihilpeä. Ei tahdo välillä tulla mitään tehtyä tosissaan.

Mutta toisaalta, ollaan hyviä kavereita eikä mitään hätää ole. Näissä piti väkisin miettiä jotain vikaa, että saisin vastatuksi - ei nuo mua hirveesti haittaa oikeasti, enkä mä aina niitä ärsyttäviä tapoja huomaakaan.
kivi
19.04.2005 13:38:24
Mosse0:
Perkele, nytkin pitäisi laulajan laulaa reeneissä mutta se saatanan paskahomo on naisissa! Perkeleen saatana kun vituttaa.

Homo naisissa?

Hah, mulle tulee mieleen Pauli Hanhiniemen käännös, jossa miesten luuseriutta kuvataan "homot vei meidän naiset" -lauseella.

Mahtaisiko solistinne kuitenkin olla ns. paskahetero?
;-)
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
1by4by9
19.04.2005 14:47:24

Meidän soittoporukka on tasaisen saamatonta. Motivaatio liikkuu aalloittain ja kaikilla on aina jotain menoa.

Ei kenessäkään oikeastaan ole niinkään ärsyttävää tapaa. Kunnon perseellepotkijaa vaan tarvittaisiin että saataisiin homma kunnolla käyntiin.
Onko kohtalon ivaa vai miksi sukunimeni on sama kuin eräs uskomattoman hyvä olutmerkki?
Daerth
19.04.2005 21:15:17
Laulajalta ei puutu motivaatiota mutta hän ERITTÄIN laiska eikä taida tajuta että niitä biisejä voi harjotella mutenkin kuin tuntia ennen harkkoja
Unworthy Knight
20.04.2005 03:49:59
Tuo tauvoilla soittelu on kyllä kitaristein yleisin tempaus.
Homma on mennyt yleensä jakeluun sillon kun rupeen ite jotakin ulisemaan mikkiin, kun pitäs jutella biisistä.
Se että kitaristi jää jotakin luritteleen _vähän_ biisin jälkeen on ihan yes, ja kertonee että ainakin loppuosa meni nappiin ja tuli hyvät fiilarit.

Rumpaleista ei ole mitään pahaa koskaan ollut, käskyt kulkee ja hommat hoidetaan. Mitä nyt joskus vedetään turhan rajoilla jolloin tempo rupee hajoileen.
Mutta se nyt ei oikeastaan ärsytä, pientä harmitusta vain tuottaa.

Basisteja ei ole erikoisemmin eksynyt vastaan, yleensä ne on aika toivottomia tapauksia, "soittasin kitaraa, mutta...".
En siis laske näitä basisteiksi oikein ensinnäkään.

Kunhan kaikki tulevat treeneihin ja viinat pysyy sen jälkeisessä toiminnassa, niin minulla ei ole oikeastaan yhtään valitettavaa.
Kännisten tai nautiskelevien kanssa minulla ei riitä kiinnostusta kuluttaa aikaani treenatessa.

Eli minun vikani on se että olen se bändin natsi ja visionääri ,jota kukaan ei oikein ymmärrä.
"Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!" -leka K100#3
Jackson Dinky
20.04.2005 11:59:23
-rumapli:edelleenkään ei pääse soittamaan koska se pelaa jotai vitun cs, tai menee sen kaverille leikkii pokemoneilla??haloo 15 vuotias. no kummiski sitte vielä turhauttavat tekosyyt esim. mä kysyn, päästääks soittaa tänää rumpali sanoo ei nyt tänää mun pitää mennnä ostaa uudet sukset taustalla kuuluu äidin ääni ei me mennä mitää suksia ostamaan?? kyllähän ne pojat voi soittamaan tulla, öö nyt tuli paskahätä täytyy mennä?????

Hoho! Tää oli kyllä paha!
"Ei tual takana ketää oo..? Kaksin ollaan liikentees"
Super-Jari
20.04.2005 17:39:55
RUMPALI/KITARISTI:

Onko bändiänne mahdollista nähdä livenä? Voisi olla kokemus.
You mark your skin, it gives you pleasure
I take your precious art, it becomes my leather
SirElwood
22.04.2005 00:45:36
Kännisten tai nautiskelevien kanssa minulla ei riitä kiinnostusta kuluttaa aikaani treenatessa.

Tämän takia olen lähtenyt eräästä bändistä kävelemään. Todella raivostuttavaa.

Eli minun vikani on se että olen se bändin natsi ja visionääri ,jota kukaan ei oikein ymmärrä.

Minäkin myönnän itseni pikkuhitleriksi, siksi en varmaan soita tällä(kään) hetkellä bändissä.
beorn
21.07.2005 16:22:29

Piereskely, treeneissä itsekseen soittelu ja paskan jauhaminen, kamojen liian kovalla pitäminen, huono osallistuminen kamojen kantamiseen, pelkästään omien näkemysten noudattaminen biisivalinnoissa ja kappaleiden soittotyyleissä sekä kierroissa, äkilliset vaatimukset sävellajimuutoksista, töpöttäminen (aloitekyvyttömyys), mölöys (tyylitajuttomuus), pelkästään omien näkemysten noudattaminen lavameiningissä ja esiintymisasuissa, kyvyttömyys balanssien ja soundien hakemiseen ja mikserin sekä monitorien käyttöön yleensä, ahtaus eri tyylisuuntien omaksumiseen. Mitä nyt tuli heti mieleen. Osaan näistä tulee tietysti syyllistyttyä itse kunkin.

Piereskelyhän nyt kuuluu täysin olennaisena osana reeneihin, jos nyt ei oo kysymyksessä mikään Barry White -meininki tai Antti Tuisku...
...Ja ainakin puolet noista lopuista pätee muhun, kutakuinkin justiinsa. :)
Oikeaa Heavy Metallia ei soiteta, tekniikalla ja järjellä, vaan VOIMALLA ja TUNTEELLA!!!!
Tanakkala
21.07.2005 17:43:07
Eniten ehkä se että ku mennää reenaa ja sit ehkä soitetaa puol tuntii ja loppu aika jauhetaa jotaa paskaa ja soitellaa omia. Perkele ku ei voi soittaa ja harjotella niitä omia biisejä sitä aikaa ku reenaamas ollaa. Mä haluaisin soitellaa koko ajan ja välil pitää taukoja jolloin vois puhua sitä paskaa vähä ja sit taas jatkaa sitä olennaista eli omien biisien harjottelua. Ei siitä hommasta muuten tule yhtää mitää!
Ei edes yksinäisyys tule yksin
Numbie
21.07.2005 17:50:03

- minulle noin 30 euron lovi lompakkoon ruuista

30e yhden päivän ruuista?
Poppamies #2
Valdemar
22.07.2005 11:12:24
No niitä löytyy.
Vie akka, elä pulloa! #1
jussiohman
22.07.2005 11:49:17
No löytyy.
jäikö joku sinne, leikit, leikit, leikit, leikit, leikit....
Valtava goatse. Et uskalla kattoa
thrashmetallisti
23.07.2005 20:28:51

30e yhden päivän ruuista?

On muuten kumma, kun tuo tuntuu kovalta hinnalta päivän ruuista, mutta kun puhutaan päivän juomista, niin tuo on pikkuraha.
Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted
32788
25.07.2005 00:46:16
Runpali:
Soittaa aina biisien välissä jotain helvetin kovaäänisiä fillejä yms, kun pitäisi valita seuraava treenattava biisi.

Basisti:
Vetelee aina joskus jotain muka-sooloja, tiedättehän, soittelee jotain hidasta epämääräistä basson ylänauhoilta. Kuulostaa kamalalta, vielä kamalammalta kuulostaa, kun virvelissä on matto päällä...

Kitaristi (minä):
Vetelen omiani aina biisien välissä, ja joskus niiden aikanakin...

Toinen kitaristi:
Ei juuri pahaa sanottavaa
Alkoholin nauttiminen krapulaa edeltävä päivänä aiheuttaa päänsärkyä ja äkillisiä pahoinvointikohtauksia!
32788
25.07.2005 00:49:42
Hah, mulle tulee mieleen Pauli Hanhiniemen käännös, jossa miesten luuseriutta kuvataan "homot vei meidän naiset" -lauseella.

Mua ihmetyttää, mitkä lie,
saatanan homot multa naiset vie...

Tuotako tarkoitit?
Alkoholin nauttiminen krapulaa edeltävä päivänä aiheuttaa päänsärkyä ja äkillisiä pahoinvointikohtauksia!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)