![]() 18.12.2004 17:13:05 | |
---|---|
Kuulkaas. Nyt bändini basisti, jonka vastuulla treenikämppämme periaatteessa on, sanoo tällasta että ei sais mennä sinne meidän treenikseen - sen toisen bändin pojat olikin ilmeisesti vaatinu, että ei ylimääräisiä sinne. Minulle ei oltu kerrottu asiasta ennen kuin vasta äsken. Joten luulenpa että Kasperin treenis on sittenkin tähtäimessä. Pitänee vähän säätää että mahdutaan sinne. Pahoittelen moista äkillistä hankaloittavaa käännettä. Blaise Bailey Finnegan III | |
![]() 29.12.2004 11:39:15 | |
Miitti: lauantaina 8.1.2005 klo 15:00. Soitan asiasta vielä kaikille kunhan vuosi vaihtuu. Ilmeisesti joudutaan edelleen tunkemaan sinne Kasperin treenikselle Naantaliin, kun se Tuomaksen treenis on kuulemma nyt sitten kokonaan kiinni 'ylimääräisiltä'. Tough luck, mutta katotaan jos saadaan hierottua hiukan suhteita sinne... njoo. Muumimaailmassa siis tavataan. Ai niin, meille taitaa olla tulossa yksi kosketinsoittaja lisää. Toivotaan vaan, että hän innostuu ja pääsee raahautumaan Vehmaalta asti Naantaliin. ^^; Dreams are meant to be realised. | |
![]() 29.12.2004 13:04:20 | |
Voisi oikeastaan yrittää jonkinlaista miittiä jollekin ens viikon arkipäivälle, kun mulla ei ainakaan oo ens viikolla oikein muutakaan tekemistä. Siellä treeniksellä on nyt tähän aikaan aika paljon kaikenlaista säätöä. mutta jos nyt saan sovittua asiat kuntoon, niin eiköhän tuommoinen onnistuisi, samoin kuin lauantain miitti. Ilmoittelen asiasta vielä lisää. | |
![]() 30.12.2004 23:18:42 | |
Katsotaan josko viikolla sopii, minulle voi tulla tois(t)en musiikkiprojekti(e)n tiimoilta menoa myös. Mutta ollaan puheyhteydessä lähempänä. Blaise Bailey Finnegan III | |
![]() 04.01.2005 15:44:29 | |
Tuo lauantain miitti täytynee nyt perua, kun tuolla treeniksellä on viikonloppuna jotain äänityshommia suunnitteilla eräällä bändillä. Oikeastaan noita miittejä on aina melko vaikeaa järjestää viikonloppuisin, kun siellä on usein jotain systeemejä, joista on vaikeaa ottaa selvää etukäteen. Viikolla pääsee kyllä soittelemaan aika vapaasti. Voisihan tässä viikolla vielä nopeasti yrittää sopia jotain - perjantai kävis varmaan mulle ainakin, mutta ei nyt ole pakko - jonkinlaista edistystä olisi sekin, että me käytäis Juhon kanssa kahdestaan väsäämässä se yks biisi-idea kuntoon, mikä nyt ainakin pitäisi onnistua. | |
![]() 16.01.2005 15:43:22 | |
Heippa, mitä Emeraldin treeneille kuuluu? Nyt kun ainakin itse olen palannut taas arkirytmiin, saisi varmaan noita treenejäkin sovitettua taas johonkin väliin. Viikollekin, jos treeniksen kanssa on muuten ongelmia. Miten muilla? | |
![]() 16.01.2005 17:48:36 | |
Hmm, saattaa nyt olla hieman kiireistä muiden projektien kanssa, jos ei mulla niin ainakin Juholla. Viikolla olis kyllä parempi järjestää niitä treenejä (lukuunottamatta perjantaita), mutta ensin pitäis kyllä saada kunnolla päätettyä, mitä oikein soitetaan. Erään oman biisi-idean kehittelykin on nyt ollut jäissä muiden kiireiden takia. | |
![]() 19.01.2005 12:44:12 | |
Todellakin. Täksi viikonlopuksi luvassa larppi, ensi viikon torstaiksi pitää harjoitella autokoulun teoriakokeeseen, ja vastaan koulumme ABIshow'n kunnollisesta valmistumisesta. Minun pitäisi kai saada myös vähitellen tuo vanha tietokone formatoitua, asennettua uudestaan ja vietyä treenikselle, samoin kuin uusi syntikkakin. Lisäksi jossain välissä voisi olla hyvä lukea YO-kirjoituksiakin varten. Joka tapauksessa, jokainen tietysti tarvitsee vapaa-aikaa, ja käytän mielelläni omastani osan esimerkiksi tämän projektin tiimoilla. Ilmeisesti olemme aikeissa treenata edelleen Naantalissa, ellei sitten sopivaa paikkaa Turusta satu löytymään. Onko nyt siis niin, ettei sinne treenikselle pääse kuin arkipäivisin? Minulle kyllä käy kaikki päivät yhtä hyvin, mutta heitetään nyt taas joku ehdotus ja katsotaan keille sopii: tiistai 1.2. klo 18:sta eteenpäin. Dreams are meant to be realised. | |
![]() 28.01.2005 10:36:06 | |
Tiistai käy, tosin mieluummin jo ennen klo 18 (eli esim. 17 eteenpäin, sopiiko?), sillä illalla mulla on vielä muuta menoa. Mutta kuten Kasperi sanoikin, niin ois hyvä varmasti sopia kappaleista jo ennen. Ehdotuksia? | |
![]() 28.01.2005 10:40:41 | |
Niin ja Turun treenitiloista voin oman kokemukseni perusteella sanoa sen, että niitä on hyvin hankala löytää. Kohtuuhintaisia (ja -sijaintisia) ainakaan. Auran Panimolla on hyvät tilat, treenattiin joskus siellä, mutta ymmärtääkseni tarkoitettu Turkulaisille ja tarpeeksi nuorille (mä en enää kai kuulu siihen joukkoon ;D). Tuossa taisikin olla joku viestiketju Turun treenitiloista, pitääpä käydä lukemassa! | |
![]() 29.01.2005 18:55:31 (muokattu 29.01.2005 19:01:09) | |
Ngh. Kirjoitin tämän viestin jo kerran, mutta jostain syystä foorumi poisti kaiken kirjoittamani. En millään jaksaisi uudestaan... ääh. Pääkohdat: - klo 17 käy. Soitan maanantaina asiasta kaikille. - uusi jäsen, Kristiina. Solistiksi kai. - minun puolestani voidaan soittaa melkein mitä vain aiheeseen liittyvää, en vain tiedä kuinka kykeneväisiä ihmiset ovat soittamaan / laulamaan ilman nuotteja. Jos se onnistuu, mikä ettei vaikka coveroitaisi joku Blackmore's Nightin, Enyan tai Loreena McKennittin biisi. Ja sitten on se meidän oma biisikin mitä väsättiin viime kerralla, sitä varmaankin soitetaan. Dreams are meant to be realised. | |
![]() 01.02.2005 23:57:30 | |
Pistin serverille joksikin aikaa kuunneltavaa, ladatkaapa jollette vielä ole tutustuneet: http://koti.mbnet.fi/sylph/Emerald/ Dreams are meant to be realised. | |
![]() 02.02.2005 09:51:39 | |
Erinomaisia valintoja nuo laittamasi biisit! Latasin ne, joita mulla ei vielä ollut. | |
![]() 15.02.2005 23:44:03 | |
Mitäs tehtäis? Kirjoitusten aikataulu koskee jäsenystöstä ainakin neljää (minä, Kasperi, Mari ja Krisse), joten niiden aikataulu lienisi ihan jees... itse en tosin ole ottanut kuin minua koskevat ajat ylös. Englannin YO-koe on 18.3. MA-tentti on 24.3, YO-koe 30.3. Noita ennen voisi ehkä pitää parit harkat, edes yhdet. Ehdottaisin ensi viikon keskiviikkoa. Vai oletteko matkoilla hiihtoloman? Dreams are meant to be realised. | |
![]() 16.02.2005 18:13:26 | |
Lähden varmaan lomaksi reissuun, mutta toki te muakin ilman pärjäätte. Heti viikolta 9 alkaen olen kuitenkin takaisin arkirytmissä, että silloin pääsen taas osallistumaan... | |
![]() 28.02.2005 18:01:03 | |
Joo, eipä meillä taaskaan mitään treenejä oikeasti ollut, kunhan leikittiin. Kasperin kanssa tultiin siihen lopputulokseen, että yritetään ensin saada jotain soitettavaa aikaiseksi ja sen jälkeen voidaan koettaa soittaa. Menee taas projekti vähän tyhjän jauhamiseksi, olen pahoillani. YO-kokeet ovat sen verran lähellä, etten kovin mielelläni lähtisi enää järjestämään harkkoja ennen huhtikuuta. Jos katsotaan asiaa sitten maaliskuun lopulla uudestaan, ja toivotaan, että ollaan saatu siihen mennessä ehkä jotain biisejä soitettavaan kuntoon. ^^; Dreams are meant to be realised. | |
![]() 31.03.2005 13:57:33 | |
Sitä vois kuulkaas taas nähdä. Mitenköhän kävis tässä vajaan kolmen viikon päästä, lauantaina 16.4.? Voitais vaikka miettiä Kasperin kanssa hiukan biisejä valmiiksi sitä ennen... Dreams are meant to be realised. | |
![]() 02.04.2005 10:39:12 | |
Lauantai 16.4. sopii ainakin mulle näillä näkymin! | |
![]() 13.04.2005 17:05:47 | |
Nyt näyttääkin siltä, että olen koko päivän (16.4.) muuttoapuna. Riippuen hiukan kellonajasta, saatan ehkä päästäkin treeneihin, parhaani ainakin yritän. Yksi mieleen tullut biisi on Anggunin Snow On The Sahara. Sitä voisi versioida, mikäli muutkin ko. biisistä pitävät. Sanat on ainakin tunnelmalliset, mun mielestä. Ja mulla on kasapäin englantilaista runoutta, sekä uutta että vanhempaa, joukossa muutamia todellisia helmiä. Niitä voisi mahdollisesti hyödyntää lyriikoina tyyliin Loreena McKennittin Highwayman. Kaikki oma luova tuotanto tietysti etusijalla, mutta multa ei ainakaan (hyvien) lyriikoitten kirjoittaminen kovin helposti onnistu. Tässä nyt siis muutama idea ihan vaan heittona. | |
![]() 15.04.2005 15:02:20 | |
Ilmeisesti nyt lauantaina onnistuis treenaaminen vain klo 12-15 välillä ja sunnuntaina klo 16 eteenpäin. Katsotaan, mitä tehdään. Mulle pitäis käydä kyllä ihan mikä vaan aika tolloin. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)